Honda Honda Cb 125 e Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
Arkadaşım, sağlam titrer derken kullandındamı konuşuyorsun yoksa atıyormusun.
Yanlış yönlendirme diyorsun ama asıl sen yanlış yönlendiriyorsun.
oda bende sedat 57 de irfan da mahonyy de tolga da kullandı.. malesef titriyor... depodan abuk sabuk bir ses geliyor.. arka sele çok konforsuz... arka amortisör yok.... motor kulakları çok ince..
bak bunları neden yazdım biliyormusun kimse burda honda yamaha yada tvs pazarlamacısı değil... tüm motosiklet kullanıcılarının istediği sağlam güzel rahat dayanıklı motor... ama hepsinin ufak tefek kusurları var... bana göre vibrasyon dert değil ama sorun yapanı var.. ybr nin cılız olması sorun değil ama yakıştırmayanı var.. cbf in yağ yakması sorun değil ama yapanı var.. var var var.. kimse kimseye yalan söylemeye muhtaç değil.... belki km ilerledikçe vinrasyon ve tepkimesi değişir... bu arada son hız 90-100 arası gördüm ben ama stabil gideceği hız bence 80 km daha fazlası iyi olmaz o motor için..
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
debriyaj halatı koptu 5 gündür servisten halat getirmesini bekliyorum. Sizde 5 gün motordan uzak kalmak istemiyorsanız şimdiden getirtin bence.bir de merak ediyorum cbfnin halatı olur mu bizimkine.
Halat dediğin debriyaj teli herhalde. Nasıl başardın koparmayı, debriyaj manet ayarın mı kötüydü?
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
cb nin yedek parçası vardır ya... debraj teli honda stoğunda tutar bence... istersen yarin gidip bakarım pendik güngör motora..
 
Katılım
14 May 2012
Mesajlar
421
Halat dediğin debriyaj teli herhalde. Nasıl başardın koparmayı, debriyaj manet ayarın mı kötüydü?

Abi motorun önüne koruma demiri taktırdım, servis görevlisi demiri takarken debriyaj telini aradan geçirmiş demirin üst kısmında dışarıda kalmış, öyle olunca da gidonun sol tarafta fazla dönmemesi için yapılan iki parça arasında kalmış ve halatın dışı ezilmiş, tel kullanınca da kopmuş.

cb nin yedek parçası vardır ya... debraj teli honda stoğunda tutar bence... istersen yarin gidip bakarım pendik güngör motora..

Abi Malatya bayisinde hiç yedek parça stoğu yokmuş sipariş verdik gelecek dediler 5 gündür gelmedi, eğer yarında yok derlerse gidip Elazığ bayisinden alacağım onlarda varmış. Teklifin için teşekkür ederim.
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Arkadaşlar son hız muhabbeti çok yapıldı belki kabak tadı vermiştir ama M.Cihanın dediği gibi düzde 105 heralde son sürat.
Araçla giderken cbf150 li kuryeler 115-116 kendi kadranımdan ölçüyorum düzde sabitliyolar... o halde bu modelde 10 km son hızdan feragat edliyor cbf e göre.
Bu motorlarda 100+ sürekli gitmek pek doğru değil ama 10 km ve 25 cc düşüş iyi olmamış... Otobanlar istanbul park yarış pisti gibi
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
oda bende sedat 57 de irfan da mahonyy de tolga da kullandı.. malesef titriyor... depodan abuk sabuk bir ses geliyor.. arka sele çok konforsuz... arka amortisör yok.... motor kulakları çok ince..
bak bunları neden yazdım biliyormusun kimse burda honda yamaha yada tvs pazarlamacısı değil... tüm motosiklet kullanıcılarının istediği sağlam güzel rahat dayanıklı motor... ama hepsinin ufak tefek kusurları var... bana göre vibrasyon dert değil ama sorun yapanı var.. ybr nin cılız olması sorun değil ama yakıştırmayanı var.. cbf in yağ yakması sorun değil ama yapanı var.. var var var.. kimse kimseye yalan söylemeye muhtaç değil.... belki km ilerledikçe vinrasyon ve tepkimesi değişir... bu arada son hız 90-100 arası gördüm ben ama stabil gideceği hız bence 80 km daha fazlası iyi olmaz o motor için..
Benim cevap vermeme gerek yok sanırım
 
Katılım
21 Eyl 2008
Mesajlar
302
Arkadaşlar son hız muhabbeti çok yapıldı belki kabak tadı vermiştir ama M.Cihanın dediği gibi düzde 105 heralde son sürat.
Araçla giderken cbf150 li kuryeler 115-116 kendi kadranımdan ölçüyorum düzde sabitliyolar... o halde bu modelde 10 km son hızdan feragat edliyor cbf e göre.
Bu motorlarda 100+ sürekli gitmek pek doğru değil ama 10 km ve 25 cc düşüş iyi olmamış... Otobanlar istanbul park yarış pisti gibi

evet her ne kadar şehir içi kullanıyoruz yeter bize diye avutsak da kendimizi -çoğunlukla bütçeden dolayı- artık istanbul karmakarışık bir şehir haline geldi. bahçelievler'dan sabiha gökçen'e gittim geldim iki ay önce tem üzerinden, 108 son hızımla emniyet şeridinden çıkamadım doğru düzgün. açıkçası bir daha küçük hacimle motor almayı düşünmüyorum. ya da her yola bu motorlarla çıkmayacağım.
 
Katılım
29 Nis 2012
Mesajlar
74
Abi Malatya bayisinde hiç yedek parça stoğu yokmuş sipariş verdik gelecek dediler 5 gündür gelmedi, eğer yarında yok derlerse gidip Elazığ bayisinden alacağım onlarda varmış. Teklifin için teşekkür ederim.

malatyada ve elazığda hondanın bilmediği bir bayi mi varmış ? bayi listesinde yokta. yoksa onlarda bir bayiyle anlaşıp onların kaşelerini mi kullanıyor acaba
 
Katılım
15 Haz 2012
Mesajlar
32
error arkadasım ben cb 125e kullanıyorum yalanmı söylüyorum simdi... ben hondacı falan degilim kim neyi alırsa alsın umurumda degil... zaten foruma yeni üye oldum buda 2 inci mesajımdır kimseyide tanımam etmem sadece fikir olsun diye yazıyorum işte.... elbette görüşlerde farklılıklar olacaktır.ben kullanan biri olarak yazdım tahmini yazmadım... kasıtlı insanları yanıltmak icin yazmıs degilim eğer öyle algılandıysa özür dilerim vesselam..
 
Katılım
7 Ağu 2011
Mesajlar
634
ilk motorum olan CB125e ile 2198 km deyim, motosikletten memnun olmakla birlikte beni en çok rahatsız eden iki şey aşağıda,

1) SERT sele
2) Her zaman ayarlanması gereken aynalar
 
Katılım
14 May 2012
Mesajlar
421
yok debriyaj teli gelmemiş daha, ne zaman gelir belli değil diyor, bu işte bi gariplik var ama.
 
Katılım
27 May 2012
Mesajlar
167
ilk motorum olan CB125e ile 2198 km deyim, motosikletten memnun olmakla birlikte beni en çok rahatsız eden iki şey aşağıda,

1) SERT sele
2) Her zaman ayarlanması gereken aynalar

Herkes aynaların her zaman ayarlanması gerektiğini söylüyor.
Ben aldığım zaman bir kere ayarladım o kadar.
Başkada ayar yapmadım.
 
Katılım
10 Kas 2008
Mesajlar
458
Arkadaşlar Herşeyden önce cb 125e nin deposunun bağlantı yerlerinden gelen sesin Honda Türkiyeye bildirip sorunun topluca servis düzeyinde sesin giderilmesini talep etmeliyiz çünkü bu durum normal olamaz
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst