Honda Honda Cb 125 e Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 Nis 2012
Mesajlar
3,989
olmaz bırsey dıyorum.bz 160 km yolu durmadan 110 la gttk bsı olmadı. Bu arada bu makıne 2 ksı 110 yaparmı
 
Katılım
20 Nis 2012
Mesajlar
3,989
orta hallı sesı guzel cıkan ekzoz bılen varmı. Kısa olck. Uzun cok bu bogazlı alcm.kaynak falan yaptırmıcam.
 
Katılım
20 Nis 2012
Mesajlar
3,989
o ekzoz sessız + olarak devır saatı yok,kaskın ıcınde zor duyulur 105 mı? Hata vardr wave 110 goruyor. 115 gdr bnce
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
o ekzoz sessız + olarak devır saatı yok,kaskın ıcınde zor duyulur 105 mı? Hata vardr wave 110 goruyor. 115 gdr bnce
105 den yukarı çıkamadım ben.. ybr de 115-120 arası yapıyor ama 140 yaptığını idda edenler var.. ben milletin lafına değil yaptığım km ye bakarım... benim kullandığım 105 de kaldı... alınırmı alınır neden alınmasın..
 
Katılım
1 Ağu 2012
Mesajlar
448
Cb nin yaptgı en son hız 115 oda yokuş aşağı belki çok zorlasan 120 yapar.2kişi 110 yaparda oda yokuş aşağı olucak :)
 
Katılım
12 Tem 2011
Mesajlar
21
slm arkadaşlar bende lifan discovery vardı en sonunda sattım ve honda cb aldım. şu anda rodaj bitti. gayet güzel bir motor sonuçta lifandan sonra ne diyeyim. dünya varmış:)))
hayırlı günler
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst