Honda Honda Beat Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 May 2006
Mesajlar
191
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya zaten böyle bir topik vardıki arkadaşım 2. topiği açman bence gereksiz
 
Katılım
24 Nis 2006
Mesajlar
209
Arkadaslar benım motoru alalı 2 seneyı gectı. 4000 KM yol yaptım. normal bakımların dısında hıc bır problem cıkarmadı. cok memnunum. tabıı gunluk sehır ıcı kullanıma yonelık bır motor oldugu ıcın normal olarak uzun yolda ınsanı yoruyor. max hedef 50 - 60 km oldugu surece zevkle kullanıp surus yapabılecegınız saglam bır motor. herkese ıyı surusler....
 
Katılım
21 Mar 2006
Mesajlar
88
7 ayda 7000 km yapan bi arkadaş vardı o nerde yaa.o da çok güzel yapmıştı motoru
 
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
1
Dostlar selam. Beat çok sevdiğim bir modeldir. Yakında aranıza katılıyorum yani. Fakat bir de kullananlardan duymak istedim. Beat'in bir çok avantajını biliyorum. Dezavantajı olarak sayabileceğiniz bir sorun var mı? Bir de küçük çukurlara girdiğinde, motorun dengesi nasıl?
 
Katılım
24 Nis 2006
Mesajlar
209
Mengu16' Alıntı:
Bu motorun erkek için olanı var mı ?

motorlar hem erkek hem bayanların kullanımına yonelık uretılırler. Haa bu 2 cınsıyetın dısında 3. bır grupta olupta arayıs ıcınde olan arkadaslar varsa o durumu motor uretıcılerıne sorman lazım...:queen:
 
Katılım
28 Kas 2005
Mesajlar
1,910
VOYAGER' Alıntı:
motorlar hem erkek hem bayanların kullanımına yonelık uretılırler. Haa bu 2 cınsıyetın dısında 3. bır grupta olupta arayıs ıcınde olan arkadaslar varsa o durumu motor uretıcılerıne sorman lazım...:queen:

:queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
2 Eki 2005
Mesajlar
399
Selamlar bende varım beat'çı olarak.....:mrgreen:
Bende motorumu,basamak yan kısmına honda sticker var egzost ısı kalkanı nikelajlı çanta gövde rengi boyalı ve yine çantada frene basılınca stop ışıkları yanıyor.Önde orjinal aksesuar olarak torpido bulunuyor ufak portatif dijital saat aşırıya kaçmadan çoğu yerde stickerlar var.
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
87
benim beat binenlere tawsiyem ist de kesinlikle ıslak zemin lastiği ile gezmeleri
yol tutuşunda 1 hafta zorluk çekersiniz ama alışınca çok rahat edersiniz,kuru yolda giderken birden önünüze ıslak zemin çıkabilir orjinal lastikte kayıp düşme olasılığınız çok yüksek ama ıslak zemin lastiğin de bu olmaz,herkese kazasız sürüşler

benimki yokuş aşağı 90 dan fazla yapmıyo sen ne modifiyesi yaptın 105-100 yapıyosun?
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst