Honda Beat mi, Piaggio Fly 100 mü?

Katılım
21 Mar 2005
Mesajlar
2
Ben Honda Beat sahibi biri olarak motorumdan gayet memnunum. Ancak çok yakın bir arkadaşım Beay ile Fly arasında karar vermebilmiş değil. Sizden ricam bu iki model arasında hangisinde karar kılmamız konusunda bize yardımcı olmanız. Şimdiden çok teşekkürler...
 
Katılım
20 Kas 2007
Mesajlar
739
İkiside iyi motor, karşılaştırma yapmak güç. Yalnız Beat'in piyasası daha hareketli, satarken avantajlı olur.
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Arkadaş,
yarama tuz basmayın:pale: ben Beat imi özledim, satan aklıma ne edeyim:pale: Fly modeli bilmiyom, ben sadece Beat biliyom:pale:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kendinde beat kullanıyon daha niye soruyon beat tan iyi olamaz arkadaşının aklına gir beat aldır kafası ağrımaz beat çok sağlam kimse beat tan şikayet etmiyo ben hiç duymadım..
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
yani beat daha cok duyulmuş digeride saglam makina ama beatin piyasasi cok hareketli 74 bin km de aktiva görmüştüm 2003 modeldi saglam yani
 
Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
1,876
beat al beat fly in tipi hiç güzel değil ve çok tutan bir model değil kız motoru gibi :queen::queen:
 
Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
2,858
Arkadaş,
yarama tuz basmayın:pale: ben Beat imi özledim, satan aklıma ne edeyim:pale: Fly modeli bilmiyom, ben sadece Beat biliyom:pale:

Hocam beat sayfasında beat'i yerden yere vurmuştun :) "beat çelişkiler yumağı diye" şimdi burada bi övgü bi övgü :) Şaşırdım doğrusu :p

Soru cevabına gelince.
Fly 100 kullanmadım ama 6000 km beat kullandım. Tavsiye ederim.
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
________________________________________________________
Beat!
 
Katılım
17 Ocak 2008
Mesajlar
64
Kesinlikle BEAT diyorum. Sıradışı rahat bir motor. Kalkışı ve sesi kulaklarıma melodi gibi geliyor. Gerçi ben ona aşığım da ondan öyle oluyor olabilir ama ben sana kesinlikle BEAT' ı öneriyorum. :cat:
 
Katılım
12 May 2007
Mesajlar
49
bence baska bı acıdan bakın bws yı de dusunun.. ben tam beat alıyodum bayıye gıttım adamla anlastık fakat sonra bı anda aklıma dankk dıe bısey wurdu 3.250 beat e werıceme neden 100 ytl fazla werıp bws almıyayım dedım? hem parcası bol hemde cok cok daha serı tek derdı bıraz fazla yakması bence saglamlıgıda hondayı bayaga bayaga zorlar nede olsa yıllara meydan okumus bı makına oturdugum yer bahcesehır ve her yer yokus rampa ama beat ı olan arkadaslar anca benzınımın kokusunu alıyor :)
 
Katılım
5 May 2007
Mesajlar
286
sana kesinlikle katılıyorum bende bws hastaysıyımdır bws alırsan torunlşarın bile biner istediğini yap banamısın demez seni aldatmaz yalnız bırakmaz düşse bozulmaz hızı kesilmez isediğinde yanlar istediğinde yatar istediğinde durur vs vs vs

bws alıpta pişman birini gösterin belki yakıtından olabilir okadar ama o paranın hakkını veren bi makine ...

((((olsada binsek)))
 
Katılım
12 May 2007
Mesajlar
49
gercekten öyle su an bı majesty dusunuyorum ama bws mı genede satmam o gercek bı scooter :)
 

NrC

Katılım
1 May 2009
Mesajlar
6
İtalyanooo

kesinlikle fly diorum bir kere beatın motor sesi ii deil ve parçaları daha zayıf activanın aynısı motoru ve fly inanılmaz tasaruflu ve ayrıca yıllık vergiden muaf devlete 1 kuruş ödemiosunuz ve beattan daha rahat ve 2 kişi daha raht binilio ama japon malı her zmn iidr
 
Katılım
24 Haz 2008
Mesajlar
1,259
bence baska bı acıdan bakın bws yı de dusunun.. ben tam beat alıyodum bayıye gıttım adamla anlastık fakat sonra bı anda aklıma dankk dıe bısey wurdu 3.250 beat e werıceme neden 100 ytl fazla werıp bws almıyayım dedım? hem parcası bol hemde cok cok daha serı tek derdı bıraz fazla yakması bence saglamlıgıda hondayı bayaga bayaga zorlar nede olsa yıllara meydan okumus bı makına oturdugum yer bahcesehır ve her yer yokus rampa ama beat ı olan arkadaslar anca benzınımın kokusunu alıyor :)

Doru gerçekten bws nin benzinin kokusunu alıyorum oda çok yaktığından ve 2 zamanlı oluşundan :) zaten 2 zamanlı bir motorla 4 zamanlı bir motoru hız konusunda karşılaştırmanız mantıklı değil . . . benimde beatten önceki motorum bws idi gerçekten keçi gibi çıkmadığm dağ taş kalmamıştı ama beatte göre dengesizdi biraz satma sebebim 2.el aldıgım için sorunları vardı aşırı yağ yakıyodu ve benzini içiyodu bildiğin bende uğraşmadım sattıp beat aldım artık benzini ne zaman koyduğumu unutuyorum :wiinkk: fly de iyi bir alettir scooter italyanların işi zaten ama bir malı alırken uzun vadeli düşünmek lazım satması zor olabilir ve parçaları beate göre pahalı kaçar biraz karar sizin . . .
 
Katılım
24 Şub 2008
Mesajlar
1,958
Fly bence nedenlerini yazayım
Ön disk(Kampana kilitleme riski çok yüksek)
Lastikleri daha kalın(Viraj ve fren açısından)
96cc(vergiden muaf)
Bakımı her 6000km de
Tek tekerede geliyor:)
 
Katılım
24 Haz 2008
Mesajlar
1,259
Fly bence nedenlerini yazayım
Ön disk(Kampana kilitleme riski çok yüksek)
Lastikleri daha kalın(Viraj ve fren açısından)
96cc(vergiden muaf)
Bakımı her 6000km de
Tek tekerede geliyor:)

Şu an hiç bir beatte ön fren kitlemesi duymadım frenleri yeterince tatmin edici . . .

Lastiklerin kalın olmasının avantajının dışın dez avantajıda vardır(çekişde güç kaybı gibi ) Hani lastik çapları daha büyük desen tmm anlarımda kalın olmasının bence pek bir artısı yok

96cc ve vergiden muaf olması gerçekten iyimiş bizimki 102 cc :pale:

Nası 6000 km de kaç kmde bir yağ değiştiriyor ve ilk 1000 bakımı filan yokmu bu aletin ??? (servis paralarıda aşikar)

Antalyada yaşıyıp tekteker yapan beat görmediysen vay haline hocam :wiinkk:
 
Katılım
24 Şub 2008
Mesajlar
1,958
Şu an hiç bir beatte ön fren kitlemesi duymadım frenleri yeterince tatmin edici . . .

Lastiklerin kalın olmasının avantajının dışın dez avantajıda vardır(çekişde güç kaybı gibi ) Hani lastik çapları daha büyük desen tmm anlarımda kalın olmasının bence pek bir artısı yok

96cc ve vergiden muaf olması gerçekten iyimiş bizimki 102 cc :pale:

Nası 6000 km de kaç kmde bir yağ değiştiriyor ve ilk 1000 bakımı filan yokmu bu aletin ??? (servis paralarıda aşikar)

Antalyada yaşıyıp tekteker yapan beat görmediysen vay haline hocam :wiinkk:
Antalyada Beat ten bol motor yok.Kullandım rahat kıvrak motor ok ama ön fren korku veriyor balata ıslandıktan sonra frene bas kilitliyormu kilitlemiyormu.Beat tek tekeri çok kolay yapıyor.Fly ilk 1000km de bakıma gidiyor diğerleri her 6000kmde...Ne kadar kalın tekerlek o kadar rahat
Benim motorunda lastikleri 3.50-10 o yüzden çok memlun değilim:cat:
 
Katılım
26 Ara 2008
Mesajlar
1,205
Konu hortlamış.:):)

Hadi bende birşey yazayım fly 100 hem ön disk fren hem vergiden muaf hemde tekerler 12. E daha ne olsun.:)
 
Katılım
24 Haz 2008
Mesajlar
1,259
Konu hortlamış.:):)

Hadi bende birşey yazayım fly 100 hem ön disk fren hem vergiden muaf hemde tekerler 12. E daha ne olsun.:)

Bir konudada bilgin olmasa şaşcam zaten . . .

Bu arada mach dostum benim motor 15 bin oldu hiç ön frenle ile ilgili bir problem yaşamadım yaşayanda duymadım ama motordan motora değişebilir tabi haklı olabilirsin bindiğin beat de böle bişi olmuş olabilir :wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst