Honda Honda Cb 125 e Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
hava yağmurluydu o yüzden hareket halindeyken deneyemedim ama biliyorumki uzun sürüşlerde 120-130 derceleri görüyor

ben daha hiç ısınma hissetmedim bu motorda,hyosung da fena halde hissediyordum hatta bu konu yüzünden defalarca yağ değiştirmiştim vs, yağ soğutmalıydı ve kocaman yağ radyatoru vardı.


http://arasegemotor.com/index.php/aksesuar-modifiye/cg125-cdi-yag-cubugu-isi-olcer-detail

http://www.kalyoncumotor.com/motorsiklet-isi-olcer-yag-tapasi#.URgmAx195SI


Şunlardan bir tane alayım olmazsa.
 
Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
800
hyosungda ısıyı hissetmen bence normal neden dersen çift silindir ve öndeki radyatörden geçen havanın sıcaklığınıda düşünürsek sanki daha fazla sıcaklık hissi normal gibi
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
hyosungda ısıyı hissetmen bence normal neden dersen çift silindir ve öndeki radyatörden geçen havanın sıcaklığınıda düşünürsek sanki daha fazla sıcaklık hissi normal gibi


grenajlıydı ya bide hem hava hem yağ soğutuyordu yine de deli giib ısınıyordu, ısı konusunda bende hassasım mesela otobüslerin dibinde uzun uzun gitmiyorum motor rüzgar almaz ısınır diye, bazılarını görüyorum soğuktan ve rüzgardan korunmak için otobüslerin dibine girip gidiyorlar =)
 
Katılım
20 Kas 2011
Mesajlar
1,869
grenajlıydı ya bide hem hava hem yağ soğutuyordu yine de deli giib ısınıyordu, ısı konusunda bende hassasım mesela otobüslerin dibinde uzun uzun gitmiyorum motor rüzgar almaz ısınır diye, bazılarını görüyorum soğuktan ve rüzgardan korunmak için otobüslerin dibine girip gidiyorlar =)

Usta biri 30 beygir radyatörlü diğeri 10 beygir makine yani normal değil mi :mrgreen:
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
Usta biri 30 beygir radyatörlü diğeri 10 beygir makine yani normal değil mi :mrgreen:

Normal değil çünkü yağ soğutmalı motorun ok adar çabuk ısınmaması lazım, üstelik hyosungun yağ radyatoru sınıfındaki diğer modellerin neredeyse 2 katı büyüklüğünde,ayrıca cb ile tam gaz gittiğim yerde hyosungla yarım gaz gidiyordum dolayısı ile hiç normal değil grenajlı olduğu halde bacaklarımda beni rahatsız edecek kadar sıcaklık hissetmem.
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Uygun yağda büyük faktör bence Serkan. Ben Motulu denediğimde bariz fark etmişti, üstelik temmuzdu ve ayağımda hissetmemeye başlamıştım (ondan önce bildiğin ısınıyordu bottan ayağa geçiyordu hatta ısı )

Kullandığın yağ zaten en başından beri doğru dürüst ve uygun olduğundan hiç hissetmemiş olabilirsin, sonuçta motosiklet geçmişin var biz daha yeni yeni tecrube ediyoruz bişeyleri :)
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
Uygun yağda büyük faktör bence Serkan. Ben Motulu denediğimde bariz fark etmişti, üstelik temmuzdu ve ayağımda hissetmemeye başlamıştım (ondan önce bildiğin ısınıyordu bottan ayağa geçiyordu hatta ısı )

Kullandığın yağ zaten en başından beri doğru dürüst ve uygun olduğundan hiç hissetmemiş olabilirsin, sonuçta motosiklet geçmişin var biz daha yeni yeni tecrube ediyoruz bişeyleri :)


Hyosungta Castrol actevo koyduktan sonra büyük sıkıntı yaşadım,bakalım CB için 8.000 bakımına Motul yağ alıp gitmeyi düşünüyorum.


Bu arada bugun birşey duydum bilmiyorum doğru mu? Kocaeli İzmite Honda servisi açılacakmış,bildiğiniz üzere Sofuoğlu motor adı altında çakma bir servis var izmitte,dolayısı ile Honda TR tanımıyor orayı ayrıca 3 kağıtçılıklarını da forumdaki mağdurlardan biliyoruz. Adam gibi bir yetkili servis açılırsa bende taa istanbullara bakıma gitmekten kurtulmuş olurum
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
1,493
Şimdi motoarastan aldığım kılıf benimde elime geçti.Ofiste tornavida olmadığından takamadım, evde takınca resim ekleyeceğim.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Yurtdışında depo kılıfı kullananlar varmıdır çok merak ediyorum doğrusu sadece biz türklere özel bişey gibi geliyor :cherry:

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:59 ----------

Aliexpress'te motorcycle tank cover diye aratınca depo kılıfına benzer hiç bişey çıkmıyor.
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Şimdi motoarastan aldığım kılıf benimde elime geçti.Ofiste tornavida olmadığından takamadım, evde takınca resim ekleyeceğim.

Hadi hayırlı olsun diyelim Murat :cherry: Geleceğini kurtarmak adına büyük bi adım attın :mrgreen:

Yurtdışında depo kılıfı kullananlar varmıdır çok merak ediyorum doğrusu sadece biz türklere özel bişey gibi geliyor :cherry:

Vardı Mengu bi ara bende baktım. Ama ordakiler motosikletten pek ayırt edilemiyordu, renk uyum v.s olarak. Özellikle yüksek endurolarda görmüştüm yanlarında kemerleme kısımları falan oluyordu sanırım depo üstü çantayı ölümüne sabitlemek için :)

Bazılarıda daha iyi tutunma için olsa gerek tank pad (depo yanları) olarak kullanıyordu, o kısımlar kabarık ve dokuluydu... e tabi bi kısmıda zevkine göre giydirmişti motosikletini :)

Yani durum aslında kullanışlı ve mantıklı ama ülkemizdeki örnekleri kim yapıyorsa artık tek tipten vaz geçmesi lazım :)
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
1,493
Yurtdışında depo kılıfı kullananlar varmıdır çok merak ediyorum doğrusu sadece biz türklere özel bişey gibi geliyor :cherry:

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:59 ----------

Aliexpress'te motorcycle tank cover diye aratınca depo kılıfına benzer hiç bişey çıkmıyor.

Abi bende devamlı depo üzerine birşeyler bindirme isteği var :queen:.Altına bez koymaktan sıkıldım.Çükümü soğuktan korumak içinde tankpad hariç değişik bir yöntem.Allah korusun motor yatarsa belki depoyuda korur.Bakalım beğenmezsek tavsiye etmiyecez :mrgreen: 1 ay deneme süresi veriyorum kendime.Sana tam köylü heybesinide göstereyim öğleden sonra ondan sonra yorum alalım:mrgreen:
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
1,493
Teşekkürler Ferdinandd, taktım ama pek içime sinmedi.Öncelikle ilandaki resim gibi değildi Motoarası aradım o Gc ninkiydi sembolik koyduk dediler.Birde Kesim tam oturmadı gibi.Bir Honda amblemi çok farkediyormuş anlaşılan.Bakalım kullanımı nasıl olacak.Umarım söylediğim olumsuz sözlere pişman eder.





---------- Mesajlar birleştirildi - 11:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:43 ----------

bagster.com a bakın. envai çeşidi var.


Adamlar acayip orjinal yapmışlar.
 
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
623
@ Murat48/30

gerçekten çok güzel görünüyor.
Güle güle kullan.:)

Dizliklerimin sürekli siyah iz bırakmasından usandım.
geçen motoru benzinliğe girerken yatırdım.
Çok şükür koruma demiri ve arkaçanta kasada çizik vb... olmasını engelledi
ama bir daha bu kadar şanslı olmayabilirim diye bir de böyle bir şey faydalı olabilir sanki...

motoaras diye baktım ama siteye giremedim.
ne kadara aldın? başka seçenekler var mı?
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Ilandaki kılıf gelen ile aynı değil.

Bu sanırım CBF için Murat. Dikişleri falanda daha bi kararlı yapılmış duruyor ilandakinin. Üç kuruşluk logoyu neden koymadıysa :pale: Yanıltıcı ilan diye şikayet etmek lazım. Senin işini görsünde Murat, bahara doğru sıkılırsan çıkartırsın :)

Geçen motoru benzinliğe girerken yatırdım. Çok şükür koruma demiri ve arkaçanta kasada çizik vb... olmasını engelledi
ama bir daha bu kadar şanslı olmayabilirim diye bir de böyle bir şey faydalı olabilir sanki...

Geçmişolsun :rendeer:
 
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
623
link için sağol.
Gerçekten iyi duruyor resimdeki.
senin aldığın da resimde fena görünmüyor aslında.
bir de takması zor oluyor mu?

bir de siteye üye olmayan bir arkadaşım da merak etti
elcik ve ön camı nerden aldın?
ikisi çok hoş durmuş.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:15 ----------

Sağol ferdinandd teşekkür ederim :)
 
Katılım
12 Eyl 2011
Mesajlar
352
Çeneden açılır kask ile kapalı kask hakkında ne fark var, hangisini önerirsiniz. yeni sezona kaskla başlayacağım, kask hakkında bilgim yok. LS2 nasıldır fiyatları uygun geldi
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Beyler Honda Fuara katılıyormuş ve 4 yeni modeli geliyor Türkiye' ye. Bunlardan biri bize rakip ve yanlış hatırlamıyorsam geçenlerde bi videoda paylaştığım yakıt sarfiyatı 1.7lt/100km lerde olan alet :)




Bana tipsiz geldi, ince uzun gibi bişey ama bizim CB lerde bile 1.72 leri görebiliyorsak bunda 1lt ile mi yol alınacak :mrgreen:
Birde insallah bu kampanalı tel jantlı gelmez bize :sunny: Gerçi bizim CB lerin kampanalıları singapura falan satılmıştı :cherry:

İllaki yanda tepinmem lazım diyenler kına yakabilir kickstart koymuşlar :queen: Ben bi tek şeyi beğendim o da egzozu kısa :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst