- Katılım
- 31 Ağu 2009
- Mesajlar
- 15
yağ modelini değiştimenn bi zararı olur mu acep :silent:
Walla benim motora zararı olmadı şahsen. serviste castrol koymuşlardı 20-40 bende daha sonradan castrol 10-40 olarak kendim değiştirdim. scooter lar için castrol yağ var 10-40 modeli. ama dostum sen en iyisi yetkili honda servisine bi sor. daha faydalı olur senin için. bende bi problem yaratmadı ama benim motor daha 3000 km bile olmadı yani. fazla binemiyorum ki