- Katılım
- 13 Ara 2004
- Mesajlar
- 13,918
Debriyaj balatası değiştirdim, piston-silindir değiştirip motoru 150'lik yaptım, kim emekliyormuş
100'lük motoru canını çıkarana kadar bağırtıp sürünce yağ kaçırması az bile ki o yağ kaçırması da 1000km'de 100ml falan bişey CBF150'ler o miktardan fazla yağ yakıyor.
