Honda Honda Beat Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
796
mybeat motorunu az kullanıp satmanı önermem çok kaybın olur :cat: Buarada sol grenajdaki çizik için geçmiş olsun
 
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
my beat kusura bakma ama senı kandırmıslar kardesım senın motorun 2007 model bayıler 2007 model beatlerı bıtırebılmek ıcın cesıtlı kampanyalar yapılyolar...2008 lerde kesınlıkle tek renk yok.sen plakanı yolla ben olayı arastırıp sana acıklamayı yapayım...
 
Katılım
31 Ağu 2006
Mesajlar
241
my beat kardeş geçmiş olsun banistercaq ın dediği sol granajı bende deiştirmiştim 2 ay ewwel 80 ytl haberin olsun


aklında bulunsun alırsan kendin deiştirmeye kalkma bence.çünkü aldığın granajı sol,sağ alttaki parçalara tam yapıştırman zor oluyo ben kendim yaptım cillop gibi oldu ama baya uğraştıryo...

bide senin motorun 2007 model ama ağustosdan sonra aldıysan 2008 die ruhsata işlenmiş olabilir...
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Ağu 2006
Mesajlar
241
peki bunun açıklaması neki

erfer yokmu yaa modlu beat resmi
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
Motosiklet ehliyetimi şubat sınavından sonra alabilecekmişim.Artık motor hasretine dayanamayacağım.Şöyle param olup da temiz bişey bulduğumda direk alıyorum.Sizin tavsiyeleriniz nelerdir?2. el alınacak bir beat kaç modelde km'de vs olursa iyi satılabilir?Bir de almak için en uygun-ucuz sezon ne zamandır?Teşekkürler...
 
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
valla kardes en az 2006 model olmalı km sı max 10000 km de olmalı cızıgı curugu olmamalı temız kullanılmıs olmalı......
 
Katılım
31 Ağu 2006
Mesajlar
241
erfer senin dediğn gibi motorlara 2.600 e yakın para istiyolar bence öle alana kadar 0 km alır
 
Katılım
31 Ağu 2006
Mesajlar
241
iyide kardeş senin dediğin olcak gibi deilki cbr la beat nasıl karsılastırılırki 2 side birbirinden çok farklı motorlar sen nasıl bi tip nasıl bi hız nasıl bi yakıt tüketimi ne biliyim daha bi sürü şey istiyosun.. bu 2 motor arasında dağlar kadar fark war yanii tabi paran warsa cbr al derim ama sen scootermi istiyosun yoksa racing tipimi istiyosun onun kararını sen vercen bence 2 motorda güzeldir ama senin nasıl bi motora binmek istediğin önemli olan
 
Katılım
19 Kas 2007
Mesajlar
11
yahu abi ben bu motoru googlda da gördüm inanamadım efter kardeş Allah aşkına neresi fotoshop bana bir söylesene aklım almıyo amagercekten tebrik etmek gerekiyo honda beat camiasına böyle motor kazandırdın ben beat aldım yaptırmak istiyorum böyle yapabilirmiyim bana yardımcı olurmsuun teşekürler

abi ben beat aldım 2.900 ytl ye sizde uygun mu ?
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
yahu abi ben bu motoru googlda da gördüm inanamadım efter kardeş Allah aşkına neresi fotoshop bana bir söylesene aklım almıyo amagercekten tebrik etmek gerekiyo honda beat camiasına böyle motor kazandırdın ben beat aldım yaptırmak istiyorum böyle yapabilirmiyim bana yardımcı olurmsuun teşekürler

abi ben beat aldım 2.900 ytl ye sizde uygun mu ?

O paraya sıfır mı aldın dostum?
 
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
ıyı almıssın..elımden geldıgı kadar tabıkı yardımcı olurum..hayırlı olsun motorun..ıyı hem antalyadaymıssın...
 
Katılım
16 Kas 2007
Mesajlar
79
Arkadaşlar Selam

Öncelikle Kırmızı Beat'i 17 Ekim 07'de aldım ruhsatta 2008 yazıyor. Abi böyle bi kandırıkcılık olabilir mi ki ?
Ben bayiye gittim sordum. 2008 diyor. Çift renk olanlarla tip, motor, görünüş, ekstra birşey yok herşeyi birebir aynı heryerini inceledim.

Granajdaki çizik olayı nazarlık olsun diye bi süre değiştirmeyeyim diyorum. Motorun maşallah'ı var.

Ve işte size Neden Beat Almalı ve Beat'i diğer motorlardan üstün kılacak özellikleri yazayım.

--Bazı forumlarda okuyorum Mesela hysung 250GT var adam yazmış. Tekirdağ-İstanbul arası sorunsuz gidip gelmek isteyenler için. Yaw nedir Tekirdağ İstanbul 110 km bi mesafe.

Geçen hafta sonu İstanbul-Çanakkale/Biga'ya Beat ile gittim. Hiç gaz kesmeden 275 km gittim. iki kere benzin almak için durdum. ve 20 ytl benzin yaktı. Maksimum 95 e gidiyor ortalama 80 de gidebiliyorsunuz.
Motorda en ufak bi aksama en ufak bi olumsuzluk yok. Bıraksanız motoru tüm egeyi hiç durmadan turlayacak Otobanda orta şeritten rahatlıkla gidebiliyorsunuz Bu motor 100CC hem şehir içi hem şehirler arası işinizi görüyor.

--Yakıtı çok çok hesaplı. Km'de son zamlardan sonra max 7.5 ykr yakar. Hatta en son aldığım 10 ytl lik benzinle 140 km gittim ( şehir içi üstelik 2 kişi kış şartları )

uzun yolda çok basarsanız şehir içi gibi yakıyor. Uzun yolda tavsiyem 70 km hızla gidin. Çok daha az yakar

-- Motoru kuvvetli
-- Servisi uygun
-- Kaliteli bir motor

Honda Beat harika bir motor 3.450 sıfır fiyatı ve ister sıfır alın ister ikinci el bu motor eskimez.

Ben ilk kez motosiklet kullanıyorum ve çanakkale ye gittikten de sonra motor tuttkunu olmaya başladım. En geç ilkbahara kadar beat'e binip önce 125 cc vitesli motorda alıştırmalar yapıp sonra 250cc ye geçmeyi düşünüyorum.
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
Arkadaşlar Selam

Öncelikle Kırmızı Beat'i 17 Ekim 07'de aldım ruhsatta 2008 yazıyor. Abi böyle bi kandırıkcılık olabilir mi ki ?
Ben bayiye gittim sordum. 2008 diyor. Çift renk olanlarla tip, motor, görünüş, ekstra birşey yok herşeyi birebir aynı heryerini inceledim.

Granajdaki çizik olayı nazarlık olsun diye bi süre değiştirmeyeyim diyorum. Motorun maşallah'ı var.

Ve işte size Neden Beat Almalı ve Beat'i diğer motorlardan üstün kılacak özellikleri yazayım.

--Bazı forumlarda okuyorum Mesela hysung 250GT var adam yazmış. Tekirdağ-İstanbul arası sorunsuz gidip gelmek isteyenler için. Yaw nedir Tekirdağ İstanbul 110 km bi mesafe.

Geçen hafta sonu İstanbul-Çanakkale/Biga'ya Beat ile gittim. Hiç gaz kesmeden 275 km gittim. iki kere benzin almak için durdum. ve 20 ytl benzin yaktı. Maksimum 95 e gidiyor ortalama 80 de gidebiliyorsunuz.
Motorda en ufak bi aksama en ufak bi olumsuzluk yok. Bıraksanız motoru tüm egeyi hiç durmadan turlayacak Otobanda orta şeritten rahatlıkla gidebiliyorsunuz Bu motor 100CC hem şehir içi hem şehirler arası işinizi görüyor.

--Yakıtı çok çok hesaplı. Km'de son zamlardan sonra max 7.5 ykr yakar. Hatta en son aldığım 10 ytl lik benzinle 140 km gittim ( şehir içi üstelik 2 kişi kış şartları )

uzun yolda çok basarsanız şehir içi gibi yakıyor. Uzun yolda tavsiyem 70 km hızla gidin. Çok daha az yakar

-- Motoru kuvvetli
-- Servisi uygun
-- Kaliteli bir motor

Honda Beat harika bir motor 3.450 sıfır fiyatı ve ister sıfır alın ister ikinci el bu motor eskimez.

Ben ilk kez motosiklet kullanıyorum ve çanakkale ye gittikten de sonra motor tuttkunu olmaya başladım. En geç ilkbahara kadar beat'e binip önce 125 cc vitesli motorda alıştırmalar yapıp sonra 250cc ye geçmeyi düşünüyorum.

Teşekkürler hocam gerçekten güzel bir açıklama olmuş.Ben de inş bu modelden almayı düşünüyorum.Gerçi gönlüm hem de cr125 r'de ama eminim ki bunu kullanması daha rahattır,sorunsuzdur ve de ekonomiktir:cat:
Şubata doğru km'si az,temiz,siyah veya gri, uygun fiyatlı bulursam almayı düşünüyorum...
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
22
abi lütfen soruma cevap verin yaf,gine bu sitede okudum beatde şanzımanın bişeyiyle oynuymuşsun 115 i rahat görüyomuş dogrumu acep¿?
 
Katılım
16 Kas 2007
Mesajlar
79
Arkadaşım Beat belki değişimlerden sonra o kadar basabilir ama ben tavsiye etmiyorum. Hem yakıtı etkiler, hemde güvenli olduğunu sanmıyorum. 95km hıza rahat çıkabilirsin ama ben o hızda gitmenide tavsiye etmem. 80 km Beat ile yeterli oluyor. Denedikçe insan doğru hızı bulabiliyor.
 
Katılım
31 Ağu 2006
Mesajlar
241
Oguzcan™;874064' Alıntı:
abi lütfen soruma cevap verin yaf,gine bu sitede okudum beatde şanzımanın bişeyiyle oynuymuşsun 115 i rahat görüyomuş dogrumu acep¿?



mybeatın dediklerine aynen katiliyorum bide ek olaarak motorun ömründen yer die duymuştum bi motorcu ustadan
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst