Honda Honda Cb 125 e Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 Eyl 2012
Mesajlar
25
Arkadaşlar yakıtı ölçtüm 1 litreyle 33.6 km yol gidiyor şehiriçi bana fazla geldi sizce nasıl ...?
 
Katılım
19 Eyl 2012
Mesajlar
71
Arkadaşlar yakıtı ölçtüm 1 litreyle 33.6 km yol gidiyor şehiriçi bana fazla geldi sizce nasıl ...?

Bence cok fazla kardes cb icin ortalama herkes 45-50 km den bahsediyor

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:12 ----------

Bence bir servise goster cb bu kadar yakmamali

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:15 ----------

Bende normali yakalayamadim benim motorda 40 civari yakiyor,bu bile fazla cb icin benim onceki cin mali asya da 45-48 km Arasi yakiyodu ben bujiyi degistirmeyi dusunuyorum bence buji de sorun var fabrika cikisi
 
Katılım
26 Eyl 2012
Mesajlar
25
Haklısınız bu hafta servise uğramam lazım bende sübap ayarından şüpheleniyorum
 
Katılım
10 Ağu 2012
Mesajlar
90
Buji ve hava filtresini servis dışında nereden temin edebiliriz? Cbf 150 hava filtresi ve bujisi uyar mı?
 
Katılım
12 Eyl 2011
Mesajlar
352
Arkadaşlar havalar soğumaya başladı bizimkilerini garaja çekmeye başlarız yakında.
 
Katılım
7 Eki 2012
Mesajlar
2
21 temuz 2011 den beri mondial125mx kullanıyorum 26000km aştım. full depo ile 480 km yaptım. yedek depoya düşmeden yeniden benzin aldım...

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:13 ----------
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
arkadaşlar bügün motoru yıkayıp çilaladıktan sonra aklıma pratik ama kullanışlı bi fikir geldi sizce nasıl olmuş?:)
kullanılmayan kamera çantasından gidon için çanta yaptım iplerini kestim tam gidona göre ayarladım kullanışlı oldu uzun yolda yada şehir içide kullanılır ufak tefek eşyaları koymak için güzel bi çanta oldu...







 
Katılım
19 Eyl 2012
Mesajlar
71
arkadaşlar bügün motoru yıkayıp çilaladıktan sonra aklıma pratik ama kullanışlı bi fikir geldi sizce nasıl olmuş?:)
kullanılmayan kamera çantasından gidon için çanta yaptım iplerini kestim tam gidona göre ayarladım kullanışlı oldu uzun yolda yada şehir içide kullanılır ufak tefek eşyaları koymak için güzel bi çanta oldu...

[url]http://imageshack.us/a/img692/552/imag1642.jpg[/URL]

[url]http://imageshack.us/a/img233/17/imag1641.jpg[/URL]

[url]http://imageshack.us/a/img690/9213/imag1640.jpg[/URL]

[url]http://imageshack.us/a/img835/9267/imag1639.jpg[/URL]

Guzel ve kullanisli olmus :)
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
mavimotor,sağolasın:)cila konusunda hassasım motorumu yıkadıktan sonra sıfır gibi görmeyi seviyiyorum:)
3m olan daha kaliteli ama baya uğraşmak gerekiyor belco daha pratik tabi sonuçta 3m gibi olmasada boyayı koruması yeter:cat:

 
Katılım
8 Eki 2010
Mesajlar
443
cilayı aklımda tutayım. çanta harika olmuş ya. aksesuar mağazalarında satılmalı bence gidon çantası diye, patenti kaptırma ama :)
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
cilayı aklımda tutayım. çanta harika olmuş ya. aksesuar mağazalarında satılmalı bence gidon çantası diye, patenti kaptırma ama :)

çantayı evde gördüm boş boş duruyo tam gidonun arası geldi aklıma düşündüğüm gibide çıktı:)kayışlarındaki sıkma yerleri filan orjinal bişe oldu yani:)patentini almak lazım bunun dediğin gibi:queen:
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Offf offf vitrinde böyle değil CB mücahit ne yapıyosan artık :mrgreen: Senin depoda saçımı düzelttim kusura bakma artık :cherry:

Çantada onnumara olmuş ama biyere bırakırken arka çantaya atmak lazım. Yürür ordan o :cherry: Sony yazısını sök daha uzun ömürlü olur,yürümeyebilir :sunny:
 
Katılım
1 Kas 2007
Mesajlar
1,294
bugün konşuk motordan cb125 aldım. 10 taksit plaka dahil 4200. Daha önce cbf vardı bende. Bu motorun kronik arızası varmıdır?
Test sürüşü yaptım canavar gibi motor. 2. Viteste kafa kaldırıyor sanki?
Yağ yakma sorunu varmı? Fren ve zincir fiyatları ne durumda? Yardımlarınıza teşekkürler.
 
Katılım
8 Eki 2010
Mesajlar
443
bugün konşuk motordan cb125 aldım. 10 taksit plaka dahil 4200. Daha önce cbf vardı bende. Bu motorun kronik arızası varmıdır?
Test sürüşü yaptım canavar gibi motor. 2. Viteste kafa kaldırıyor sanki?
Yağ yakma sorunu varmı? Fren ve zincir fiyatları ne durumda? Yardımlarınıza teşekkürler.
Hayırlı olsun Allah kaza bela göstermesin.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst