- Katılım
- 11 May 2006
- Mesajlar
- 191
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya zaten böyle bir topik vardıki arkadaşım 2. topiği açman bence gereksiz
Mengu16' Alıntı:Bu motorun erkek için olanı var mı ?
VOYAGER' Alıntı:motorlar hem erkek hem bayanların kullanımına yonelık uretılırler. Haa bu 2 cınsıyetın dısında 3. bır grupta olupta arayıs ıcınde olan arkadaslar varsa o durumu motor uretıcılerıne sorman lazım...:queen:
repsolypf' Alıntı:biraz fotoshopluk var
banistercaq' Alıntı:Erfer okdar olsun:mrgreen:
cbr_007' Alıntı:güzel yapmışsın motoru kaç basıyo