Honda Honda Beat Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
31 Ağu 2009
Mesajlar
15
yağ modelini değiştimenn bi zararı olur mu acep :silent:

Walla benim motora zararı olmadı şahsen. serviste castrol koymuşlardı 20-40 bende daha sonradan castrol 10-40 olarak kendim değiştirdim. scooter lar için castrol yağ var 10-40 modeli. ama dostum sen en iyisi yetkili honda servisine bi sor. daha faydalı olur senin için. bende bi problem yaratmadı ama benim motor daha 3000 km bile olmadı yani. fazla binemiyorum ki
 
Katılım
25 Eyl 2005
Mesajlar
2,339
Walla benim motora zararı olmadı şahsen. serviste castrol koymuşlardı 20-40 bende daha sonradan castrol 10-40 olarak kendim değiştirdim. scooter lar için castrol yağ var 10-40 modeli. ama dostum sen en iyisi yetkili honda servisine bi sor. daha faydalı olur senin için. bende bi problem yaratmadı ama benim motor daha 3000 km bile olmadı yani. fazla binemiyorum ki

seninki km olarak yeniymiş beninmki 20 binlerde

lastik konusunda duro diye bi marka daha buldum fiyat olarak uygun ama michelin alıp hiç düşünmesem mi :silent:
 
Katılım
31 Ağu 2009
Mesajlar
15
seninki km olarak yeniymiş beninmki 20 binlerde

lastik konusunda duro diye bi marka daha buldum fiyat olarak uygun ama michelin alıp hiç düşünmesem mi :silent:

Lastik konusunda hiç bilgim yok. ama ben arabamda hep michelin lastik kullandım. motor konusunda nasıl acaba onu hiç bilmiom. bende motoruma lastik alacam bu sene. artık hamuru sertleşmeye başladı çünkü. beyaz yazılı alacam alırsamda.
 
Katılım
25 Eyl 2005
Mesajlar
2,339
Lastik konusunda hiç bilgim yok. ama ben arabamda hep michelin lastik kullandım. motor konusunda nasıl acaba onu hiç bilmiom. bende motoruma lastik alacam bu sene. artık hamuru sertleşmeye başladı çünkü. beyaz yazılı alacam alırsamda.

sağol kardes bnmde dişlerinde sorun yok ama sertleştiği için değiştirmem lazım, sanırım bi kaç ay içinde alırım su an michelin s83 gibi gözüküyo
 
Katılım
2 Tem 2009
Mesajlar
3
Merhaba ruckerpark,

Ben de hava filtresini kendim temizlemek istiyorum. Nasıl sökülüyor ?
Motosiklet yazlıkta. Kışın kapalı yerde kalacak. Gelecek Mayıs'a kadar... Servisi akü kutup başlarını çıkartmak ve benzini boşaltmak lazım dedi. Kendim yapabilir miyim. Bilenler tarif ederse sevinirim.

Mühendis 09
 
Katılım
24 Haz 2008
Mesajlar
1,259
Merhaba ruckerpark,

Ben de hava filtresini kendim temizlemek istiyorum. Nasıl sökülüyor ?
Motosiklet yazlıkta. Kışın kapalı yerde kalacak. Gelecek Mayıs'a kadar... Servisi akü kutup başlarını çıkartmak ve benzini boşaltmak lazım dedi. Kendim yapabilir miyim. Bilenler tarif ederse sevinirim.

Mühendis 09

Nerde oldugunu biliyorsan bir yıldız tornavida yardımıyla rahatca kapağını sökersin filtrede bir vide ile tutturulmuş zaten oda kolaylıkda çıkıyor filtredeki süngerin yenisi alıp filtereyi güzelce yıkayıp kurutup yerine takıyosun kolay bir işlem :)
 
Katılım
15 Haz 2008
Mesajlar
211
Benim beatimde antalyalı 07 plaka yani unkown antalyadan getirdim bursaya bir sene kadar antalyada yaşamıştım orda aldım sonra bırakamadım yani antalyadaki beatleri yakından tanıyorum :) hava filtresini bende sürekli temizlerim hatta içindeki süngeri değiştiriyorum ama karbüratör temizliğini yapmayı bilmiyorum ellemektende tırsıyorum açıkcası yapan varsa tarif ederse sevinirim.Benimkide 16 bin oldu bakalım daha ne kadar gitcez :p

Gel gel rucker kardeşim..Gel de bi 90 layalım ikimizde üstündeyken ;)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:05 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:02 AM ----------

sağol kardes bnmde dişlerinde sorun yok ama sertleştiği için değiştirmem lazım, sanırım bi kaç ay içinde alırım su an michelin s83 gibi gözüküyo

Michelin S83 3,50-10 51j kullanmanı tavsiye ederim kardeşim..Eğer daha ince yana olsun dersen 3,00-10 59J de olabilir..51J ve 59J olayı taşıyabileceği ağırlık amaçlıdır..
 
Katılım
15 Haz 2008
Mesajlar
211
ince yanak olmasının avantajı yada dezavantajı nedir,??

İnce yanak olursa viraj dönüşlerinde yatırma konusunda daha iyi..Ama ben yinede sağlam yanlıyorum motoru dönerken..3,5-10 ölçüsünde al..Almayı düşündüğün zaman bana özelden ulaşabilirsin..Buz motor necdet abi ile konuşuruz bişeyler yaptırmaya çalışırız..
 
Katılım
26 Eyl 2009
Mesajlar
5
Herkes e selamlar bendede honda beat var süspansiyon çok sıkıntılı bi çaresi varmı acaba birde folyo nerden teymin edebilirim cevaplarınız için şimdiden teşekkürler
 
Katılım
26 Eyl 2009
Mesajlar
5
ben taktırmak istiyorum çift eksoz yardım cı olurmusunuz

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:17 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:09 PM ----------

ben taktırmak istiyorum çift eksoz yardım cı olurmusunuz

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:20 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:17 PM ----------

hangi süspansiyon sıkıntılı ön mü arka mı ? Folyo ne için lazım ?

ÖN ÇOK SIKINTILI ÇOK SERT KAVİSE GİRDİMMİ KORKUYOM VALLA karbon folyo lazım ÖN ÇAMURLA ÇEKECEM BİDE ALT ETEKLERE ilgin için saol
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Ağu 2009
Mesajlar
15
Selam arkadaşlar. uzun zamandır giremedim nete. Antalyadaydım biliyosunuz. antalyadaki beat cı arkadaşlarımı toplayacaktım. sürekli yağmur yağdı.Hatta bizim orada çıralı da sel uyarısı bile verildi. tekir ovada sel uyarısı verildi. ondan sonra havalar tam güzelleşti derken. bigün 2 arkadaş gezelim dedik. ben arkadaşımdan bws sini ödünç aldım. benim motoruda başka bi arkadaşa verdim. geziyoduk yawaş yawaş gidiyoduk ikimiz. arkadaşa bizim komşunun salık olan köpeği saldırınca, doğal olarak çocuk gaza yüklendi. ve dengesini kaybedip yere yapıştı. bunun sonucunda direksiyon grenajı çatladı. ayna biraz yamuldu. ön kafa grenajının sol tarafları çizildi. koruma demiri yamuldu. ondan sonra motordan soğudum ben. binmedim bile. allahtan arkadaşım sapa sağlam ayağa kalktı. sadece kolunda ve omuzunda küçük sıyrıkla. ama ben motordan cidden soğudum. belki satabilirimde. sadece ufak tefek çizikler oluştu ama işte. orijinalliği bozuldu yani. servise sordum boyalı haliyle çizik grenajlara 270 tl fiyat verdiler. işçilik hariç. belki tamir ettirir binerim. motorum çalışır ve yürür durumda. ama bilmiyorum naapacam. yanarım da toplanamadığımıza yanarım.
 
Katılım
25 Eyl 2005
Mesajlar
2,339
ben taktırmak istiyorum çift eksoz yardım cı olurmusunuz

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:17 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:09 PM ----------

ben taktırmak istiyorum çift eksoz yardım cı olurmusunuz

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:20 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:17 PM ----------



ÖN ÇOK SIKINTILI ÇOK SERT KAVİSE GİRDİMMİ KORKUYOM VALLA karbon folyo lazım ÖN ÇAMURLA ÇEKECEM BİDE ALT ETEKLERE ilgin için saol

folyo nasıl durur bilmiyorum yaparsan fotoları ekle bi görelim bizde,,, ön süspabsiyon değişsede serliğini kaybetmeyeceğini düşünüyorum hepsi böyle çünkü beat ve activa ların
 
Katılım
15 Kas 2009
Mesajlar
208
Merhaba Arkadaşlar,foruma daha yeni katıldım buradan aldığım bilgilerle 15 gün önce beat almıştım.Geçen haftadan beri hesaplıyorum 87 km de daha 3 litre yaktı.Gerçekten memnunum.Daha hiç hız denemesi yapmadım.Bilginiz varsa cevaplarınızı bekliyorum.2007 model Honda beat 4648 km de.
 
Katılım
15 Kas 2009
Mesajlar
208
Geçen gün yolda giderken monial 150 hs bir motorla karşılaştım.adam arkasından ayrılmamıştım.adam basmaya başladı.Ama nafile beni geçemedi.Forumda mondial kullanıcılarının topiciğini okudum mutlaka bir sorunları oluyor.Acaba bir mondial racing yarışta honda beat geçebilir mi?Cevaplarınızı bekliyorum.Kazasız belasız sürüşler
 
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
370
Motosikleti
Pancar Motoru
Arkadaşlar bırakın sukuterle yarış yapma şüncelerini filan. Bence bunları düşüneceğnize motorunuzla ilgli teknik ayrıntıları öğrenin. Şu başlıkta Beat'ı olan bilmem kişi var ama biri arka tekerlek şanzuman yağı değişiminden bahsetmemiş!.. Bundan haberi olan var mı merak ediyorum!..

Ama yok, teknik konuya ne gerek var ki?.. Performans egzozu (?) yok hızını artırma gibi boş muhabbet olsun yeter!..
 
Katılım
19 Haz 2008
Mesajlar
51
Arkadaşlar bırakın sukuterle yarış yapma şüncelerini filan. Bence bunları düşüneceğnize motorunuzla ilgli teknik ayrıntıları öğrenin. Şu başlıkta Beat'ı olan bilmem kişi var ama biri arka tekerlek şanzuman yağı değişiminden bahsetmemiş!.. Bundan haberi olan var mı merak ediyorum!..

Ama yok, teknik konuya ne gerek var ki?.. Performans egzozu (?) yok hızını artırma gibi boş muhabbet olsun yeter!..

Kimin ne konuştuğu seni neden bu kadar ilgilendiriyor? Burası herkesin özgürce konuşabildiği bir topic kimseye müdahale etme hakkına sahip değilsin !
 
Katılım
15 Kas 2009
Mesajlar
208
Arkadaşlar bugün itibariyle 145 km ulaştım.Ve sadece 4.5 lt benzin yaktım.Gerçek ten çok uygun.Bir de dün yaklaşık 180 kg vardı motorun üstünde banamısın demedi 80km ye çok rahat çıktı.Tek kişi olsa 90km-95kmye çıkacak gibi.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst