- Katılım
- 29 Eki 2007
- Mesajlar
- 2,233
- Konu Yazar
- #1
Merhabalar arkadaşlar, öncelikle bu iki motosiklet alakasız diyebilirsiniz.Ama ben günlerdir ne kadar düşünürsem düşüneyim diğer tüm seçenekleri eliyorum sadece bunlar kalıyor ve de işin açıkcası içinden çıkamadım.
Öncelikle kendimi anlatayım.Mühendislik 2. sınıf öğrencisiyim.Evim okula otobüsle 20 dakika mesafede-Günde gezme-tozma dahil toplam 20 km yolum var anlayacağınız-.Otobüslerden gerçekten daraldığım bir günde gözüme çarpan bir scooter ile bütün dünyam değişmeye başladı diyebilirim.Tam bir motosiklet hastası oldum.Tüm ilanları inceliyorum modellere bakıyorum.Ehliyet olarak da B'yi hakettim A2'yi alması kaldı da onun için de şubat sınavına gireceğim.Motosiklet bilgisi olarak da 15-20 dakika suzuki burgman 150 miydi ne ondan kullandım.Ama çabuk öğrenen bir yapım var.Motorunu kullandığım kişi de böyle söylüyordu zaten.
Şimdi size istediğim özellikleri anlatayım:
*Alacağım motor herşeyden önce az yakmalı beni fazla bakım masraflarına sokmamalı(beat tercih sebebi)
*Üniversiteye gideceğimden hem görünüş olarak iyi olmalı hem de 3-4 dakikalık E-5 yolunda ezilebilecek türde olmamalı(cbr125r tercih sebebi)
*Daha tam olarak kullanmayı bilmiyorum ama viteslinin beni zorlayacağını düşünüyorum ve de kaza yaptım mı fazla hasar almayı ya da motorumun almasını herkes gibi istemem(beat tercih sebebi)
*Hız kesinlikle istediğim birşey değildir.Zaten motorda hız yapamam korkarım.80-90'ı geçebileceğimi sanmıyorum.(beat tercih sebebi)
*Scooterlarda tekerlekler küçük olduğundan düşme tehlikesi fazla yağmurda çok düştüğü söyleniyor(cbr125r tercih sebebi)
*Kullanım kolaylığı olsun istiyorum(beat tercih sebebi)
*Bir de ailem kesinlikle istemiyor motosiklet kullanıcısı olmamı:salut:Çok karşılar.Bu yüzden büyükçe super sport türü bir aletle çıkarsam karşılarına kötü olabiliriz(beat tercih sebebi)
Not:Sanırım ben üniv.de olduğumdan beat ufak gibi gözüküyor hava olsun diye cbr'ye kayıyorum ama bunda yanıldığımın farkındayım.Tarafsız olarak yorumu sizlere bırakıyorum:cat:
Bir de dostlarım artık daha dayanamıyorum.Motorların en ucuzladığı zamanlar olarak duyduğum ocak-şubat aylarında almak istiyorum artık.Ehliyetimi alana kadar mahalle arasında döneceğim ehliyetten sonra da kısmetse her yere yollara düşeceğim.
Lütfen bana akıl verirseniz sevinirim.Yalnız bu ikisinden başka özellikle çançinçon kardeşlerin motorlarından tavsiye etmeyin lütfen.Bunlarla zaten başım iyice dertte birde başka başka şeyleri düşünmek onlarla uğraşmak istemiyorum:queen:
Yardımcı olan fikir belirten herkese şimdiden çok büyük teşekkürlerimi sunarım:rendeer::rendeer:
Öncelikle kendimi anlatayım.Mühendislik 2. sınıf öğrencisiyim.Evim okula otobüsle 20 dakika mesafede-Günde gezme-tozma dahil toplam 20 km yolum var anlayacağınız-.Otobüslerden gerçekten daraldığım bir günde gözüme çarpan bir scooter ile bütün dünyam değişmeye başladı diyebilirim.Tam bir motosiklet hastası oldum.Tüm ilanları inceliyorum modellere bakıyorum.Ehliyet olarak da B'yi hakettim A2'yi alması kaldı da onun için de şubat sınavına gireceğim.Motosiklet bilgisi olarak da 15-20 dakika suzuki burgman 150 miydi ne ondan kullandım.Ama çabuk öğrenen bir yapım var.Motorunu kullandığım kişi de böyle söylüyordu zaten.
Şimdi size istediğim özellikleri anlatayım:
*Alacağım motor herşeyden önce az yakmalı beni fazla bakım masraflarına sokmamalı(beat tercih sebebi)
*Üniversiteye gideceğimden hem görünüş olarak iyi olmalı hem de 3-4 dakikalık E-5 yolunda ezilebilecek türde olmamalı(cbr125r tercih sebebi)
*Daha tam olarak kullanmayı bilmiyorum ama viteslinin beni zorlayacağını düşünüyorum ve de kaza yaptım mı fazla hasar almayı ya da motorumun almasını herkes gibi istemem(beat tercih sebebi)
*Hız kesinlikle istediğim birşey değildir.Zaten motorda hız yapamam korkarım.80-90'ı geçebileceğimi sanmıyorum.(beat tercih sebebi)
*Scooterlarda tekerlekler küçük olduğundan düşme tehlikesi fazla yağmurda çok düştüğü söyleniyor(cbr125r tercih sebebi)
*Kullanım kolaylığı olsun istiyorum(beat tercih sebebi)
*Bir de ailem kesinlikle istemiyor motosiklet kullanıcısı olmamı:salut:Çok karşılar.Bu yüzden büyükçe super sport türü bir aletle çıkarsam karşılarına kötü olabiliriz(beat tercih sebebi)
Not:Sanırım ben üniv.de olduğumdan beat ufak gibi gözüküyor hava olsun diye cbr'ye kayıyorum ama bunda yanıldığımın farkındayım.Tarafsız olarak yorumu sizlere bırakıyorum:cat:
Bir de dostlarım artık daha dayanamıyorum.Motorların en ucuzladığı zamanlar olarak duyduğum ocak-şubat aylarında almak istiyorum artık.Ehliyetimi alana kadar mahalle arasında döneceğim ehliyetten sonra da kısmetse her yere yollara düşeceğim.
Lütfen bana akıl verirseniz sevinirim.Yalnız bu ikisinden başka özellikle çançinçon kardeşlerin motorlarından tavsiye etmeyin lütfen.Bunlarla zaten başım iyice dertte birde başka başka şeyleri düşünmek onlarla uğraşmak istemiyorum:queen:
Yardımcı olan fikir belirten herkese şimdiden çok büyük teşekkürlerimi sunarım:rendeer::rendeer:
Son düzenleme: