Honda Honda Beat Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
Honda beat bilgi paylaşım konusu.arakadşlar bura bırbırımıze bıldıklerımızı anlatırsak bızım bıldıklerımızı baskalarıda ogrenebılır.ıns bu topıc herkese yararlı olur..umarım konumuzda hos vakıt gecırırsınız...



Teknik Özellikler
Motor Kuvvetlendirilmiş hava soğutmalı 4-zamanlı SOHC tek silindirli
Motor hacmi (cc) 102.1
Silindir çapı & strok (mm) 50x52
Sıkıştırma oranı 9 : 1
Yakıt sistemi 18mm´lik VK tip karbüratör
Max güç (ps @ dev/dak) 7 / 7500
Max tork (Nm @ dev/dak) 7,5 / 5500
Ateşleme Kapasitör deşarjlı (CDI)
Çalıştırma Elektrikli/marş pedalı
Şanzıman V-matik
Güç Aktarımı V-kayışı
Boyutlar (UxGxY)(mm) 1845x710x1110
Tekerlekler arası mesafe (mm) 1235
Sele yüksekliği (mm) 765
Yerden açıklık (mm) 145
Yakıt kapasitesi (litre) 6
Tekerlekler
Ön/Arka Çelik döküm
Lastikler
Ön/Arka 90/100 10 53J
Süspansiyon Ön Yağlı amortisör, 80mm esneme aralıklı, aks çatalının önünde
Arka Tek amortisörlü arka çatal, 71mm esneme aralıklı
Frenler
Ön/Arka 130mm kampana
Ağırlık 100,5 kg
Gövde Plastik
Renk seçenekleri Gümüş, Mavi, Kırmızı, Füme

Erfer, önceden bildirmeden, ürünlerinin model, teknik özellik ve renklerinde değişiklik yapma hakkını saklı tutar. :queen:

FİYATI:3.600YTL
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Ara 2005
Mesajlar
537
Erfer abicim süper bir scooterın var güle güle kullan topicin inşallah yararlı olacak...
Resim süper...
 
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
saolasın berkay kardesım:cat:
yakında daha fazla resımlerde koyucam.:bounce:
 
Katılım
2 Ara 2005
Mesajlar
537
Bir şey değil can abicim

''Erfer, önceden bildirmeden, ürünlerinin model, teknik özellik ve renklerinde değişiklik yapma hakkını saklı tutar.''

Komik olmuş yaw...
 
Son düzenleme:
Katılım
11 May 2006
Mesajlar
191
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bende eski bir honda beat kullanıcısı olarak aranızdayım ama banene yaw benim honda beat im varken niye yoktu böyle bir topik :mrgreen:
tabi ben satınca motorumu hemen açtınız demiiiii :)
 
Katılım
2 Ara 2005
Mesajlar
537
Gurolcbr125 beatı sattığına üzüldüm ama olsun bir gün belki alırsın yine...
 
Katılım
11 May 2006
Mesajlar
191
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
mondialcii' Alıntı:
Gurolcbr125 beatı sattığına üzüldüm ama olsun bir gün belki alırsın yine...
kardeşim üzülme :cat: sattım ama yine bir honda aldım ama satarken gerçekten üzülmedim desem yalan olur daha büyüğünü almak için sattım ama ilk göz agrımdı honda beat ilk aşkımdı :)
 
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
gurolcbr125' Alıntı:
kardeşim üzülme :cat: sattım ama yine bir honda aldım ama satarken gerçekten üzülmedim desem yalan olur daha büyüğünü almak için sattım ama ilk göz agrımdı honda beat ilk aşkımdı :)

kaca sattın gurolcbr125 ???
 
Katılım
11 May 2006
Mesajlar
191
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
1850 ytl ye daha 4000km deydi bakımını falan yaptım ama ufak bir kazası vardı yanı az bişi çizikti ucuza gitti. 1000ytl zarar ama olsun bindiğime sayıyorum.
 
Katılım
28 Kas 2005
Mesajlar
1,910
erfer motorunu merak ettim doğrusu... birkaç resim koysanda görsek...
 
Katılım
15 Tem 2005
Mesajlar
42
Merhaba Arkadaşlar. Bende ilk motor tecrübem olan Honda Beat'ımı Pazartesi günü daha büyük motor almak için üzülerek de olsa sattım.
 
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
kimi' Alıntı:
erfer motorunu merak ettim doğrusu... birkaç resim koysanda görsek...

kimicim suan elımte pek fazla resım yok.
ama en yakın zamanda fotoğrafını cekerek koyucam.ayrıntılı olarak:mrgreen:
sabredın bıraz

bu arada beatı olan arkadaslar sızde resımlerınızı koyun yaw
bole olmuyor!!!

SAKAL' Alıntı:
Mondifiyeli beatın nasıl

fotograftakının tıpkısının aynısı ama kucuk sylerde war tabı.Daha fazla resmini yakında koyucam.merak etmeyin.:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
banıstercaq motorun cok hos olmus.
ama koruma demırlerı motorun tıpını bıraz bozuyor.ama yınede guzel
Allah kazasız belasız surusler nasıp etsın!!!
 
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
Honda BEAT hakkında!!!

:cherry: Arkadaşlar honda beat hakkında gorüş ve düşüncelerinizi öğrenmek istiyorum.Bildiklerimizi bilmeyenlere iletirsek daha yararlı olacağı kanısındayım...









Teknik Özellikler
Motor Kuvvetlendirilmiş hava soğutmalı 4-zamanlı SOHC tek silindirli
Motor hacmi (cc) 102.1
Silindir çapı & strok (mm) 50x52
Sıkıştırma oranı 9 : 1
Yakıt sistemi 18mm´lik VK tip karbüratör
Max güç (ps @ dev/dak) 7 / 7500
Max tork (Nm @ dev/dak) 7,5 / 5500
Ateşleme Kapasitör deşarjlı (CDI)
Çalıştırma Elektrikli/marş pedalı
Şanzıman V-matik
Güç Aktarımı V-kayışı
Boyutlar (UxGxY)(mm) 1845x710x1110
Tekerlekler arası mesafe (mm) 1235
Sele yüksekliği (mm) 765
Yerden açıklık (mm) 145
Yakıt kapasitesi (litre) 6
Tekerlekler
Ön/Arka Çelik döküm
Lastikler
Ön/Arka 90/100 10 53J
Süspansiyon Ön Yağlı amortisör, 80mm esneme aralıklı, aks çatalının önünde
Arka Tek amortisörlü arka çatal, 71mm esneme aralıklı
Frenler
Ön/Arka 130mm kampana
Ağırlık 100,5 kg
Gövde Plastik
Renk seçenekleri Gümüş, Mavi, Kırmızı, Siyah
FİYAT:2700 YTL

Herkes görüşlerini bildirirse sevinirim.
Şimdiden teşekkürler...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst