Honda Honda Cb 125 e Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Ağu 2012
Mesajlar
13
Arkadaslar yuksek oktanli benzinin rodajdaki bir motora yarari veya zarari nedir? İyisinden olsun diyip de 97 oktan benzin almanin bir yarari olur mu? Baska dikkat edilmesi gereken bir konu var mi?
 
Katılım
8 Eki 2010
Mesajlar
443
arkadaşlar cb için uygun bir çanta bulamıyorum ya büyük ya küçük geliyo gözüme. 45litrelik bi tane denedim kurye motoru gibi çok büyük. aslında süper olur ne biçim eşya alır ama hoş görünmüyo. 32 litrelik deniyorum bu sefer komik oluyo küçücük. resimlerde gördüklerim güzel oluyo fakat gerçekte iş farklı görünüyor demek. neyse konuya gelelim bana çanta önerebilecek var mı cb için?
 
Katılım
10 May 2012
Mesajlar
161
arkadaşlar cb için uygun bir çanta bulamıyorum ya büyük ya küçük geliyo gözüme. 45litrelik bi tane denedim kurye motoru gibi çok büyük. aslında süper olur ne biçim eşya alır ama hoş görünmüyo. 32 litrelik deniyorum bu sefer komik oluyo küçücük. resimlerde gördüklerim güzel oluyo fakat gerçekte iş farklı görünüyor demek. neyse konuya gelelim bana çanta önerebilecek var mı cb için?

yarın 41 litrelik çantamla fotosunu çekip burada yayınlayayım. Fikir olur..
 
Katılım
10 May 2012
Mesajlar
161
Ati bence diğer çengelide sök, git mahalledeki demirci bi dayıya :) bana bundan yap de 2 tane de civata somun al yanına, olay bitmezmi :)

Sonra gel tak yeniden en sertinden sıkarak somunları, bide üstüne şu vida sabitleme sıvılarından al 4-5 lirabişeydir mavi renk :) Ondanda sıktımmı her vidaya bidaha gevşemesi imkansız :)

Olayın tamamı 10 liraya patlar en fazla :)

Telefonda satıcıya söyledim bugün.. Yok mümkün değil, onların vidaları somunları bilmem ne, kendiliğinden düşmez onlar falan derken, dedim düştü, dedi getir takalım, dedim tamam o zaman :) cumartesiye kadar yeniden düşerse, tablaya kadar yolu gözüküyor.. mahallede demirci dayı yok, Ostim Sanayi çok yakın, gitmişken hem cnc'den demir döktürrüm çantama, iki tane de tank paleti kapar gelirim :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:09 ----------

Çok iyi olur teşekkürler. Marka ve model nedir?

rms. iyi bi markanın yan ürünü ama o marka neydi hatırlamadım şimdi :)
 
Katılım
21 Haz 2012
Mesajlar
51
arkadaşlar ;
motorum 800 km ye geldi haftasonu istanbuldan yalova/armutluya gideceğim ki ozamana kadar tahmini 100-150 km daha yaparım 1000 km bakımını erkenden yaptırmak istedim fakat servisten randevu almak istediğimde birdahaki haftaya kadar dolu olduğunu söylediler.1000 km bakımı neleri içeriyor? sadece yağını değiştirsem yeterli olur mu ? bilen arkadaşlardan bilgi rica ediyorum.
Teşekkürler.
 
Katılım
16 Haz 2012
Mesajlar
18
slm hidayet bende antalyadan atilla valla ben daha ilk depoyı bitiremedim suan 460kmde ve daha yedege düşmedi ama çok sıkıstırmıyorum motoru ara ara 100 yapıyorum sonrasında 60 70 km ile dolasıyorum sibop ayarı yapdılarmı senin motora genelde sibop ayarından sonra motor yakıtları artıyoda bi önceki motorumda öyle olmusdu yada petrolünü değiştir ben full petroldan alıyorum gayet güzell
evet atilla 1000 bakımın da sibob ayarı yapıldı ondan sonra degişti zaten yakıt şu yeni servis açılsada bayramdan sonra gidecegim ya bazı şikayetlerim var onlara baktıracagım işte motor 3000 geliyor hemde bakımını yaptıracam
 
Katılım
3 Ağu 2010
Mesajlar
67
4000km bakımını yaptıran varsa, yetkili servisin bakımı kaça yaptığını paylaşsın lütfen.
 
Katılım
27 May 2012
Mesajlar
167
arkadaşlar cb için uygun bir çanta bulamıyorum ya büyük ya küçük geliyo gözüme. 45litrelik bi tane denedim kurye motoru gibi çok büyük. aslında süper olur ne biçim eşya alır ama hoş görünmüyo. 32 litrelik deniyorum bu sefer komik oluyo küçücük. resimlerde gördüklerim güzel oluyo fakat gerçekte iş farklı görünüyor demek. neyse konuya gelelim bana çanta önerebilecek var mı cb için?

Tavsiye ederim

http://www.anesmotor.com/?urun-1199-Givi-E370-Tech.html
 
Katılım
13 Eki 2005
Mesajlar
49
arkadaşlar motorumu satıyorum 5000 km de koruma demırı ve gaft marka çantası var tek kask alıyor 3200 tl istiyorum beyaz bakımlarını yaptırdım 05462158909
 
Katılım
26 Mar 2011
Mesajlar
76
evet atilla 1000 bakımın da sibob ayarı yapıldı ondan sonra degişti zaten yakıt şu yeni servis açılsada bayramdan sonra gidecegim ya bazı şikayetlerim var onlara baktıracagım işte motor 3000 geliyor hemde bakımını yaptıracam
ben sibop ayarı yaptırmayı düşünmüyorum gerekmedikce yaptırmıyacagım çünkü o ilk ayarı tutturamıyorlar kaalarına göre ayar yapıyorlar sonrasında yakıt alıp basını gidiyor
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
4000km bakımını yaptıran varsa, yetkili servisin bakımı kaça yaptığını paylaşsın lütfen.

arkadaşlar motorumu satıyorum 5000 km de

4000 bakımını kaça yaptırdınız acaba? Canoncu arkadaşımız bikaçkez sormuştu, bizler henüz göremedik o km leri :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:07 ----------

Çanta herşeyi ile çok güzel görünüyor ebat olarak filan tam istediğim gibi ama 230tl biraz fazla sanki bi çanta için. 40liralık bi çantayı, 32litrelik, 1yıldan fazla kullandım hiç sorun çıkmadı. Motorla beraber gitti küçük diye buna alamıyorum.

Mavi, motosikletini değiştirsende değiştirmeye kıyamayacağın bi çanta bence :)

Normalde 200-250 TL arası, 2. elde alınır bence çanta, neredeyse yarı fiyatına ise hele :)

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-aksesuar-tuning-motosiklet-shad-40-lt-cok-temiz-96067686/detay

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...-shad-40-lt-motosiklet-cantasi-94469632/detay

Bu ebat bence çok ideal!

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:10 ----------

ben sibop ayarı yaptırmayı düşünmüyorum gerekmedikce yaptırmıyacagım çünkü o ilk ayarı tutturamıyorlar kaalarına göre ayar yapıyorlar sonrasında yakıt alıp basını gidiyor

Sibop ayarı gerekli olup olmadığını nasıl anlarız??? Servis gerekli dediğinde madem gerekli yapın demeyi hiç istemiyorum :(

Mümkünse 2 yıl yaptırmayayım, sağlam güvenilir bi ustaya milimetrik yaptırasım var! Sibop ayarının kaçmaması için herhangi bi önlem varmı acaba gerekirse ona göre kullanayım :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:14 ----------

Haftasonu İstanbul - Armutlu gideceğim.1000 km bakımını erkenden yaptırmak istedim fakat servisten randevu almak istediğimde, haftaya kadar dolu olduğunu söylediler.1000 km bakımı neleri içeriyor? sadece yağını değiştirsem yeterli olur mu ? bilen arkadaşlardan bilgi rica ediyorum.
Teşekkürler.

