- Katılım
- 12 Nis 2007
- Mesajlar
- 2,059
Harika bir değer, rodaj bitince neler göreceğiz bakalım.
heralde 1.5 litre yakar
Harika bir değer, rodaj bitince neler göreceğiz bakalım.
bi dakka hocam 100 kmde 2 litre çok süper bi rakam sizin yanlışınız olabilirmi acabayakıt olarak şuan en az yakan motor diyebiliriz,enjeksiyonlu innovalar bile 2 litre yakıyomudur kullananlara sormak lazım...bu yakıt olayını bikaç kere daha ölçerek bizimle paylaşırmısınız...kazasız belasız sürüşler..
Ben yakıt olayını birde şöyle hesapladım; şu an 650 cc bir nakedım var, şehiriçi 6 litre civarı sarfediyor, 15.000 km boyunca 650'liği değilde CB125E'yi kullanırsam motor kendini amorti ediyor. Yaklaşık 6 ay sonra bedavadan bir motorum olmuş olacak.![]()
Abi o zaman o olaya şöyle bakalım.. Cometi satalım 8 eder tahminimce, 7 liraya bir tane 98 1100XX alalım karburatorlu olanından.. O da nerden baksan şehiriçi 9 10 litre yakar... O oylece durur garajda arada gidip temizleriz fln.. O zaman CB125 de 6 ay değil 3.5 ayda kendini amorti etmiş olur.. Bak havadan 2.5 ay kazandın.. Şimdi cb nin 3600 tl sini 6 ya bölelim 600 TL, 600x3.5 = 2100 tl.. 2.5 ayda 1500 tl.. Şimdi ben sana 2100 TL havale ediyorum ve ikinci bedavaya gelecek olan CB nin 1500 tl sini sen veriyosun bana motor alıosun.. E zaten comet - XX farkından da 1000 tl kaldıydı
Nasıl süper mantık değil mi..
Not: tamamen geyik amaçlıdır.. Bakarsın biri ciddiye alır mantığıyla yazılmıştır.. yine de ciddiye almayınız.. Biraz tebessüm olduysa ne mutlu bana..![]()
Gerçekten honda kalitesini yansıtır mı çok açık bir soru olmuş.. Bugün bir öğrencim mondial 150 MR Vulture aldı.. Onun işçilik ve malzeme kalitesi nin puani 5 birim dersek cb nin işçilik puani 15 birim. O kadar fark var.. ama gidip honda diye atiyorum crosstoureri incelersek elbette kalite farkı ortaya çıkacaktır.. Sonuçta bana gore 3500 tl için oldukça yeterli finishing var.
Diğer soruna gelince, bunu test yazımda yazacağım.. Şöyle bi gün boyunca her yol sartinda 150 km yapayım ki fikrim olsun. Su anda 15 günde 320 km yaptım bu da sağlıklı yorumlamak için yeterli değil.
Ben yakıt olayını birde şöyle hesapladım; şu an 650 cc bir nakedım var, şehiriçi 6 litre civarı sarfediyor, 15.000 km boyunca 650'liği değilde CB125E'yi kullanırsam motor kendini amorti ediyor. Yaklaşık 6 ay sonra bedavadan bir motorum olmuş olacak.![]()
Bu motorda vites göstergesi var dmişlerdi neresinde acaba ben bakıyorum yok kadranda hani bahsettigim 1 2 3 4 5 sayılarının oldugu ve hangı vıteste oldugumuz?
Bu motorda vites göstergesi var dmişlerdi neresinde acaba ben bakıyorum yok kadranda hani bahsettigim 1 2 3 4 5 sayılarının oldugu ve hangı vıteste oldugumuz?
cihan kardeşim motorda vites göstergesi bulunmuyor ben almadan numune olan motoru iyice bi incelemiştim.