Honda c 90 sahipleri

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
23 Şub 2010
Mesajlar
132
honda c 90 sahiplerini bu sayfaya bekliyorum fotoalrıyla beraber mümkünse satılık olanlar gelsin bi tane de bana lazım..
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
1,944
Dostum sen geçen bir topic açmıştın c90 değil ama c70 buldum.Makineye 550 lira istiyor.500 lira desen üstüne aldığında fiyat 700.Adamın anlaşmalı kargosu varmış.oldu 900.Bu motora 2000 lira toplam para ayırsan nasıl olur biliyormusun? 1100 lira ile komple boya,silindir ve diğer tüm aksesuarlarını 0 hale getirirsin.Ve 50000 km hatta daha fazla binersin.Bir düşün derim.Bence 0 çin malı almaktansa böyle makineyi toplayım isteğe göre binersin.Hatta takegawa diye bir marka var.Her adını duyduğumda aklıma honda gelir.Bir sürü modifiye parçası var. . .
 
Katılım
23 Şub 2010
Mesajlar
132
dostum çok güzel diyorsun. biliyorum o ilanı ama 70cc yetmez bizim buralara çekiş çok ama çok düşüyoru olmuyor yani.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst