Honda Honda Cb 125 e Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Işçilik kalitesini göstererek bir kez daha bizi motosiklete hayran bıraktı:cat:

Amacım CB' nin malzeme kalitesini övmek diildi Murat :mrgreen: Diğer getirilenlerin fiyatlarının acaip şişirildiğini vurgulamaktı::pala:: O paranın karşılığı rakipsiz zaten bana göre orası başkaaa :cherry:
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
1,490
hbmzb.jpg

Beyler,
arka çanta demiri varya resimde gözüken. orjinal. Sağlam mıdır? 48 litre çantamı takacam. Eminönünde bu demire benzeri var siyat daha sağlam diyorlar ondan alıp takayım mı? Bir de şu ilan var uzun tip cb 125 demiri. Hangisini almam lazım? Kullanan varmı? Çntama bazen laptopu bile koyuyorum. Gönül rahatlığıyla yükleme yapmam lazım..
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...25-arka-bagaj-demiri-uzun-tip-93211185/detay/
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
1,493
Benim bildiğim sağlam.Resimdekinin siyahı var.İçine 5 litre su dahil pinik malzemesi koydum herhangi bir gevşeme veya olumsuz bir durum olmadı.Sanırım biraz çantada sağlam olmalı.3Kg yazıyor örneğin benimki için.

Ama benim gibi bir yarma daha binince insan keşke o demir biraz daha uzun, çantada az geride olsa diyor.Belki bu açıdan fark olabilir.
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
1,490
Çanta çok sağlam , hatta birşey olursa demire değil çantaya üzülürüm.
uzun tip demir acaba dah sağlam mı olur? max 3 kg yazıyor bendede ama 3kg neki? Honda kendini koruma amaçlı yazmıştır onu.
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
511
ya bir şey söyliym, bunlar apachenin eline su dökemez. daha diri, daha seri, daha gösterişli, dijital gösterge ve devir saati falan var. bence grubun en iyisi tvs
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
1,493
ya bir şey söyliym, bunlar apachenin eline su dökemez. daha diri, daha seri, daha gösterişli, dijital gösterge ve devir saati falan var. bence grubun en iyisi tvs

Hocam bence böyle 150 cc güzel bir motosikleti cbf 150 ile karşılaştırmalı.Gerek motor büyüklüğü ve gerekse ebatları farklı.E tabi fiyatıda farklı.Bence alt kategori ile karşılaştırmak sadece sizin içinizi avutur, mutlu eder.:cat:

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:06 ----------

Bana mı öyle geliyor yoksa benim motosikletim 4000 bakımından sonra gözüme çok mu tatlı sürüşlü geliyor.Garaja misafirimi bıraktım, sanki gezmeye çıkmış gibi keyif aldım.Tek eksiğim güzel bir cam.Kafa açısı eğik olduğundan düz cbf camı gibi olan değilde biraz daha dik bir cam yapar plexi ciler inşallah.
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
511
kastım zaten buydu; cbf 150, cb 125, ybr vs.. yani bahsettiğim sınıf motosikletlere kıyasla al apache bak keyfine
 
Katılım
8 Eki 2010
Mesajlar
443
bence orjinal demir o ilandaki siyah demirden daha sağlamdır. ben belki 15Kg yüklüyorum yeri gelince, ya da 10Kg en azından, sıkıntı yok. o siyah ne öyle ucuz sandalye bacağından devşirme gibi görünüyor.
 
Katılım
1 Kas 2007
Mesajlar
1,294
Beyler,
arka çanta demiri varya resimde gözüken. orjinal. Sağlam mıdır? 48 litre çantamı takacam. Eminönünde bu demire benzeri var siyat daha sağlam diyorlar ondan alıp takayım mı? Bir de şu ilan var uzun tip cb 125 demiri. Hangisini almam lazım? Kullanan varmı? Çntama bazen laptopu bile koyuyorum. Gönül rahatlığıyla yükleme yapmam lazım..

gw9xr.jpg


5000 km oldu bu çantayla. hiç sorun çıkmadı. yeri geldi 12 pizza taşıdım. içinde kola fanta da oluyor. ben bile zor taşıyorum çantaya koyana kadar. fakat çantanın bir kısmı koltuktan destek alıyor. yani seleye yaslanıyor.
 
Katılım
10 Ağu 2011
Mesajlar
1,108
kastım zaten buydu; cbf 150, cb 125, ybr vs.. yani bahsettiğim sınıf motosikletlere kıyasla al apache bak keyfine

Şimdi cb125'te titreşim var ya, çok keyifsiz motor.
Ama Apache'de bu titreşim daha fazla var deniyor? E, arkadaş bir motoru titreşimi var diye yerden yere vurup da, buraya daha iyidir diye gelip de daha fazla titreşimi olan bir motoru önermenin manası yok.
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
511
Şimdi cb125'te titreşim var ya, çok keyifsiz motor.
Ama Apache'de bu titreşim daha fazla var deniyor? E, arkadaş bir motoru titreşimi var diye yerden yere vurup da, buraya daha iyidir diye gelip de daha fazla titreşimi olan bir motoru önermenin manası yok.

haklısın ancak bu titreşim konusu sanırım yakıt ya da ne biliym daha teknik konularla alakalı bir şey. ben daha öyle zangır zangır titrediğimi bilmem. küçük hacimli bu sınıf motorlarda bu zaten var ama sanırım aynı marka ve modele ait olan motorlarda bile fark ediyor bu titreşimin şiddeti
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
1,493
Yarın yıllık izne çıkıyorum.9 gün olacağından ailemin yanına motosikletle gitmek istiyorum.Dualarınızı eksik etmeyin::141::
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
1,493
Dikkatli git dikkatli gel. Yola çıkmadan önce herşeyini kontrol et. Hayırlı yolculuklar, tekerin düz bassın. :)

Çok teşekkürler.

Tek düşünebildiğim bizimkilerin bu soğukta motorla geliyorsa artık bu herşeyi yapabilir diyerek sürekli endişeli olması.Ama kendime zincir vuramıyorum.Zaten sistemin dibine batmışız

kendimi tek özgür hissettiğim koltuk, motosikletimin koltuğu.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst