4000km bakımını yaptıran varsa, yetkili servisin bakımı kaça yaptığını paylaşsın lütfen.
arkadaşlar motorumu satıyorum 5000 km de
4000 bakımını kaça yaptırdınız acaba? Canoncu arkadaşımız bikaçkez sormuştu, bizler henüz göremedik o km leri

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:07 ----------
Çanta herşeyi ile çok güzel görünüyor ebat olarak filan tam istediğim gibi ama 230tl biraz fazla sanki bi çanta için. 40liralık bi çantayı, 32litrelik, 1yıldan fazla kullandım hiç sorun çıkmadı. Motorla beraber gitti küçük diye buna alamıyorum.
Mavi, motosikletini değiştirsende değiştirmeye kıyamayacağın bi çanta bence
Normalde 200-250 TL arası, 2. elde alınır bence çanta, neredeyse yarı fiyatına ise hele
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-aksesuar-tuning-motosiklet-shad-40-lt-cok-temiz-96067686/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...-shad-40-lt-motosiklet-cantasi-94469632/detay
Bu ebat bence çok ideal!
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:10 ----------
ben sibop ayarı yaptırmayı düşünmüyorum gerekmedikce yaptırmıyacagım çünkü o ilk ayarı tutturamıyorlar kaalarına göre ayar yapıyorlar sonrasında yakıt alıp basını gidiyor
Sibop ayarı gerekli olup olmadığını nasıl anlarız??? Servis gerekli dediğinde madem gerekli yapın demeyi hiç istemiyorum
Mümkünse 2 yıl yaptırmayayım, sağlam güvenilir bi ustaya milimetrik yaptırasım var! Sibop ayarının kaçmaması için herhangi bi önlem varmı acaba gerekirse ona göre kullanayım

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:14 ----------
Haftasonu İstanbul - Armutlu gideceğim.1000 km bakımını erkenden yaptırmak istedim fakat servisten randevu almak istediğimde, haftaya kadar dolu olduğunu söylediler.1000 km bakımı neleri içeriyor? sadece yağını değiştirsem yeterli olur mu ? bilen arkadaşlardan bilgi rica ediyorum.
Teşekkürler.
Erken teşhis ettikleri sorun olabilirmi bilemiyorum ama sanmıyorum. Size sorunsuz geliyorsa yağı değiştirmenizin yanında,
zincir sarkmış oluyor epey, zincirin de fazlasını alıp, temizleyip, yağlarsanız bence gider dönersiniz.
1000 bakımında bunların dışında,
- Debriyaja bir bakılıyor, gerekirse ayarlanıyor,
- Ön ve Arka frenler kontrol ediliyor gerekli ayarlar yapılıyor,
- Lastik havalarına bakılıyor,
- Şikayetiniz var ise tespit ediliyor, gerekirse müdahale ediliyor,
Hatırladıklarım bunlar şimdilik. Çok işlek bi bayiye değilde, mesela ÇiftkurtlarMCM ye bi sorun, hemen de çağırabilirler! Nispeten sakin oluyor.