Erken teşhis ettikleri sorun olabilirmi bilemiyorum ama sanmıyorum. Size sorunsuz geliyorsa yağı değiştirmenizin yanında,

zincir sarkmış oluyor epey, zincirin de fazlasını alıp, temizleyip, yağlarsanız bence gider dönersiniz.

1000 bakımında bunların dışında,

- Debriyaja bir bakılıyor, gerekirse ayarlanıyor,

- Ön ve Arka frenler kontrol ediliyor gerekli ayarlar yapılıyor,

- Lastik havalarına bakılıyor,

- Şikayetiniz var ise tespit ediliyor, gerekirse müdahale ediliyor,

Hatırladıklarım bunlar şimdilik. Çok işlek bi bayiye değilde, mesela ÇiftkurtlarMCM ye bi sorun, hemen de çağırabilirler! Nispeten sakin oluyor.
 
Katılım
10 May 2012
Mesajlar
161
41 lt RMS marka çantanın duruşu ve motosikletin çalınmaya karşı önlemii :)

sayfada çok yer kaplamasın diye fotoları iyice kücülttüm..

abqujp.jpg


2wnyf4k.jpg


281wxkz.jpg


2q18gw0.jpg


15660l5.jpg


108egzn.jpg
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Çanta dehşet yakışmış, tam kıvamında oranı :cat:

Negüzel bi mekan orası yazlık falanmı, bahçeli mahçeli, balkon parklı falan :santa:

Ordan kesin çalınır :queen:
 
Katılım
10 May 2012
Mesajlar
161
Teşekkürler ferdinandd,

41 lt bana da tam motorun oranıymış gibi geliyor.. Ama o givi nin çantaları olacaktı, sanki daha şık olurdu. Bu çantaya 290 isteyip 265'e 9 taksit verdiler motoru alırken.. 100 liralık çantalardan ne farkı var bilmiyorum. Plastik kutu, nasıl 290 eder anlam veremiyorum.. 300 liraya nem giderme makinası almıştım eve ki klima mantıgında çalışır.. Hakikaten plastik kutu olan çantalardan fena kazıklanıyoruz, kazıklanmışım yada..

Bu arada CB'yi gören tanımadığım insanlardan, çok şık, çok güzel şeklinde yorumlar alıyorum.. Oradan motoru çalabiliyorlarsa, ben daha ne yapabilirim motorum için.. (Ön tekerinde alarmlı disk kilidi takılı aynı zamanda).
 
Katılım
4 Ağu 2012
Mesajlar
3
merhaba arkadaşlar ikinci motoru almayı düşünüyorum forumu okudum ama yinede soru sormak istedim bu motorda 100 kmde ne kadar yakıyor ve enjeksiyon varmı teşekkürler.
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059

üstad çanta çok hoş duruyor boyut olarak idealmiş ben 46 kullanıyorum üst kapak beyaz olduğu için çok büyük görünmüyor komple siyah bide 46 olsa pizzacı gibi oluyo:)bundan önce kappa 46 kullandım fiyat 400 tl şimdi gaf 46 fiyatı 110 tl:)ne farkı var plastik daha kaliteli işte kilit kısmı daha kaliteli vs vs ama aynı işi gördüklerinden sıkıntı yok şuana kadar kilit kısmında vs sorun çıkarmadı ses yapmaya başladı bende altına lastik takviyesi yaptım kesildi..

bu arada bi öneri;motorunuzun yeri çok güzel bence orda araba varken kimse çalamaz:)ama motoru orda yan ayakta bırakmak sakat değilmi yanlışlıkla biri iste motor intihar eder ordan allah muhafaza:)yada arabayı yanaştırırken hafif dokunsanız gerçi bu orta ayaktada olur ama tehlike yani,orta ayakta koymak daha mantıklı:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst