Honda Beat mi, Piaggio Fly 100 mü?

Katılım
24 Şub 2008
Mesajlar
1,958
Bir konudada bilgin olmasa şaşcam zaten . . .

Bu arada mach dostum benim motor 15 bin oldu hiç ön frenle ile ilgili bir problem yaşamadım yaşayanda duymadım ama motordan motora değişebilir tabi haklı olabilirsin bindiğin beat de böle bişi olmuş olabilir :wiinkk:

Haklısın balatadan balatayada değişe bilir Beatte alsa hiç sorun yaratmaz Antalyada beatleri nasıl kullanıyorlar görseniz sağlamlığını o dakika anlarsınız:mrgreen:0 çizmekmi dersin tek tekermi dersin her hafta motorlar cayır cayır dönüyor:mrgreen:
 
Katılım
24 Haz 2008
Mesajlar
1,259
Haklısın balatadan balatayada değişe bilir Beatte alsa hiç sorun yaratmaz Antalyada beatleri nasıl kullanıyorlar görseniz sağlamlığını o dakika anlarsınız:mrgreen:0 çizmekmi dersin tek tekermi dersin her hafta motorlar cayır cayır dönüyor:mrgreen:

Benimki de antlayalı 07 plaka ama hiç 0 çizmiyor yani :p ama gerçekten bir sene kadar antalyada yaşamıştım çok hor kullanıyor beatleri :pale: Bu arada senin motora ne oldu yanmıştı en son halledebildin mi ?
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Arkadaşlar yaramı deşmeyin yaw omu iyi bumu iyi diye:) bu küçük scooterların hastasıyım:p Az benzinle bi dolu yol yapıyo üstüne 5 sene uğraşsan bozamıyosun:cat:

Fly 100 beatten daha hoş dizayn olarak bence...
 
Katılım
26 Ara 2008
Mesajlar
1,205
Bir konudada bilgin olmasa şaşcam zaten . . .

Bu arada mach dostum benim motor 15 bin oldu hiç ön frenle ile ilgili bir problem yaşamadım yaşayanda duymadım ama motordan motora değişebilir tabi haklı olabilirsin bindiğin beat de böle bişi olmuş olabilir :wiinkk:

Ben yanlış bir şey mi deidm acaba sadece motorun teknik özellikleri açısından avantajlarını söyledim.
 
Katılım
24 Haz 2008
Mesajlar
1,259
Ben yanlış bir şey mi deidm acaba sadece motorun teknik özellikleri açısından avantajlarını söyledim.

Yanlış bir şey söledin demiyorum tamam haklı olabilirsin belki ama her topice bir şey yazma gerekliği duyasın gibi beliyor bana ben merak ediyorum bu iki motordan birini bindin mi diye ? Kulaktan dolma bilgilere insanların kafasını karıştırma bence :wiinkk:
 
Katılım
26 Ara 2008
Mesajlar
1,205
Binmeme lüzum yok sen bana diyorsun ki kulaktan dolma bilgilerle milletin kafasını bulandırma yazdığım mesajda bana bir tane kulaktan dolma bilgi göster ozaman susarım. Söylediğim şey ön frenin disk olması tekerlerin 12 olması ve vergiden muaf olması bunların neresi kulaktan dolma.

Soruyu soran kişilere en azından teknik veriler açısından avantajlı motoru önermem eğer laf kalabalığı ise yine susuyorum.

Yanlış bir şey söledin demiyorum tamam haklı olabilirsin belki ama her topice bir şey yazma gerekliği duyasın gibi beliyor bana ben merak ediyorum bu iki motordan birini bindin mi diye ? Kulaktan dolma bilgilere insanların kafasını karıştırma bence :wiinkk:
 
Son düzenleme:

NrC

Katılım
1 May 2009
Mesajlar
6
Birader bu konuyu tartışmaya gerek yoq vergiden muaf tekeri daha kalın benzindede yakma konusunda eşitler ve tipide çok sempatik beat çok yapmacık duruo fiyatları eşit alıcak olsam düşünmeden FLY 100 alırdım...
 
Katılım
24 Haz 2008
Mesajlar
1,259
Binmeme lüzum yok sen bana diyorsun ki kulaktan dolma bilgilerle milletin kafasını bulandırma yazdığım mesajda bana bir tane kulaktan dolma bilgi göster ozaman susarım. Söylediğim şey ön frenin disk olması tekerlerin 12 olması ve vergiden muaf olması bunların neresi kulaktan dolma.

Soruyu soran kişilere en azından teknik veriler açısından avantajlı motoru önermem eğer laf kalabalığı ise yine susuyorum.

Sen şimdi bir motor alıcaksın diyelim sadece teknik verilere bakarakmı karar verirsin yoksa kullanıcılara sorarak mı daha sağlıklı bir karar verirsin ??? Binmeme lüzum yok demen sana mantıklı geliyomu acaba o zaman butun motorlarınn teknik verilerine bakarak degerlendirelim hiç üstüne binmeden onları yolda denemeden konuşalım klavye motorcusu olalım (senin yaptığın gibi) :wiinkk:
 
Katılım
26 Ara 2008
Mesajlar
1,205
Tamam haklısın kardeş burada bir piaggio var ve birde beat ama ikisine bakınca zaten hangisini alacağın şıp diye beliriyor yahu piaggio dandik bir markamı honda yapmış yapmıştı 3küsür milyara yapa yapa 10tekerli ön frenide yetersiz kampana olan bir scooter yapmış burada mantıklı olan zaten güneş gibi parlıyor.Tama kendi motorun beat toz kondurmayabilirsin sonuçta beat'ında kalitesini tartışmaya gerek yok ama teknolojisi de ortada.
 
Katılım
17 Eyl 2007
Mesajlar
374
Motosikleti
Sym symphony ST 200i
ben size, her zaman boş verin bite, pireye boşuna para vermeyin der dururum zira KYMCO agılty var, alın bitane keyfinize bakın sonrada dua edersiniz bana lütfen çözümü KYMCO da ararsanız mutlu sonuca ulaşırsınız.
 
Katılım
24 Haz 2008
Mesajlar
1,259
Tamam haklısın kardeş burada bir piaggio var ve birde beat ama ikisine bakınca zaten hangisini alacağın şıp diye beliriyor yahu piaggio dandik bir markamı honda yapmış yapmıştı 3küsür milyara yapa yapa 10tekerli ön frenide yetersiz kampana olan bir scooter yapmış burada mantıklı olan zaten güneş gibi parlıyor.Tama kendi motorun beat toz kondurmayabilirsin sonuçta beat'ında kalitesini tartışmaya gerek yok ama teknolojisi de ortada.

Ben piaggio kötü motor dedim mi acaba? Yada beate toz kondurmadınmı ?Yazdıklarımda öle bişi varmı beat in dezavantajların kabul ediyorum zaten kendi motorum diye atıp tutmuyorum farkındaysan arkadaşımda bevelery 250 var mesela hayranım o motora piaggionun kalitesini yakın biliyorum yani ama çektiği sorunlarıda biliyorum servis paraları parça parası gibi . . . Bir malı alırken ilersinide düşünmek lazım bence piyası olması lazım ve fazla masraf çıkartmamalı o yüzden beat ön plana çıkıyor gibi geliyor bana ama eğer para sorunun yoksa tabiki piaggio adamların işi bu zaten scooter :wiinkk: Ama güneş gibi parlayan bişi yok teknik özelliklere bakarsan olabilir belki ama hep dediğim gibi bir kere binip denemeden karar veremessin :wiinkk:

ben size, her zaman boş verin bite, pireye boşuna para vermeyin der dururum zira KYMCO agılty var, alın bitane keyfinize bakın sonrada dua edersiniz bana lütfen çözümü KYMCO da ararsanız mutlu sonuca ulaşırsınız.

Evet evet haklısın . . . Bir de sizin taiwan lı oldgunuza dair ciddi şüphelerim var :p
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Şub 2008
Mesajlar
152
Hem Kendi Motorum Olan Beatı Hem Arkadaşımın Motoru Olan Fly (piaggio) Kullanmış Biri Olarak;

Beat Kesinlikle Daha Atik Daha Seri Bir Motor, Ama Fly De ön Disk Fren Var Ve Kaportası Daha Sağlam Plastikten Yapılmıştır. Ama Kapıştığımızda Her Zaman Fly Ye Fark Atıyordum.
 
Katılım
1 May 2009
Mesajlar
25
2motorda arkadaşlarımda vardı ve 2sinide kullanmak kısmet oldu .fly 100 cok hos bir motor ama arkadaşım teknik olarak birkaç sorun yaşadığı icin mars sorunu gibi özellikle honda beat al derim..
 
Katılım
24 Haz 2008
Mesajlar
1,259
Hem Kendi Motorum Olan Beatı Hem Arkadaşımın Motoru Olan Fly (piaggio) Kullanmış Biri Olarak;

Beat Kesinlikle Daha Atik Daha Seri Bir Motor, Ama Fly De ön Disk Fren Var Ve Kaportası Daha Sağlam Plastikten Yapılmıştır. Ama Kapıştığımızda Her Zaman Fly Ye Fark Atıyordum.


2motorda arkadaşlarımda vardı ve 2sinide kullanmak kısmet oldu .fly 100 cok hos bir motor ama arkadaşım teknik olarak birkaç sorun yaşadığı icin mars sorunu gibi özellikle honda beat al derim..

G.BEREKET dediklerimi şimdi anlıyosun diymi :wiinkk: Kullanınca teknik verilerin onemli olmadıgını anlıcaksın zaten . . .
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst