- Katılım
- 10 Ağu 2011
- Mesajlar
- 1,108
basıncı hakkında fazla bılgım yok arkdasımda aldıgın yer yada bı honda bayıını ararsan yardımcı olurlar dıye dusunuyorum gıtmene gerek yok bnce![]()
bnede bakıma goturdugumde degıstırmeyı dusunuyorum fıyatları nasıl nerden aldın? bn ılk aldıgımda yanı motoru alırken Gazıosmanpasa Honda Çiftkurtlar a sormustum 250 demişlerdi sanırım bıraz fazla geldı kı bakımada oraya goturmeyı dusunuyorum...
Haklısın en iyisi servisi arayıp teyit etmek.
Ben lastikleri feyizoğlundan aldım. Sanırım çifti 230TL gibi bir fiyata geliyor nakitte %5 gibi bir indirimleri oluyor yanlış hatırlamıyorsam. Taktırma işlemini de kabataş buz motorda yaptırdım. O da yine yanlış hatırlamıyorsam 50TL gibi bir şey tutmuştu. İşçilik gayet güzel. Standart bir uygulama mıdır bilmiyorum ama bir makinede ayar çekip çıkan sonuca göre bir ağırlık (kurşun) yapıştırıyorlar janta. Söylediklerine göre lastiğin dönmesi esnasında oluşan titreşimi azaltıyormuş. Olmasa da bir şey farketmezsin dediler.






