- Katılım
- 13 Eki 2005
- Mesajlar
- 49
eralp abı motoru satmayı düşünmüyorum motorada yeni binmiyorum motora 16 yıldır binerim silahlı kuvvetler de bilemotor üstündeyim motordan çok anlıyorsun yazan cihans arkadaş sanada duyrulur yeni alacak diğer arkadaşlar sizede bir bilgi vereyim motoru aldığınızda yağını 100 gr kadar boşaltın içine bor power koyun ondan sonra korkmayın zira 2004 yılında 0 km aldığım ybr yi aynı şekil kullanıp açtım 132 000 km de motor yaptım 100,000 e kadar sibob ayarı bile yapmadım çoğu o modellerde krank bilyası şikayetleri geldi bende tık olmadı