- Katılım
- 12 Haz 2012
- Mesajlar
- 2,938
Bugün konşuk motordan cb125 aldım. Daha önce cbf vardı bende. Bu motorun kronik arızası varmıdır?
Test sürüşü yaptım canavar gibi motor. 2. Viteste kafa kaldırıyor sanki?
Yağ yakma sorunu varmı? Fren ve zincir fiyatları ne durumda?
Hayırlı olsun, dediğiniz gibi 125 cc commuter sınıfında torku yerinde bi motosiklet, her viteste çekişi rahat hissediyorsunuz.
55.000 km yapmış kurye arkadaşların bile yağ yaktığına dair bi şikayetleri yoktu, başlıkta iki arkadaş bu durumdan bahsetti fakat kesin bi sonuca ulaşamadı,
sadece önsezi gibi kaldı :/ Servislerin 200-250 ml fazla yağ kullanmasından kaynaklı sorunlar gibiydi belirtiler!
Fren, zincir ... fiyatları CBF ile neredeyse aynı gibi çok az daha makul fiyatlar genel olarak.
Tekrardan güle güle kullanmak nasip olsun :rendeer:
