Honda Honda Cb 125 e Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
1,493
şimdi bu resim oldu mu Murat , senin gibi bir insan böyle hepsini 5 yapmalıydı . 5555.9 km 400 metre geri git bir daha çek :) :) :) ya da sabahlara kadar uyuma yol yap 6666.6 km bulmak için :)

Nasıl bir psikopat izlenim verdim ki ben hepsi 5 olsun :mrgreen:

Ama 2 gündür yakalamak için bekliyordum :queen:
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Taaa Haziranda "inzell" in 6666 / 666 paylaşımı vardı. Bu işler böyle Murat, gerekirse otobanın orta şeridinde durucaksın ama o an milim kaçmayacak :queen: ::xs06::

 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
1,493
2 saattir arıyorum benimde vardı bir tane 999,9 ama bulamadım bi türlü hayret bişey :p


İnzell psyco nun önde gideni zaten İstanbul-Bodrum yapmış adam Cb ile :mrgreen:


Şöyle arama yaparken eski resimleride gördüm.Ben orjinal sadeliği seviyorum ama Cb ilk aldığım günden bu yakan herkesin dikkatini çekiyor.Haliyle insan daha bir göz alıcı mı yapsak diyor.Mesela benim motorda etiketler yok, Ökkeşin camından taktırsak birde depo kılıfı.Yan kapakları Carbon kaplatsam.Arka çanta çıkabilir birşey olsa arada çıkartsam.Ön kafanın altınada kuru kafa bandana bağlasam çok mu apaçi olur? O değilde ben normalde ihtiyar gibi sürüyorum kendimlenmi çelişirim acaba?
 
Katılım
28 Ara 2011
Mesajlar
1,269
cb nin gösterge aydınlatmaları çok güzel ampul taksam beyaz buna benzetebilir miyim acaba?
 
Katılım
10 Ağu 2011
Mesajlar
1,108
Bugün Motoreferans'a gidip şu bahsettiğimiz depo kılıfını aldım. Yalnız takamadım motora.
Çünkü arka çantanın alt tablası sebebiyle koltuk geri çekilemiyor ve haliyle bulunduğu yerden ayrılmıyor.
Depo kılıfı da sele çıkartılmadan takılamıyor. Alyan anahtarlar vs. komple sele altında olduğundan topcase alt tablasını da sökemedim. Mecburen nalburdan yeni bir alyan alıp önce alt tablayı sökerek işe başlamalıyım.
Bu arada depo kılıfını takmak için bir de öndeki ızgara şeklindeki grenaj parçalarını sökmek gerekiyor ve onların da vidası müthiş sıkı.
Yarın yağmurlu olmaz da işe motorla gidersem orada hallederim yoksa yağmursuz bir güne kadar ertelenebilir işlem.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Ben sizin yerinizde olsam hiç değilse şu cb125 yazısının çevresindeki ışıklı bandın oraya 8-10 tane led döşer, motor devrine göre onları sırayla yaktırırdım. İbresiz devir göstergesi olurdu. Çok zor bişey değil ama tembel olmamak gerek, dimi honda :p
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Ben daha o göstergelerin, motorun kaç bin kez çırpındığı bilgisini, nereden aldığını bilmiyorum Mengü :) Elimde kalır benim ledler :mrgreen:

Hadi gösterge mühim diil ararız Hondayı gelir bitane daha da lerdler önemli abi :queen:
 
Katılım
10 Ağu 2011
Mesajlar
1,108
Depo kılıfını monte ettim. Bence gayet güzel oldu. İşlevselliği de düşününce, neden daha önce almamışım ki diyorum.
Birkaç fotoğraf çektim ancak şu anda işyerinde olduğumdan ekleyemiyorum siteye. Eve gidince halledeceğim.
Tabi bu kez çantayı monte ederken selenin çıkmasına imkan verecek şekilde monte ettim.:)
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
1,493
Depo kılıfını monte ettim. Bence gayet güzel oldu. İşlevselliği de düşününce, neden daha önce almamışım ki diyorum.
Birkaç fotoğraf çektim ancak şu anda işyerinde olduğumdan ekleyemiyorum siteye. Eve gidince halledeceğim.
Tabi bu kez çantayı monte ederken selenin çıkmasına imkan verecek şekilde monte ettim.:)

Hayırlı olsun.Bende motoarastan kapıda ödeme sipariş geçtim bugün.Camıda yakında alırız, güzel olur :cat:
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Depo kılıfını monte ettim. Bence gayet güzel oldu. İşlevselliği de düşününce, neden daha önce almamışım ki diyorum.
Birkaç fotoğraf çektim ancak şu anda işyerinde olduğumdan ekleyemiyorum siteye. Eve gidince halledeceğim.
Tabi bu kez çantayı monte ederken selenin çıkmasına imkan verecek şekilde monte ettim.:)

Merak ettim reverse, seçenekleri varmıydı? Sele işini halletmen iyi olmuş artçın ve kendinde nispeten daha rahat edersiniz. Önceden bahsettiğin gibiyse selenin tamamı kullanılamıyordu sanırım :)
 
Katılım
10 Ağu 2011
Mesajlar
1,108
İşte beklenen an.:)

@ferdinandd; seçenek yoktu sanırım. Adam koliden siyah kılıfı getirdi, ben de alıp çıktım.
Sele olayı ise dediğin gibi. Görünüşte bir sıkıntı olmamasına rağmen, sanırım o son 3-4cmlik kısmı kullanılamıyordu. Şimdi tamam oldu. Hem çantanın montajı da hoşuma gitmiyordu, tam simetrik değildi. Şimdi mikron şaşmaz.:)

img20130209152319.jpg


img20130209152247.jpg


img20130209152259.jpg


img20130209152307.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst