Honda Honda Cb 125 e Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Gerek yok yağı boşaltıp tekrar doldurmaya, çok istiyorsanız, yağ çubuğunun ordan sallandırın bi şırınga, 150-200ml kadar yağı çekin kafanız rahat olur.

Evet güzel fikir, pratik, çok sağol :cat: Ucunda ince hortum olan şırıngalar var. Benim sayaç 2000 km lerde şuan.

4000 de değiştirmeyi düşünüyordum normalde ama bu durumda bi ara değişim yapasım, motosikletimden af dileyesim var.

Alıştım kerataya, yıllardır yanımda olan evcil hayvanımmış gibi oldu artık :) İçim cız etti bu bilgileri okudukça.
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
vay arakdaş! görüyomusun! 0.75 litrelik yağ yerine 1 litre yağ koyuyorlar!

1.000 bakımına İzmiteki Sofuoğlu motora gittiğimde 45 lira verdim İphone yağ koydurdum (içeri sokmadıkları için ne koydu nekadar koydu görmedim) sonra dedim ki ustalarına ''artan yağı alayım eksiltirse eklerim'' sözde ustaları dönüp bana ne dese beğenirsiniz? '' 1 litre koyuluyo bunlara'' :S bende ''nasıl olur 800 mil koyulmuyor mu?'' dedim bana küstahça dalga geçer bi tavırla ''ne alakası var 1 litre koyuluyo istersen boş kutuyu vereyim'' dedi. Yani bu ne terbiyesizliktir,ben çin malı asya nın ramzeyin servislerinde görmedim böyle terbiyesizliği bilgisizliği bide sözde Honda servisi olacak.
 
Katılım
20 Kas 2011
Mesajlar
1,869
Bence sorun honda da bütün 125 cc ler 1 litre alırken neyine senin küsüratlı yağ :p
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
vay arakdaş! görüyomusun! 0.75 litrelik yağ yerine 1 litre yağ koyuyorlar!

1.000 bakımına İzmiteki Sofuoğlu motora gittiğimde 45 lira verdim İphone yağ koydurdum (içeri sokmadıkları için ne koydu nekadar koydu görmedim) sonra dedim ki ustalarına ''artan yağı alayım eksiltirse eklerim'' sözde ustaları dönüp bana ne dese beğenirsiniz? '' 1 litre koyuluyo bunlara'' :S bende ''nasıl olur 800 mil koyulmuyor mu?'' dedim bana küstahça dalga geçer bi tavırla ''ne alakası var 1 litre koyuluyo istersen boş kutuyu vereyim'' dedi. Yani bu ne terbiyesizliktir,ben çin malı asya nın ramzeyin servislerinde görmedim böyle terbiyesizliği bilgisizliği bide sözde Honda servisi olacak.

Sen aslında duruma erkende uyanmışsın, ben çok yeniyim motosiklette. Servis bu ya, başka kime güvenicez ki rahatlığıyla aklımdan bile geçmemişti buna bakmak.

Tesadüfen görüp kılavuzda kıllanmıştım durumdan. Hemen bütün servisleri aradım hepsi bi ağızdan "1lt abi" deyince rahatladım.

Birimlerin kaç lt denk geldiğini araştırmak aklıma bile gememişti, heralde 1 lt ye denk geliyor dedim kendimce.

Hemen başlığa açmıştım konuyu yine de. Sonra gez, toz, eğlen derken kaynadı konu.

Sen hatırlatmasan 4000 e kadar yağ değiştirmicektim diye, aklımda bile olmicaktı binlerce km.

Valla ne mail atacaklar bilmiyorum halen ama ne derlerse desinler kılavuzda ne yazıyorsa ben onu yapıcam, en basit konuda %25 hata yapan servise olan güvenim bayağa azaldı açıkçası.

Honda' ya olan güvenim sonsuz, Honda Türkiye' ye olan güvenim de var ( her nekadar, ustalarınızı yollayın, güncel eğitim verilecektir CB 125 hakkında demese de, belki dedi ustalar topluca uyudu derste )

Fakat bayi ve servislere olan güvenimi kaybettim. "İyi bir ustaya götür, yemişim servisini, onlar ne anlar" diyenleri destekler hareketlerinden dolayı!
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
arkadaş nasıl bişey ben anlam veremedim insanı en büyük zevkinden soğutuyorlar ya,şimdi bu servisler motor yağının motorun kalbi olduğunu bilmiyolarmı bu denli gevşekler...

ferdinandd abicim şimdi bu 800 gr yağ olayı netmi yani bizim motorlarda 200 gr fazla yağmı var...benim motor 1700 kmde motora zarar vermişmidir şuana kadar ne yapmamız gerekir bunu toplu olarak yapalım yani bu kadarda vurdumduymaz olunmaz...

bu arada zaten 2.000 kmde yağ değişimi gerekiyor dedi servis garanti bakımı 4000 de olduğu için bunu kendim yapıcam,sen 4000 de değişcektim demişsin uzun olmazmı 4.000..
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Valla mücahit, "0.8 US quarts = 0.757 liter" yapıyormuş, arkadaşlar (okan, reverse, atithesun ) hesaplamış.

ben normalde 4000 i beklicektim. Ama bu durumda, yağı da değiştireyim diyorum 2000 de, içim huzursuzlaştı çok.

Bu son bilgiye göre 250 gr fazla yağ var motosikletlerimizde! Bende pazartesi günü, yağ alıp 750 ml ile yağ değişimi yapmayı planlıyorum.

Valla 1700-2000 km zarar vermişmidir bilinmezki, bana kalsa ben hiç anlayamam zaten.

Bi önceki sayfada bu işten anlayan abilerimizden, arkadaşlarımızdan bilgileri paylaştım bi oku, sanki bizim başlıktaki şikayetler gibi hepsi :/

8000 de inzell in motosikletine zarar vermiş olan konu bu olma ihtimali yüksek bence traktörümsü ses, egzoz dan duman atma... çok benzer şikayetler gibi geldi bana.

Motor inanılmaz ısınıyor, ayağımı yakıyor diyenlerin sorunu da bu olabilir.

Rodajdan sonra yakıt düşeceğine arttı diyenlerin de hava filtresi ve buji ler... yüzünden sorun bu olabilir,

Bi arkadaşımız motorun orası burasından biyerinden yağ kaçırıyor demişti, hiç üstünde durmamıştık konunun. onun sorunu da bu olabilir bence

bu arkadaşlarımızda hep epey km geçmiş olan arkadaşlarımızdı. Hepsi tesadüf olamaz heralde ne bileyim. Bikere içim huzursuzlaşınca bende herşeyi buna bağlayan bi tipim.

Hepsi tesadüf olabilir mi sizce ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:09 ----------

Mami_33 arkadaşımızda ayrı bi konuya değindi, hepimizin kullanım kılavuzunda "GLH 125 SH" yazıyor değil mi ???

Heryerde bu şekilde geçiyor ama herşeyden şüphe duyuyor insan http://honda.ua/motorbike/malokubaturnye_125ss/cb_125e/opisanie_modeli/

Hepimize yanlış kullanım kılavuzu dağıtılıp gereksiz panik yapıyorsak, durum daha da vahim :)
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
katılıyorum hepsini analiz ettiğimizde senin anlattıkların doğru oluyor,ben şimdi şundan korkuyorum biz 750 ml koyarız bu sefer yağ az gelir motor kitlermi?mesela benim motor rodaj yağı değiştikten sonra şimdilerde daha çok titremeye başladı bundan sebepmi acaba yani rodajdan önce daha az titreşim vardı motorda...ilk motoru bayiden aldığımızda içinde ne kadar yağ vardı...motoru sürekli kullanıyorum bunu hemen yapmam lazım 750 ml koysam sıkıntı olurmu buda şüphe li?
 
Katılım
20 Kas 2011
Mesajlar
1,869
Benim motorum 1 litre yağ alıyor. 10/40 varken ayaklarımı yakıyordu. Sıcaklarda hava soğutmalı motorlar ısınır zaten. Honda yağ yakıyo denilince şaşıran kimse görmedim.
125cc hacimli başka 750ml yağ ile çalışan motor var mı yoksa bu ilk mi ? Bu kadar endişenin sonucu ne olacak merakle bekliyorum.
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
tam bunu söylicektim,bu kullanım klavuzu bizim motorun olmayabilir,birde bi ingilizce var birde türkçe bunlar aynımı acaba buda var:)

birazdan işe gidicem motoru çalıştırmaya korkuyorum bişe olcak diye:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:23 ----------

Benim motorum 1 litre yağ alıyor. 10/40 varken ayaklarımı yakıyordu. Sıcaklarda hava soğutmalı motorlar ısınır zaten. Honda yağ yakıyo denilince şaşıran kimse görmedim.
125cc hacimli başka 750ml yağ ile çalışan motor var mı yoksa bu ilk mi ? Bu kadar endişenin sonucu ne olacak merakle bekliyorum.

bende truva 100 cup vardı onada 1 litre yağ koyardım 10.000 kmye geldi bi sıkıntı görmedim motorda...cbfede 1litre koyulduğunu biliyorum ybrde hiç 1 litreden az konduğunu görmedim yani gereksiz endişemi yoksa gercekten durum böylemi anlamış değilim...
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
katılıyorum hepsini analiz ettiğimizde senin anlattıkların doğru oluyor,ben şimdi şundan korkuyorum biz 750 ml koyarız bu sefer yağ az gelir motor kitlermi?mesela benim motor rodaj yağı değiştikten sonra şimdilerde daha çok titremeye başladı bundan sebepmi acaba yani rodajdan önce daha az titreşim vardı motorda...ilk motoru bayiden aldığımızda içinde ne kadar yağ vardı...motoru sürekli kullanıyorum bunu hemen yapmam lazım 750 ml koysam sıkıntı olurmu buda şüphe li?

1000 bakımını yaptırmamış bi arkadaşımız, gönüllü olup kılavuzu açıp, tüm gerekli maddeleri okuyup doğru bi şekilde yağı son damlasına kadar boşaltıp ölçmeli öğrenmemiz için.

Benim yağ değişimim yapılmamış olsaydı inan çoktan yapardım bunu :) Kimse talep etmese de içim içimi yerdi, dayanamazdım :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:26 ----------

Benim motorum 1 litre yağ alıyor. 10/40 varken ayaklarımı yakıyordu. Sıcaklarda hava soğutmalı motorlar ısınır zaten. Honda yağ yakıyo denilince şaşıran kimse görmedim.
125cc hacimli başka 750ml yağ ile çalışan motor var mı yoksa bu ilk mi ? Bu kadar endişenin sonucu ne olacak merakle bekliyorum.

Ya herşey tesadüf te olabilir, belkide henüz kimse bu durumdan zarar görmedi.

Belkide ortada böyle bi durum yok kullanım kılavuzlarının hepsi hatalı.

Belkide Servislere dağıtılan kitapçıklarda 1 lt yazıyor ne biliyim, herşey olabilir.

Esas endişe bizi böyle muallakta bırakan veya 750 ml alması gereken motosiklete 1 lt koyan hatalı servise duyduğumuz güvenin allak bullak olması.

__________________________________________________________________________________________________________________________

Evet Mücahit İngilizce ve Türkçe olanlar birebir aynı.
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
1000 bakımını yaptırmamış bi arkadaşımız, gönüllü olup kılavuzu açıp, tüm gerekli maddeleri okuyup doğru bi şekilde yağı son damlasına kadar boşaltıp ölçmeli öğrenmemiz için.

Benim yağ değişimim yapılmamış olsaydı inan çoktan yapardım bunu :) Kimse talep etmese de içim içimi yerdi, dayanamazdım :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:26 ----------



Ya herşey tesadüf te olabilir, belkide henüz kimse bu durumdan zarar görmedi.

Belkide ortada böyle bi durum yok kullanım kılavuzlarının hepsi hatalı.

Belkide Servislere dağıtılan kitapçıklarda 1 lt yazıyor ne biliyim, herşey olabilir.

Esas endişe bizi böyle muallakta bırakan veya 750 ml alması gereken motosiklete 1 lt koyan hatalı servise duyduğumuz güvenin allak bullak olması.

allak bullak olmasından öteye gitmesi lazım eğer bu bi yanlışsa bunu yetkili honda servisi yapıyor bunu bu şekilde honda türkiyeye bildirmek lazım sana gelcek olan cevapta önemli tabi herşey o zman netleşecek...şuan muallaktayız yukarı tükürsen bıyık aşağı tükürsen sakal gibi:)
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
Bence sizlerde bi sorun durumu, 1-2 kişi diye, sallamamazlık yapmasınlar, mutlaka dönerler ama süreç uzayabilir !

Honda Aktif Yardım Merkezi : 0212 234 66 32

http://www.honda.com.tr/bize_ulasin.aspx

evet ben bu yağ konusuyla alakalı yarın işten sonra mesaj atıcam ve arıycam herkes arasınki bu konu onların nazarında da gündeme gelmiş olur...bugun servise gittim neden sormadım ki aklımda yoktuki:)

hadi ii geceler size ben işe gidiyorum:)
 
Katılım
27 May 2012
Mesajlar
167
ilk yağı koyan hangi servis ikinci yağı koyan servis hangisi? fazla yağda motora zarar verir bunu bilmiyormu servisler...

İkiside aynı servis

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:47 ----------

ilk yağı koyan hangi servis ikinci yağı koyan servis hangisi? fazla yağda motora zarar verir bunu bilmiyormu servisler...

mucahit hocam teşekkürler.. bende iki cb125 kullanıcı ile konuştum. forumlarda böyle böyle diyorlar dedim. kurye olan arkadaşda ögrenci olanda yok böyle birşey dedi. hatta ögrenci arkadaş al sür kendin bak dedi ki o zaman egitim almamıştım, sürmedim.

ferdinandd : Çok teşekkürler arkadaşım. emek verip epeyce tecrübelerini aktarmışsın.. bende tamamen siyah almak istemiyorum. bu durumda deri olmaması gerekiyor değil mi? kırmızı veya gri içerikli siyah montlar hoşuma gidiyor. sarı bi apache almış olsaydım, sarı bir mont alırdımm.. yemegide yedim, kendime geldim. biraz internet araştırmacılığı yapalım bakalım : ) ancak her ne kadar internet araştırması yapacak olsamda, ölçülerimi bilmediğim için magazalara gidip alacağım. öncesinde ne istedigime karar vereyimm.. fiyatları üç aşagı beş yukarı ögreneyim. sonuçta adamın dükkan kirasının yarısını benim karşılıyor olmam hoşuma gitmez..

Bedeninin ne olduğuna buradan bakabilisin. Bu tür bilgiler hemen hemen tüm motosiklet ürünü satan sitelerde var

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:51 ----------

Bence sorun honda da bütün 125 cc ler 1 litre alırken neyine senin küsüratlı yağ :p

Bence yanlış bilgi veriyorsun. Bildiğim kadarı ile hiç bir 125 cc motora 1 lt yağ konmuyor. Genelde hepsine 800ml konuyor.

Ayrıca dün ben servisteyken bir usta CBF 150 bakımı yapıyordu ve yağ değişimi yapıyordu. Yanlış anlamadıysam CBF 150 ye 800 ml yağ koydu
 
Katılım
12 Ağu 2011
Mesajlar
47
Banada 15-50 yağ koymuşlardı, 2 hafta falan önce hondaya yazı attım, dönen olmayınca ikinci bir yazı attım ona rağmen dönen olmadı.
Ama motorda bahsettiğin kendini parçalıyormuş gibi durum bende de var. Yağ değişiminden önce yoktu. Geçen gün servise gittim motorun sesi normal değil diye, usta baktı sesini dinledi, bu motorlarda titreşim var onun için normal dedi, ben yağ değişiminden önce böyle değildi dedim ama o normal olduğu konusunda ısrar etti. Bu arada D&B motordan bahsediyorum. Servis şefi Kasım beye kullanma kılavuzunda 15-50 yağ yazmadığını, Hondaya 15-50 yağla ilgili yazan kişileri değişim için servise çağırdıklarını söyledim. Evet çağırdık ama yağın yanlış olduğu için değil müşteri memmuniyeti için çağırdık, yoksa yağda problem yok dedi. Ayrıca konuyla ilgili yeterli bilgisi olmadan bir kaç kişinin forumlarda yazıp ortalığı bulandırdığnı söyledi. Şimdi bende yağı değiştirtsem motorun zorlanıyormuş gibi hali gidermi diyorsun.

Ayrıca bende hafta içi Würth zincir yağı alıp kullandım fakat zincirde hiç bir ses yok.

Kasım dediğin sallamayan öle geleni geceni bilgisayara giren bi eleman bi ustaları var acıklama yapan oda kendilerini yanlış cıkarmayacak acıklamalar yapıyor daima onun için servise güvenmiyorum. Sen yağı değiştirtmek için ne kadar ücret ödedin? Cok almamışlardır inşallah. Değiştirdikten sonraki farkları kendiniz de görmüşsünüz zaten fark oluyor yani benim değiştirtme sebebim 15-50 koyup faturayı 10-40 kesmeleriydi biraz da. Motorda birşey olsa biz 10-40 koyduk fatura öle deyip üste cıkarlardı hak idda edemeyebilirdim ama şimdi birşey olsa onların yanlışıda acıkca ortada olduğundan döneklik yapamazlar. Bu würt yağda da cekişteyken değilde boşta giderken bi şırıltı var cekişteykende biraz ses geliyor normalmi değilmi anlamadım.


Bu yağ olayıyla alakalıda bende bir mail atayım ne kadar ses o kadar çabuk geri dönüş sağlar sanırım.
 
Katılım
10 May 2012
Mesajlar
161
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Kask tamamen kapalı olsa, güvenlik açısından daha çok tavsiye ediliyor, zaten araştırmışsındır buna göre açılabilir tercih etmişsindir :)
Eldiven: yazlık eldivenlerin en kralı bile parmak aralarından ordan burdan yırtılmaya başlar kısa bi süre sonra, bende 90 TL gibi bi para bayılmıştım bir daha yazlık alırsam 30-35 TL fazla vermem :)

Branda : Sirkeciye gittim 15 TL aldım, sende bu tür biyerde bulabilirdin kolaylıkla aslında,

Ayakkabı koruma pedi ilk kez gördüm çok beğendim :) Teşekkürler bunun için, benim esas sıkıntım, ben bilekli bot ile kullanıyorum, bileklerimi saran botumun üstteki metal klipsleri motor bloğunu çiziyor :/ :/
bunun içinde o çizen klipsin üstüne deri parça yapıştırdım ama olan oladu zaten :/

Ceket çok güzel ama omuzlar hariç havalandırma yok gibi, çok sıcak olmazmı bukadarıda en azından göğüs, koltukaltı falanda açılabilir olsaydı :/

Boyun koruma, güvenliğin yanında kışın hava girişinide engeller kask altından :) mis gibi olur :)

Diz koruma olarak Zandona önerebilirim, profesyonel koruma üreticisidir. 3260 dizliğini kullanıyorum, hareket etmek çok rahat çok konforlu koşabilirsin bile rahatlıkla mafsalları sorunsuz.

Bi uyarı: Aldığın her dizlik depoyu çiziyormuş, ki bende bunu heryerde okudum. Depoya (dizliğe denk gelen yere) bişeyler yapıştıranlar var. Bende bu tür bi işlemi dizliğe yaptım. Deri bi parça yapıştırdım.

Ama ne demek istediklerini anladım o deri parça olmasa kesin çizilecekti, bi çaresi olmayacaktı yani, pasta cila da fayda etmeyebilir derecede çizilen bi sürü arkadaşımız var,

dizliğe veya depoya bişey uygulamadan kullanma bence hiç !

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:14 ----------

Uyguladığım deri parçaları şu şekilde kesip yapıştırdım dizliğe, hiçbi şikayetim yok şuan için çizilme v.s



Yoksa şu durum kaçınılmazmış :/
 
Katılım
10 May 2012
Mesajlar
161
Kask tamamen kapalı olsa, güvenlik açısından daha çok tavsiye ediliyor, zaten araştırmışsındır buna göre açılabilir tercih etmişsindir :)
Eldiven: yazlık eldivenlerin en kralı bile parmak aralarından ordan burdan yırtılmaya başlar kısa bi süre sonra, bende 90 TL gibi bi para bayılmıştım bir daha yazlık alırsam 30-35 TL fazla vermem :)

Branda : Sirkeciye gittim 15 TL aldım, sende bu tür biyerde bulabilirdin kolaylıkla aslında,

Ayakkabı koruma pedi ilk kez gördüm çok beğendim :) Teşekkürler bunun için, benim esas sıkıntım, ben bilekli bot ile kullanıyorum, bileklerimi saran botumun üstteki metal klipsleri motor bloğunu çiziyor :/ :/
bunun içinde o çizen klipsin üstüne deri parça yapıştırdım ama olan oladu zaten :/

Ceket çok güzel ama omuzlar hariç havalandırma yok gibi, çok sıcak olmazmı bukadarıda en azından göğüs, koltukaltı falanda açılabilir olsaydı :/

Boyun koruma, güvenliğin yanında kışın hava girişinide engeller kask altından :) mis gibi olur :)

Diz koruma olarak Zandona önerebilirim, profesyonel koruma üreticisidir. 3260 dizliğini kullanıyorum, hareket etmek çok rahat çok konforlu koşabilirsin bile rahatlıkla mafsalları sorunsuz.

Bi uyarı: Aldığın her dizlik depoyu çiziyormuş, ki bende bunu heryerde okudum. Depoya (dizliğe denk gelen yere) bişeyler yapıştıranlar var. Bende bu tür bi işlemi dizliğe yaptım. Deri bi parça yapıştırdım.

Ama ne demek istediklerini anladım o deri parça olmasa kesin çizilecekti, bi çaresi olmayacaktı yani, pasta cila da fayda etmeyebilir derecede çizilen bi sürü arkadaşımız var,

dizliğe veya depoya bişey uygulamadan kullanma bence hiç !

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:14 ----------

Uyguladığım deri parçaları şu şekilde kesip yapıştırdım dizliğe, hiçbi şikayetim yok şuan için çizilme v.s

[url]http://a1208.hizliresim.com/10/5/bhywn.jpg[/url]

Selam ferdinandd,

Dün diz korumasını zandona alıyordum ama fiyatlar epey şişince biraz kısmak zorunda kaldım. 700 lira para harcamışım tüm bunlara. Ayrıca motosiklet ayakkabısı botu gibi birşey almam gerektiğini düşünüyorum.. Şimdi aldığımı diz korumanın üstü çizmez malzeme gibi duruyor. Gelince bakalım olmadı birşeyler yapana kadar üstüne siyah bez sararım.. Bi ayakkabıcıya gidip bi parça deride yapıştırtabilirim. Teşekkürler önerin için..

Ceket için 4 mevsim yazıyordu, aldım. Çok sıcak olursa, soguk günlerde giyerim artık, başka birşey bakarım.. İnan bilemedim..

Kask içinde, evet biliyorum kapalı çok daha güvenli ancak açık kaski özellikle istedim. Bir kez kask denedim, boğuluyor gibi hissettim kendimi. Eğitim sirasinda da yarı açık kask kullandırıyorlardı, onun bile ön camını kapatasım gelmemişti.. bakalım.. Olmadı bir tane de kapalı alırım önümüzdeki ay. Biri artçı için olur.. Günün birinde de artçım olurşöyle kocaman kafalı :D

Ayakkabı koruma pedi önemli. Benim gibi bir ayakkabısını bozmadan 3-4 yıl giyenler, iki gün sonra ayakkabısının üstünü büzüşmüş görürse üzülürler.. Yalnız kursun motorunun vites pedalında böyle birşeye gerek yoktu (kanuni). Ayağının önü ile aşağı bastırıyorsun, arkası ile bastırdıgında ise vitesi yukarı çıkartmış oluyorsun. Ayakkabının burnunu pedalın altına sokmaya gerek yok..
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Evet bez parça olabilir, bi başlıkta arkadaşımızda çorap geçirmiş sanırım o da çizmez gibi duruyordu ama nekadar uzun soluklu olur bilemem. Yada çizecek gibiyse bol pantolon v.s ise içe giyilebilir,

ama ten ile temas ettiğinde ben rahatsız oluyorum, bi tuhaf oluyor :)

Bende bi ürünü bi kere alıp uzun yıllar kullanmayı doğru bulanlardanım, o ped ten bana da lazım. O yüzden sevindim :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst