Aramızda ne terbiyesiz şahsiyetler varmış yahu.
Bugün işyerimden 5 dakikalığına dışarı çıktım. Hemen kırmızı bir cb125 gördüm. Şöyle bir baktım geçtim gittim.
Birkaç dakika sonra Pangaltı'da bir sokağın girişinde park etmiş halde yine gördüm vatandaşı. Motorun üzerinde öylece oturuyor. Baktım koruma demiri düz olan modellerden, yani bir süredir ulaşmaya çalıştığım model. Hemen yanaştım selamımı verdim. Maksadım sadece koruma demirini nerede taktırdığını öğrenmek.
Eleman nasıl karşılık verdi dersiniz?
Gayet cıvık ve yılgın bir ses tonuyla selamıma karşılık bile vermeden - aaağbi hiçbişeyini bilmiyom vallaha... dedi.
Vay arkadaş birden tepem attı. Neyse dedim devam ettim.
Yok sadece demiri nerede takdırdığını soracaktım dedim.
- aaağbi aldığım yerde taktılar heryerde taktırısın.. dedi aynı yılgınlık ve cıvıklıkla.
Sonra - sende ne var dedi.
- Bende de bunun beyazı var.
- Keşke almasaydın.
- Neden?
O sırada telefonu çaldı ya da birisi bunu aradı, eliyle 1 dk işareti yaptı. Bende kafamla tamam bekliyorum gibisinden işaret ettim.
Bir de baktım eleman hiç orada değilmişim gibi arkasına bile bakmadan ağır ağır hareket ederek gitti.
İçimden okkalı bir küfür salladım. Yürüdüm gittim. Sanki ver de tur atalım demişiz ya da arka arkaya sorularla boğmuşum gibi kendini beğenmiş tavırlar vs!...
O kadar laf üreteceğine, ''... bayiden aldım orada taktılar'' de, geç?!...
Neyse öyle adamın yardımı da lazım değil. İçimi döktüm kusura bakmayın.
Bu arada bugün zincirimdeki sarkma için otosevere gittim ayar çektiler, 5 papel ücret aldılar.