- Katılım
- 5 Tem 2012
- Mesajlar
- 253
Arkadaşlar yakıtı ölçtüm 1 litreyle 33.6 km yol gidiyor şehiriçi bana fazla geldi sizce nasıl ...?
Haklısınız bu hafta servise uğramam lazım bende sübap ayarından şüpheleniyorum




arkadaşlar bügün motoru yıkayıp çilaladıktan sonra aklıma pratik ama kullanışlı bi fikir geldi sizce nasıl olmuş?
kullanılmayan kamera çantasından gidon için çanta yaptım iplerini kestim tam gidona göre ayarladım kullanışlı oldu uzun yolda yada şehir içide kullanılır ufak tefek eşyaları koymak için güzel bi çanta oldu...
[url]http://imageshack.us/a/img692/552/imag1642.jpg[/URL]
[url]http://imageshack.us/a/img233/17/imag1641.jpg[/URL]
[url]http://imageshack.us/a/img690/9213/imag1640.jpg[/URL]
[url]http://imageshack.us/a/img835/9267/imag1639.jpg[/URL]
cilayı aklımda tutayım. çanta harika olmuş ya. aksesuar mağazalarında satılmalı bence gidon çantası diye, patenti kaptırma ama![]()
Hayırlı olsun Allah kaza bela göstermesin.bugün konşuk motordan cb125 aldım. 10 taksit plaka dahil 4200. Daha önce cbf vardı bende. Bu motorun kronik arızası varmıdır?
Test sürüşü yaptım canavar gibi motor. 2. Viteste kafa kaldırıyor sanki?
Yağ yakma sorunu varmı? Fren ve zincir fiyatları ne durumda? Yardımlarınıza teşekkürler.