- Katılım
- 14 Kas 2008
- Mesajlar
- 3,169
hava yağmurluydu o yüzden hareket halindeyken deneyemedim ama biliyorumki uzun sürüşlerde 120-130 derceleri görüyor
ben daha hiç ısınma hissetmedim bu motorda,hyosung da fena halde hissediyordum hatta bu konu yüzünden defalarca yağ değiştirmiştim vs, yağ soğutmalıydı ve kocaman yağ radyatoru vardı.
http://arasegemotor.com/index.php/aksesuar-modifiye/cg125-cdi-yag-cubugu-isi-olcer-detail
http://www.kalyoncumotor.com/motorsiklet-isi-olcer-yag-tapasi#.URgmAx195SI
Şunlardan bir tane alayım olmazsa.



