Aslında orijinal lastiklerle hic bı sıkıntı yasamadım ama patladığında yasayacağım kesin.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:23 ----------
Size bı sorum olacak dün motoru zorladım benim cb 3000 km de. Hız olarak 3.vitesde 103 yaptım. Ama bı arkadaşında crypton var onu bir türlü geçemedim benim depo ful ve karsı taraftan 30kilo daha fazlayim motor ağırlığı dahil. Bir de mesala 4 vitesde 110 yapıyorum 5.vitese bekletmeksizin attığımda hız hemen 100 e düşüyor ve çıkmıyor. Biz askında 3 motorduk diğer arkadaşda mordiler drift var o da 105i bulunca yokuş aşağı gecti cryptonu crypton. Da oynanmamış orijinal motor tavsiyeleriniz var mı sebeb ne olabilir hızın 110 iken birden 100e dusmesi
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:23 ----------
Size bı sorum olacak dün motoru zorladım benim cb 3000 km de. Hız olarak 3.vitesde 103 yaptım. Ama bı arkadaşında crypton var onu bir türlü geçemedim benim depo ful ve karsı taraftan 30kilo daha fazlayim motor ağırlığı dahil. Bir de mesala 4 vitesde 110 yapıyorum 5.vitese bekletmeksizin attığımda hız hemen 100 e düşüyor ve çıkmıyor. Biz askında 3 motorduk diğer arkadaşda mordiler drift var o da 105i bulunca yokuş aşağı gecti cryptonu crypton. Da oynanmamış orijinal motor tavsiyeleriniz var mı sebeb ne olabilir hızın 110 iken birden 100e dusmesi