Bende telefonda tüm Honda bayii lerini aradığımda minimum 3.650 fiyat aldım, pazarlıkta denedim yapmadılar ! Paramı cebime koydum en yakın bayii ye gittim, param cebimde alıcıyım dedim ancak ozaman karşılıklı konuşabilir olduk![]()
Gerçi kdrsahin arkadaşımıza telefonda da o fiyatı vermişler ama ben telefonda bu bu fiyatlara alan arkadaşlar var dediğimde 1 ay önce oluyordu vs vs dediler. Bu arada 3350 TL fiyat anahtar teslim değil !
Asya motor eğer anahtar teslim 2890 TL taksitli vs ise hakikaten bayağa fark oluyor orda iş deneyimlerine ,tecrubene ve tamamen senin kararına kalıyor![]()
tamam arkadaşlar şimdi anlaşıldı bende d&b motorla konuşurken 3.750 dediği anahtar teslim plaka vs dahil o zman fiyat iyi,asya motorun 2.890 artı 250 plaka ruhsat 3.150 aradaki fark 500 tl ama benim kafama takılan o motor 170 cc ve 13.5 bg aklımı çelen tarafları,şimdi onun gelmesini beklicem cbnin fiyatı çıkıcak tam ortada kaldım valla![]()
tamam arkadaşlar şimdi anlaşıldı bende d&b motorla konuşurken 3.750 dediği anahtar teslim plaka vs dahil o zman fiyat iyi,asya motorun 2.890 artı 250 plaka ruhsat 3.150 aradaki fark 500 tl ama benim kafama takılan o motor 170 cc ve 13.5 bg aklımı çelen tarafları,şimdi onun gelmesini beklicem cbnin fiyatı çıkıcak tam ortada kaldım valla![]()
sen bence al cb yi..hem sende cbf vardı sanırım.nie sattın ki ? gezilerdeki fotolardan biliyorum..malum, 1. sayfadan başladım..su an 88. sayfadayım..heeepsine tek tek girdim baktım![]()
evet son aldığım cbf çok güzeldi 2010 model ama sıkıldım artık hep aynı motor,zaten cbf daha alınmaz sıfır fiyatı ne oldu öyle sıfır almak istiyorum cb biçilmiş kaftan bu fiyata çok iyi bakalım pazartesi gidicem d&b ye inş beyaz rengi vardır yoksa beklemek zorunda kalıcaz...
Birader herkes tutturmuş bir titreşim titreşim ne derece titreşim var?
e yani.bakalım bende sıfır almaya çalışacam.yada 2. el..referanslı istiyorum ama ..mete abi sana yaptığı kıyaktan bana da geçer inşallah
en iyisini edersin..boşver Cb al.ne yapcan diğer motoru..bakmadım bile..400-500 tl değer bence..Belli, çin malı ile yolda hiç kalmamışın..kalda gör bi anlarsın o zaman![]()
Yanlış yönlendirme bence kimseyi cb titrer hemde sağlam titrer rahat değil sele beton gibi. Bu bir gerçek neden inkar edilir anlamam tvs de titriyor inkar etmedim hiç cokta umurumda yanlız bunu dert edenler var adam motoru alır sonra hani tltremiyodu lan der yazıktır günahtır markacı olmak anlamsızyok arkadasım titreşim falan yok motorun sesini duymuyorsunki titreşim olsun...oturna şeklini o kadar rahat yapmıslarki normal cok rahat oturdugunda her yer kolayca elinin altında ben cok deneyerek karar verdim bu motora cbf ybr hepsine bindim onlarda sıkıntı yasadım almak istiyorsan düsünme derim
arkadaşlar cb 125 de max hız ne yaptınız acaba ? ben 1000 km bakımını yaptırdım yağı değişti sadece ve 100 km hızı geçemedim o da ara sıra çıkabildiğim hız yani normalde max 85 90 yapıyorum siz kaç yaptınız acaba? bunda benim 85-90 kg olmamın etkisi olabilir mi :cherry:
arkadaşlar cb 125 de max hız ne yaptınız acaba ? ben 1000 km bakımını yaptırdım yağı değişti sadece ve 100 km hızı geçemedim o da ara sıra çıkabildiğim hız yani normalde max 85 90 yapıyorum siz kaç yaptınız acaba? bunda benim 85-90 kg olmamın etkisi olabilir mi :cherry:
Yanlış yönlendirme bence kimseyi cb titrer hemde sağlam titrer rahat değil sele beton gibi. Bu bir gerçek neden inkar edilir anlamam tvs de titriyor inkar etmedim hiç cokta umurumda yanlız bunu dert edenler var adam motoru alır sonra hani tltremiyodu lan der yazıktır günahtır markacı olmak anlamsız