- Katılım
- 23 Eyl 2012
- Mesajlar
- 1,493
Yanlış anlama Mikunu karşı birşey söylemek için değil sadece insanları yanlış yönlendirebileceğini bilmeni isterim.Memnun olan birçok arkadaşın olduğuna eminim.Bu motosikletten memnun olmayan biri ancak ne istediğini bilmeyendir.Çünkü insanda memnuniyetsizlik oluşturacak teknik bir problemi yok bildiğim kadar ile.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:21 ----------
Baba 200 Tl olacaksa kalsın o biz Beat camına devam :queen:
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:21 ----------
Arkadaşlar size bir iyi haberim varBir süredir motorum için siperlik düşünüyordum ancak bildiğiniz üzere bizim motorlar için herhangi bir üretim yok. Sirkecide birkaç parçacıda universal modeller denedim en son aklımdaki fikir ise cbf siperliğini monte etmek vardı, hatta parçayi denedim kafamda montajını yaptım bile ancak benim motorun cb 125 olduğunu görünce siperlik temin ettiği üreticinin cb125 içinde siperlik ürettiğini ve biraz beklersem temin edebileceğini söyledi. Bakalım takip edicem sizde haber veririm artık.
Baba 200 Tl olacaksa kalsın o biz Beat camına devam :queen:

