Honda Honda Cb 125 e Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
800
bizim motorlarda alarm
takmak için hazır çekilmiş soket varmıdır acaba alarm aldımda onu taktırıcam merak ettim
 
Katılım
27 May 2012
Mesajlar
167
Bende telefonda tüm Honda bayii lerini aradığımda minimum 3.650 fiyat aldım, pazarlıkta denedim yapmadılar ! Paramı cebime koydum en yakın bayii ye gittim, param cebimde alıcıyım dedim ancak ozaman karşılıklı konuşabilir olduk :)
Gerçi kdrsahin arkadaşımıza telefonda da o fiyatı vermişler ama ben telefonda bu bu fiyatlara alan arkadaşlar var dediğimde 1 ay önce oluyordu vs vs dediler. Bu arada 3350 TL fiyat anahtar teslim değil !
Asya motor eğer anahtar teslim 2890 TL taksitli vs ise hakikaten bayağa fark oluyor orda iş deneyimlerine ,tecrubene ve tamamen senin kararına kalıyor :)

ferdinandd arkadaş
3320 veye 3350 fiyat için anahtar teslim olduğunu söylemedik zaten, bu fiyat tabiki anahtar teslim değil
 
Katılım
12 Ağu 2011
Mesajlar
47
doğu&batı motorda anahtar teslim 3750 plakasız 3350 daha uygun söyleyen hiç biryer yok bugün önce kızıltopraktaki honda bayine gittim alıçam dedim 3400 den aşşağıya inmedi hayırlı işler dedm cıktım doğu&batı da da renk beyaz olmadığından alamadım asya konusundada ferdinandd arkadaşa katılıyorum ikinci elde asya cok değer kaybeder. birde ferdinandd koruma demirleri toptancıda ne fiyat sorduysan paylaşabilirmişin arka ve kafa koruma demiri ben motoru sokakt bıraktığımdan cocuklar yatırırlar falan diye bana korumaların tamamı şart gibi
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
tamam arkadaşlar şimdi anlaşıldı bende d&b motorla konuşurken 3.750 dediği anahtar teslim plaka vs dahil o zman fiyat iyi,asya motorun 2.890 artı 250 plaka ruhsat 3.150 aradaki fark 500 tl ama benim kafama takılan o motor 170 cc ve 13.5 bg aklımı çelen tarafları,şimdi onun gelmesini beklicem cbnin fiyatı çıkıcak tam ortada kaldım valla:)
 
Katılım
4 Mar 2012
Mesajlar
2,100
tamam arkadaşlar şimdi anlaşıldı bende d&b motorla konuşurken 3.750 dediği anahtar teslim plaka vs dahil o zman fiyat iyi,asya motorun 2.890 artı 250 plaka ruhsat 3.150 aradaki fark 500 tl ama benim kafama takılan o motor 170 cc ve 13.5 bg aklımı çelen tarafları,şimdi onun gelmesini beklicem cbnin fiyatı çıkıcak tam ortada kaldım valla:)

sen bence al cb yi..hem sende cbf vardı sanırım.nie sattın ki ? gezilerdeki fotolardan biliyorum..malum, 1. sayfadan başladım..su an 88. sayfadayım..heeepsine tek tek girdim baktım:)
 
Katılım
12 Ağu 2011
Mesajlar
47
tamam arkadaşlar şimdi anlaşıldı bende d&b motorla konuşurken 3.750 dediği anahtar teslim plaka vs dahil o zman fiyat iyi,asya motorun 2.890 artı 250 plaka ruhsat 3.150 aradaki fark 500 tl ama benim kafama takılan o motor 170 cc ve 13.5 bg aklımı çelen tarafları,şimdi onun gelmesini beklicem cbnin fiyatı çıkıcak tam ortada kaldım valla:)

bu söylediğin fiyata 100 küsür lirada sigorta eklemelisin tabi onuda düşün . birde ben 2011 yeni kasa model cbr 125 kullandım cb 125e yide denedim onların arasındada 3 bg fark var ama kullanırken cok bir fark göremiyosun tabiki karar senin
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
sen bence al cb yi..hem sende cbf vardı sanırım.nie sattın ki ? gezilerdeki fotolardan biliyorum..malum, 1. sayfadan başladım..su an 88. sayfadayım..heeepsine tek tek girdim baktım:)

evet son aldığım cbf çok güzeldi 2010 model ama sıkıldım artık hep aynı motor,zaten cbf daha alınmaz sıfır fiyatı ne oldu öyle sıfır almak istiyorum cb biçilmiş kaftan bu fiyata çok iyi bakalım pazartesi gidicem d&b ye inş beyaz rengi vardır yoksa beklemek zorunda kalıcaz...
 
Katılım
4 Mar 2012
Mesajlar
2,100
evet son aldığım cbf çok güzeldi 2010 model ama sıkıldım artık hep aynı motor,zaten cbf daha alınmaz sıfır fiyatı ne oldu öyle sıfır almak istiyorum cb biçilmiş kaftan bu fiyata çok iyi bakalım pazartesi gidicem d&b ye inş beyaz rengi vardır yoksa beklemek zorunda kalıcaz...

e yani.bakalım bende sıfır almaya çalışacam.yada 2. el..referanslı istiyorum ama ..mete abi sana yaptığı kıyaktan bana da geçer inşallah

en iyisini edersin..boşver Cb al.ne yapcan diğer motoru..bakmadım bile..400-500 tl değer bence..Belli, çin malı ile yolda hiç kalmamışın..kalda gör bi anlarsın o zaman :)
 
Katılım
15 Haz 2012
Mesajlar
32
Birader herkes tutturmuş bir titreşim titreşim ne derece titreşim var?

yok arkadasım titreşim falan yok motorun sesini duymuyorsunki titreşim olsun...oturna şeklini o kadar rahat yapmıslarki normal cok rahat oturdugunda her yer kolayca elinin altında ben cok deneyerek karar verdim bu motora cbf ybr hepsine bindim onlarda sıkıntı yasadım almak istiyorsan düsünme derim
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
e yani.bakalım bende sıfır almaya çalışacam.yada 2. el..referanslı istiyorum ama ..mete abi sana yaptığı kıyaktan bana da geçer inşallah

en iyisini edersin..boşver Cb al.ne yapcan diğer motoru..bakmadım bile..400-500 tl değer bence..Belli, çin malı ile yolda hiç kalmamışın..kalda gör bi anlarsın o zaman :)

walla mete abinin bi kıyağını görmedik artık eskisi gibi bayilerle haşır neşir değil hondaya mı küstü ne gerçi artık activası var ama:)motoru alıyım zaten ilk işim mete abiyle gezmek olucak özledim valla mete abiyle gezmeyi:)
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
yok arkadasım titreşim falan yok motorun sesini duymuyorsunki titreşim olsun...oturna şeklini o kadar rahat yapmıslarki normal cok rahat oturdugunda her yer kolayca elinin altında ben cok deneyerek karar verdim bu motora cbf ybr hepsine bindim onlarda sıkıntı yasadım almak istiyorsan düsünme derim
Yanlış yönlendirme bence kimseyi cb titrer hemde sağlam titrer rahat değil sele beton gibi. Bu bir gerçek neden inkar edilir anlamam tvs de titriyor inkar etmedim hiç cokta umurumda yanlız bunu dert edenler var adam motoru alır sonra hani tltremiyodu lan der yazıktır günahtır markacı olmak anlamsız
 
Katılım
14 Şub 2012
Mesajlar
40
arkadaşlar cb 125 de max hız ne yaptınız acaba ? ben 1000 km bakımını yaptırdım yağı değişti sadece ve 100 km hızı geçemedim o da ara sıra çıkabildiğim hız yani normalde max 85 90 yapıyorum siz kaç yaptınız acaba? bunda benim 85-90 kg olmamın etkisi olabilir mi :cherry:
 
Katılım
26 Eyl 2009
Mesajlar
718
arkadaşlar cb 125 de max hız ne yaptınız acaba ? ben 1000 km bakımını yaptırdım yağı değişti sadece ve 100 km hızı geçemedim o da ara sıra çıkabildiğim hız yani normalde max 85 90 yapıyorum siz kaç yaptınız acaba? bunda benim 85-90 kg olmamın etkisi olabilir mi :cherry:

duzde 105 rampa asagı 118 gıbı bsy 120 goremedım kılo 80 daha baska bsy gormez duzde araba arkasına takılırsan ruzgar olayından 110 goruyorsun:)
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
arkadaşlar cb 125 de max hız ne yaptınız acaba ? ben 1000 km bakımını yaptırdım yağı değişti sadece ve 100 km hızı geçemedim o da ara sıra çıkabildiğim hız yani normalde max 85 90 yapıyorum siz kaç yaptınız acaba? bunda benim 85-90 kg olmamın etkisi olabilir mi :cherry:

Aşağı yukarı hızlar bu aralıklarda. Ötesini bekleme...
 
Katılım
27 May 2012
Mesajlar
167
Yanlış yönlendirme bence kimseyi cb titrer hemde sağlam titrer rahat değil sele beton gibi. Bu bir gerçek neden inkar edilir anlamam tvs de titriyor inkar etmedim hiç cokta umurumda yanlız bunu dert edenler var adam motoru alır sonra hani tltremiyodu lan der yazıktır günahtır markacı olmak anlamsız

Arkadaşım, sağlam titrer derken kullandındamı konuşuyorsun yoksa atıyormusun.
Yanlış yönlendirme diyorsun ama asıl sen yanlış yönlendiriyorsun.
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Arkadaşlar epey bir süredir yaptığım araştırmalar sonucu (malum motosiklet kullanmaya sıfırdan başlayacağım) şiddetle önerilen iki kitap bulmuştum.

Her nekadar arasamda temin edememiştim bugün tesadüfen Istiklal Caddesi Mephisto da " Motosiklet Teorisi" Reşat Arbaş abimizin kitabını gördüm ve aldım.

Şiddetle neden tavsiye edildiğini çok daha iyi anladım. Bizlere de mesleğimizde ilk ögretilen "her ne yaparsanız yapın farzedin ki karşınızdakinin aklı yok ve sizi anlamıyor" du. Sürekli bunu düşünün ki
işini yaptığınız kullanıcılar maksimum rahatlık ve memnuyete sahip olsunlar derlerdi. Profesyonel olduğumuz bir konuyu aktarırken ilk kez duyan birinin seviyesine inebilmek çok zor bir durumdur. Reşat Akbaş "DD" abimiz bunu okadar başarılı yapmış ki,
her satırını aklınızda hiçbir pürüz kalmadan ilk okuyuşta anlıyorsunuz. Ayrıca içerik sadece yeni başlayanları da kapsamıyor, yıllarca motosiklet kullanmış olsam ve sonrasında bu kitabı alsam okadar çok şeyi yanlış yapıyor olacakmışım ki anlatamam!
Çok memnun kaldığım için sizlerle paylaşasım geldi içimden :)
 
Katılım
31 Mar 2012
Mesajlar
159
slm arkadaşlar benim motor 4.vitesde 60 da ve beşinci vitesde 85-90 arası tekliyor motor gidip gidip geliyor uzun yolda sizce sıkıntı nedir
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Jikle kapalı mı ona dikkat et. Kapalıysa, motor ısınmamış olabilir. En kötü ihtimallede yakıtta bir nane vardır.
 
Katılım
14 May 2012
Mesajlar
421
debriyaj halatı koptu 5 gündür servisten halat getirmesini bekliyorum. Sizde 5 gün motordan uzak kalmak istemiyorsanız şimdiden getirtin bence.bir de merak ediyorum cbfnin halatı olur mu bizimkine.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst