- Katılım
- 5 Eki 2006
- Mesajlar
- 15,037
oda bende sedat 57 de irfan da mahonyy de tolga da kullandı.. malesef titriyor... depodan abuk sabuk bir ses geliyor.. arka sele çok konforsuz... arka amortisör yok.... motor kulakları çok ince..Arkadaşım, sağlam titrer derken kullandındamı konuşuyorsun yoksa atıyormusun.
Yanlış yönlendirme diyorsun ama asıl sen yanlış yönlendiriyorsun.
bak bunları neden yazdım biliyormusun kimse burda honda yamaha yada tvs pazarlamacısı değil... tüm motosiklet kullanıcılarının istediği sağlam güzel rahat dayanıklı motor... ama hepsinin ufak tefek kusurları var... bana göre vibrasyon dert değil ama sorun yapanı var.. ybr nin cılız olması sorun değil ama yakıştırmayanı var.. cbf in yağ yakması sorun değil ama yapanı var.. var var var.. kimse kimseye yalan söylemeye muhtaç değil.... belki km ilerledikçe vinrasyon ve tepkimesi değişir... bu arada son hız 90-100 arası gördüm ben ama stabil gideceği hız bence 80 km daha fazlası iyi olmaz o motor için..