- Katılım
- 23 Eyl 2012
- Mesajlar
- 1,493
şimdi bu resim oldu mu Murat , senin gibi bir insan böyle hepsini 5 yapmalıydı . 5555.9 km 400 metre geri git bir daha çek![]()
![]()
ya da sabahlara kadar uyuma yol yap 6666.6 km bulmak için
![]()
Taaa Haziranda "inzell" in 6666 / 666 paylaşımı vardı. Bu işler böyle Murat, gerekirse otobanın orta şeridinde durucaksın ama o an milim kaçmayacak :queen: ::xs06::
[url]http://f1302.hizliresim.com/16/7/jvnb0.jpg[/url]
Mengü CB ye öyle birşey yapılırsa satışlar deli patlar :queen:
Depo kılıfını monte ettim. Bence gayet güzel oldu. İşlevselliği de düşününce, neden daha önce almamışım ki diyorum.
Birkaç fotoğraf çektim ancak şu anda işyerinde olduğumdan ekleyemiyorum siteye. Eve gidince halledeceğim.
Tabi bu kez çantayı monte ederken selenin çıkmasına imkan verecek şekilde monte ettim.![]()
Depo kılıfını monte ettim. Bence gayet güzel oldu. İşlevselliği de düşününce, neden daha önce almamışım ki diyorum.
Birkaç fotoğraf çektim ancak şu anda işyerinde olduğumdan ekleyemiyorum siteye. Eve gidince halledeceğim.
Tabi bu kez çantayı monte ederken selenin çıkmasına imkan verecek şekilde monte ettim.![]()