Honda Honda Cb 125 e Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Nis 2012
Mesajlar
250
Çok teşekkür ederim herkese bilgileri için ben cb almayı düşünüyorum az önce gittim bayiisinde inceledim sadece kafama takılan bakımları ve yedek parça fiyatları nedir acaba
 
Katılım
26 Eyl 2009
Mesajlar
718
Çok teşekkür ederim herkese bilgileri için ben cb almayı düşünüyorum az önce gittim bayiisinde inceledim sadece kafama takılan bakımları ve yedek parça fiyatları nedir acaba
dostum bakım dedıgın bsy yok 1000km bakım 25TL sonra 4000-8000 dıye gıdıcen onlrda 50 60 tL bsy tutucak bu yanı bırakta o kadar olsun :D
 
Katılım
18 Nis 2012
Mesajlar
250
İyimiş ya devir saatinin olmaması bir de ayak marşının olmaması kafamı kurcalıyor
 
Katılım
26 Eyl 2009
Mesajlar
718
İyimiş ya devir saatinin olmaması bir de ayak marşının olmaması kafamı kurcalıyor
Yapcak bsy yok ne kadar ekmek o kadar kofte ama benımde ılk motorum hatta bır kac aya satıcam kısmet olursa cbr250r dusunuyorum neyse. Ben devır saatı yerıne vıtes gostergesını tercıh ederım tabıkı ıkısınıde ısterımde bırınden bırıyse kesınlıkle vıtes cunku sesle devrı anlarsın ama sesle hangı vıtestesın bılemezsın acemı ıcn konusuyorum bu yonde cok kolaylık saglıyor:) boylede yolda gıderken vıtes dusurcem dıye gıden motoru 1e atmamıs olursun :)
 
Katılım
21 Kas 2010
Mesajlar
31
ben bayi de ya da dışarıda görme şansı edinemedim ( ankara dışındayım )

motorun sele yüksekliği uzun birisi için nasıl ? (1.91)

fikri olan varsa ya da süren uzun arkadaşlar varsa fikir verirse sevinirim,

iyi akşamlar. :silent:
 
Katılım
18 Nis 2012
Mesajlar
250
ben bayi de ya da dışarıda görme şansı edinemedim ( ankara dışındayım )

motorun sele yüksekliği uzun birisi için nasıl ? (1.91)

fikri olan varsa ya da süren uzun arkadaşlar varsa fikir verirse sevinirim,

iyi akşamlar. :silent:

Valla kill_bill ben az önce baktım ben 1.81'im gayet rahattım ama senin için pek rahat olmayabilir fakat çok kastırmaz en kısa sürede git bi bin üstüne derim ben

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:33 ----------

Yapcak bsy yok ne kadar ekmek o kadar kofte ama benımde ılk motorum hatta bır kac aya satıcam kısmet olursa cbr250r dusunuyorum neyse. Ben devır saatı yerıne vıtes gostergesını tercıh ederım tabıkı ıkısınıde ısterımde bırınden bırıyse kesınlıkle vıtes cunku sesle devrı anlarsın ama sesle hangı vıtestesın bılemezsın acemı ıcn konusuyorum bu yonde cok kolaylık saglıyor:) boylede yolda gıderken vıtes dusurcem dıye gıden motoru 1e atmamıs olursun :)

Vites göstergesi nerde ya ben bugün baktım göremedim :D
 
Katılım
21 Kas 2010
Mesajlar
31
Valla kill_bill ben az önce baktım ben 1.81'im gayet rahattım ama senin için pek rahat olmayabilir fakat çok kastırmaz en kısa sürede git bi bin üstüne derim ben

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:33 ----------



Vites göstergesi nerde ya ben bugün baktım göremedim :D

cevap için teşekkürler. mondial mr 150, mc 150 ve bu motor arasında araştırma yapıyorum, hatta cuma günü 2800 tl ye turuncu mc alıyordum son anda bekleme kararı aldım. mr vulture dan vazgeçtim boy yüzünden.

iyi akşamlar
 
Katılım
18 Nis 2012
Mesajlar
250
cevap için teşekkürler. mondial mr 150, mc 150 ve bu motor arasında araştırma yapıyorum, hatta cuma günü 2800 tl ye turuncu mc alıyordum son anda bekleme kararı aldım. mr vulture dan vazgeçtim boy yüzünden.

iyi akşamlar

Bana sorarsan mondial düşünme Biri Honda biri mondial git bi bak derim kısa sürede
 
Katılım
21 Kas 2010
Mesajlar
31
honda kalitesi hakkında haklısın.

mr 150 ve 150 mc kullanıcıları da iyi şeyler söylüyorlar motorları hakkında, biraz da ilgi ve bakım meselesi galiba.

bende ramzey chopper vardı 250 cc'lik, insanlar kuşku ile yaklaşıyordu ,hiçbir sıkıntısını da görmedim. ankara kışında da direkt çalışan bir motordu.gerçi ben sattıktan bir hafta sonra yeni sahibini yolda bırakmış,o da sigortalar atmış ciddi birşey değildi..

bu hafta bakmaya çalışıcam honda ya bakalım.
 
Katılım
9 Kas 2004
Mesajlar
300
İyimiş ya devir saatinin olmaması bir de ayak marşının olmaması kafamı kurcalıyor
ya devir saati mevzuunu gerçekten aklim almıyor. 2011 yılına kadar 4 yıl boyunca cbf 150 lerde de devir saati yoktu ayak marsi ise ciktigindan beri 5 yıldır yok hiç kimse de ya bunda devir saati yok kötü motor tu kaka demedi.. Neden bi anda herkesde devir saati merakı başladı anlayamadım
 
Katılım
9 Kas 2004
Mesajlar
300
Baktım ama cepte olduğum ve yolda olduğum için yazamadim.. Musait bir zamanda uzun uzun cevaplayacagim
 
Katılım
18 Mar 2012
Mesajlar
348
tmm eraplt usta bekliyorum musayit oldugun zaman cevapla ama unutma lütfen
 
Katılım
26 Eyl 2009
Mesajlar
718
yok boyle bırsey hava resmen benı beklıyor bu aksam cıktım turlıyım s ,sahıl falan yapıyım dıe gok delındı sankı ılk defa yagmurda kullandım ama sorun yasamadım donuma kadar ıslanmak dısında:D
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
yok boyle bırsey hava resmen benı beklıyor bu aksam cıktım turlıyım s ,sahıl falan yapıyım dıe gok delındı sankı ılk defa yagmurda kullandım ama sorun yasamadım donuma kadar ıslanmak dısında:D
Onun keyfi başka bi abi, ben de çok seviyorum motorda yağmurda donuma kadar ıslanmayı, ama bu sabah vizörsüz açık kaskla yakalandım yağmura, çok kötü oluyo lens kullanıyorum gözüme su girince rahatsız oluyorum. Kapalı kaskla binince sorun yok.
 
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
Bu gün siyah rengini kanlı canlı görme şansım oldu.Sandığımdan daha iriymiş.Motor hakkındaki görüşlerim yavaş yavaş değişmeye başladı gibi.

Gösterge tasarımı ışıklandırması çok hoşuma gitti ama devir saati olsaydı tadından yenmezdi.
 
Katılım
26 Eyl 2009
Mesajlar
718
Onun keyfi başka bi abi, ben de çok seviyorum motorda yağmurda donuma kadar ıslanmayı, ama bu sabah vizörsüz açık kaskla yakalandım yağmura, çok kötü oluyo lens kullanıyorum gözüme su girince rahatsız oluyorum. Kapalı kaskla binince sorun yok.

belkıde ama yazlık mont conversele hos deıl:)
hele fırtına cıktı ruzgae soguk vurunca tıtrettı sımdıde ewe geldım hıc bsy yok yerler kurud sansımın:)
 
Katılım
14 Mar 2012
Mesajlar
59
Geçenlerde motorun musluğunu yanlışlıkla yedek depo kısmında unuttuğum için depodaki tüm yakıtı bitirmişim. Neyse ki otobanın tam Çiğli kavşağında kaldığım için az bir itme ile benzinlikteydim. 20tl'lik benzin aldım ama fişi kaybettiğim için kaç litre aldığımı unuttum. Dün 135 km olduktan sonra yedeğe düştüm.
Benzini 4.5tl'den aldığımı varsayarsak 20 / 4.5 = 4.44lt benzin almışım. Yedek depo kullanım kılavuzunda yazana göre 2lt ise, 4.44 - 2 = 2.44lt ile 135km yol gitmişim. Yani 100km'de 1.9lt yaklaşık. Toplamda 1500 km, rodaj neredeyse bitmek üzere ve hiç ekonomik olmayan şehir içi kullanım tarzı ile böyle :)
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Rezerve geçtikten sonra 75 km gittim ve motor stop etti. Biraz dik bir yokuştaydım, belki düzlükte daha fazlada gidebilirdi ya da bir şey değişmezdi. Siz yinede kendinizi 75 km'ye göre ayarlayın beyler. :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst