Honda Honda Cb 125 e Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
2 Mar 2011
Mesajlar
80
Dayanamadım yazdım ne alakası var cb 125 q7 nin insan http://www.indiapricebuzz.in/bikes/...012-Suzuki-Inazuma-250-01-221111-1024x768.jpg

bunu alırdı en azından


Henüz TR gelmedi. Haziran - Temmuz - Sonbahar başı gelecek rivayetleri var ama motor çok güzel bea =)


MT
Abi daha motora binmeyi bilmiyor ki...:):):) Patronun hikaye uzun boşver, yoksa cimrilikten değil. Cömerttir yani bana ufaktan ikramiye bile verdi bu ay...:flower::flower::flower:

Cömert partona hürmetler. :rendeer: (Pek taklacı gördüm kendimi :queen:)
 
Katılım
2 Mar 2011
Mesajlar
80
Hafta sonu havalar guzel. Motorlular gezmeye gidiyor tabi. Bari foto falan ekleyin şuraya gelince =))
 
Katılım
26 Eyl 2009
Mesajlar
718
yarın bıraz sanatsal foto calısırm bu arada motoru bel altı tazzıklı suyla yıkasak sonrada zıncırı kurlamadan yola cıksak zarar olur mu uıkamadan sonra yaglamak gerekır mı?
 
Katılım
4 Nis 2012
Mesajlar
91
ankara motoru nereden aldınız?

bende canlı görmek istiyorum motoru hemen gidip bakayım haftasonu:)

Hocam motosiklet Efe Honda da ve Bora Honda da (konya yolu üstünde olan yer, motosiklet satışına bir hafta önce başlamaışlar) var... Her iki yerde nakitte 3500 TL ye plaka ruhsat hariç rahat bırakıyor, biz motor ve far koruma demirleri dahil ettirip 3600 TL'ye aldık... Ben kırmızı aldım, patron beyaz...

Burada motosiklet hangi viteste olduğunu gösteriyor ve hangi hızda vites atman gerektiğini de yazıyor, ACEMİLER ve MOTORA YENİ BAŞLAYANLAR İÇİN süper .... Acemi adama bunlar lazım, millet devir saati yok falan demiş.... Usta adam motosikletin sesinden anlar vites atar devir saatine bakmaz, acemi adam devir saati olsa bile hangi devirde vites atması gerektiğini bilemez,bunda direk şu hızda vites at yazıyo resmen, ayrıca aaa ben şuanda hangi vitesteyim acaba diye parmak hesabınada gerek yok zaten elektronik olarak gösteriyor...Ben bu motosikleti başlangıç motosikleti olarak çok sevdim..
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Eyl 2005
Mesajlar
2,339
kardeş o vites değiştirmeyi güsterdiği anın bi fotosu var mı, bende cb yi seceneklerimin içine aldım
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Işıklandırılmış CB125E yazısına bayıldım, valla oraya cuk oturmuş resmen motoru tamamlamış. Geceleyin bile motorun model adı neydi sürekli gözümüzün önünde olacak, sorana bak göstergeye diyeceğiz, aa CB125E imiş diyecekler :cherry: Birde bu çok övülen vites-hız ilişkisini gösteren çizgiler ve rakamlar geceleyin görünmüyo ne iş ?
 
Katılım
10 Ağu 2011
Mesajlar
1,108
Işıklandırılmış CB125E yazısına bayıldım, valla oraya cuk oturmuş resmen motoru tamamlamış. Geceleyin bile motorun model adı neydi sürekli gözümüzün önünde olacak, sorana bak göstergeye diyeceğiz, aa CB125E imiş diyecekler :cherry: Birde bu çok övülen vites-hız ilişkisini gösteren çizgiler ve rakamlar geceleyin görünmüyo ne iş ?

Yahu güzel kardeşim, o bahsettiğin çizgiler totalde 5 (yazı ile beş) adet rakamdan oluşuyor. Her biri kadran üzerinde olması gereken yerde öylece duruyor. Böyle bir şeye bir kez bilemedin iki kez bakınca zaten aklında kalır ortalama olarak hangi hızlarda hangi viteste olman gerektiği. Gece gözükse ne olur gözükmese ne olur?
Bak ben ilk defa motor kullanıyorum vitesli olarak. Aldığım ilk günden beri hiçbir sıkıntım olmadan kullanıyorum motoru. Ne devir göstergesine ihtiyaç duydum ne de yolda giderken o gece gözükmeyen hız-vites göstergesine. Motorun hızından ve sesinden, verdiği tepkilerden anlamıyorsan hangi viteste olman gerektiğini, o zaman vitesli motorlar kullanmayacaksın. Scooter kullanacaksın. Honda bu motoru böyle üretmiş, ileride belli ki devir saati de eklenecek (ve bakalım o zaman ne kusurlar bulacaksınız). Kimse sizlere zorla motor satmıyor. İsteyen alır kullanır, sevmeyen hoşuna gitmeyen kullanmaz.
Misal; bana para versen cub motor kullandıramazsın. Ama ben cub motor konularına girip ''bu motorlar çok çirkin, çok tipsiz'' filan gibi yorumlar yapmıyorum.
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Eyl 2009
Mesajlar
718
nıye bu motoru cekemıyorsunuz anlamıyorum sureklı elestırı dalga konusu komık gelıyor artık bana ben cok memnunum 400 km geldı 80 falan gecmemeye calıssamda motor 90 100 gormeye cok ısteklı ıyıkı cbr 125 yerıne bunu almısım cunku sımdıden yetersız gelmeye basladı gecıs motoru ıcın cok para baglamadım ama amac a noktasından b noktasına varmaksa zıyadesıyle yeter ama amac bu ısı bırazda hobu olarak gormekse o zaman cbr 250 gecmek gerekıyor bence:)
 
Katılım
4 Nis 2012
Mesajlar
91
........ Honda bu motoru böyle üretmiş, ileride belli ki devir saati de eklenecek (ve bakalım o zaman ne kusurlar bulacaksınız). Kimse sizlere zorla motor satmıyor. İsteyen alır kullanır, sevmeyen hoşuna gitmeyen kullanmaz..

Honda CBF'de vites göstergesini kaldırıp, devir saatini koydu millet onu eleştirip yaw bu başlangıç motoru vites göstergesi daha iyiydi niye devir saati koydularki dedi..Amaç KÖTÜ ELEŞTİRMEK olduktan sonra İNSANA ''GÖZÜNÜN ÜSTÜNDE KAŞIN VAR'' DERLER

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:59 ----------

nıye bu motoru cekemıyorsunuz anlamıyorum sureklı elestırı dalga konusu komık gelıyor artık bana ben cok memnunum 400 km geldı 80 falan gecmemeye calıssamda motor 90 100 gormeye cok ısteklı ıyıkı cbr 125 yerıne bunu almısım cunku sımdıden yetersız gelmeye basladı gecıs motoru ıcın cok para baglamadım ama amac a noktasından b noktasına varmaksa zıyadesıyle yeter ama amac bu ısı bırazda hobu olarak gormekse o zaman cbr 250 gecmek gerekıyor bence:)

Hocam motoru alalı 1 ay olmadı sanırım.. AMA HONDA CB125E ile hemen vitesli olayını kapmışssınız maşallah (darısı başıma). Bu modelle vitesli kullanmayı öğrenmekte çok kolay demekki.....:):):) İyi ki almışım, arkadaş(eğitmen) gelsede çıkıp pazarda antremanlara başlasam...
 
Katılım
26 Eyl 2009
Mesajlar
718
aynen oyke cok basıt yanı kalkarken fln stop etme yada vıtes karıstırma yok normal gıdıom suan tek sıkıntım yawas hızlar 5 7 km gıbı dengelı sakın akabılmek trafıkte bıraz denge sorunum vardaa:D onuda cozdum mu tamamdır artcılı falanda kullandım sıkıntı yok:) ve eet daha 1 ay olmadı
 
Katılım
4 Nis 2012
Mesajlar
91
aynen oyke cok basıt yanı kalkarken fln stop etme yada vıtes karıstırma yok normal gıdıom suan tek sıkıntım yawas hızlar 5 7 km gıbı dengelı sakın akabılmek trafıkte bıraz denge sorunum vardaa:D onuda cozdum mu tamamdır artcılı falanda kullandım sıkıntı yok:) ve eet daha 1 ay olmadı

Banada eğitmen arkadaş var o öğretecek... Ama düşük hız için yarım debriyaj ve arka fren kullanım tekniği varmış motosiklette... Eralpt hocam anlatırsa seviniriz...:):)

Ahanda telefon çalıyor bizim arkadaş....görüşürüz...
 
Katılım
10 Ağu 2011
Mesajlar
1,108
Vites geçişlerine 2 günde, rampalarda sorunsuz kalkma ve stop ettirmeme gibi olaylara da maksimum 1 haftada alışılıyor.
 
Katılım
26 Eyl 2009
Mesajlar
718
evet bende sonradan kesfettım arka frenle durulursa yavasken daha stabıl oluyor.dun vıraja bıraz hızlı gırdım cıkıp cıkamayacagımdan emın degıldım sırada vıraja gırıs cıkıs var ogrenmem gereken ama ıst trafıgı ozellıkle sabah aksm ıs saatlerınde cok zorlayıcı bır o kadarda ogretıcı oluyor baska caren yok cunku hayatta kalmak ıcın ogrencen:D
 
Katılım
3 Ağu 2010
Mesajlar
67
Arkadaşlar bu motosikletten sonra geçmek istediğiniz motosiklet hangisi ?
Düşünüyorum fakat karar vermekte zorlanıyorum, önümde o kadar çok seçenek var ki...

*Honda CBF 500 / 600 / 1000 / XL 700 Transalp / NC 700(X-S)
*Yamaha MT-03 / XJ6 Diversion / FZ6 Fazer / TDM 900
*Suzuki V-Strom / GSR 600

Ve aklıma gelmeyen dahası :thumright
Birbirlerinden farklı kategorideler ancak hepsinin kendine göre artıları var.

Sizlerin de böyle kararsız kaldığınız modeller var mı :silent:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst