- Katılım
- 12 Haz 2012
- Mesajlar
- 2,938
çabuk eskidi bizim motor, bir sene olmadan yeni kasası çıkmış. honda yine gazığı attı bize.
Abi zaten güney amerikada vardı bu motor bağağadır, Honda nın bunun benzeri bisürü modeli de var dünyanın her tarafında.
Bi nevi Hero Hondalara benziyor. Bende en azından Avustralya, Ukrayna Türkiye Singapur... ... ... bu ülkelere gelmiyeceğini düşünüyorum :mrgreen:
Gelirsede başımın üstünde yeri var 3 liraya vermiyceklerinden çok bişey farketmez benim için
bak şimdi kalkıp çıkıyorum bahçeye sökemezsem yandın![]()
:mrgreen: içim rahat kesin sökersin abi. Hatta o iki somunu gözünü kapatıp çevirmeye başlasan, illaki bi ara o oyuklar aynı hizaya gelip düşer debriyaj teli
