dostum bakım dedıgın bsy yok 1000km bakım 25TL sonra 4000-8000 dıye gıdıcen onlrda 50 60 tL bsy tutucak bu yanı bırakta o kadar olsunÇok teşekkür ederim herkese bilgileri için ben cb almayı düşünüyorum az önce gittim bayiisinde inceledim sadece kafama takılan bakımları ve yedek parça fiyatları nedir acaba
Yapcak bsy yok ne kadar ekmek o kadar kofte ama benımde ılk motorum hatta bır kac aya satıcam kısmet olursa cbr250r dusunuyorum neyse. Ben devır saatı yerıne vıtes gostergesını tercıh ederım tabıkı ıkısınıde ısterımde bırınden bırıyse kesınlıkle vıtes cunku sesle devrı anlarsın ama sesle hangı vıtestesın bılemezsın acemı ıcn konusuyorum bu yonde cok kolaylık saglıyorİyimiş ya devir saatinin olmaması bir de ayak marşının olmaması kafamı kurcalıyor
ben bayi de ya da dışarıda görme şansı edinemedim ( ankara dışındayım )
motorun sele yüksekliği uzun birisi için nasıl ? (1.91)
fikri olan varsa ya da süren uzun arkadaşlar varsa fikir verirse sevinirim,
iyi akşamlar. :silent:
Yapcak bsy yok ne kadar ekmek o kadar kofte ama benımde ılk motorum hatta bır kac aya satıcam kısmet olursa cbr250r dusunuyorum neyse. Ben devır saatı yerıne vıtes gostergesını tercıh ederım tabıkı ıkısınıde ısterımde bırınden bırıyse kesınlıkle vıtes cunku sesle devrı anlarsın ama sesle hangı vıtestesın bılemezsın acemı ıcn konusuyorum bu yonde cok kolaylık saglıyorboylede yolda gıderken vıtes dusurcem dıye gıden motoru 1e atmamıs olursun
![]()
Valla kill_bill ben az önce baktım ben 1.81'im gayet rahattım ama senin için pek rahat olmayabilir fakat çok kastırmaz en kısa sürede git bi bin üstüne derim ben
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:33 ----------
Vites göstergesi nerde ya ben bugün baktım göremedim![]()
cevap için teşekkürler. mondial mr 150, mc 150 ve bu motor arasında araştırma yapıyorum, hatta cuma günü 2800 tl ye turuncu mc alıyordum son anda bekleme kararı aldım. mr vulture dan vazgeçtim boy yüzünden.
iyi akşamlar
ya devir saati mevzuunu gerçekten aklim almıyor. 2011 yılına kadar 4 yıl boyunca cbf 150 lerde de devir saati yoktu ayak marsi ise ciktigindan beri 5 yıldır yok hiç kimse de ya bunda devir saati yok kötü motor tu kaka demedi.. Neden bi anda herkesde devir saati merakı başladı anlayamadımİyimiş ya devir saatinin olmaması bir de ayak marşının olmaması kafamı kurcalıyor
Onun keyfi başka bi abi, ben de çok seviyorum motorda yağmurda donuma kadar ıslanmayı, ama bu sabah vizörsüz açık kaskla yakalandım yağmura, çok kötü oluyo lens kullanıyorum gözüme su girince rahatsız oluyorum. Kapalı kaskla binince sorun yok.yok boyle bırsey hava resmen benı beklıyor bu aksam cıktım turlıyım s ,sahıl falan yapıyım dıe gok delındı sankı ılk defa yagmurda kullandım ama sorun yasamadım donuma kadar ıslanmak dısında![]()
Onun keyfi başka bi abi, ben de çok seviyorum motorda yağmurda donuma kadar ıslanmayı, ama bu sabah vizörsüz açık kaskla yakalandım yağmura, çok kötü oluyo lens kullanıyorum gözüme su girince rahatsız oluyorum. Kapalı kaskla binince sorun yok.