Honda Honda Beat Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
5 May 2006
Mesajlar
1,946
geçen karaburuna gidiyoz arkamızdan bir ses geliyo dedik RR geliyo bizi bir geçti beat adam dip gaz virajda solladı bizi :) RR sesi veren tek scooter kendisi :D
 
Katılım
31 Ağu 2009
Mesajlar
15
Arkadaşlar ayın 6 sında antalyadayım. Antalyadaki beat severler ile bi gün kararlaştırıp toplantı gerçekleştirelim. ne dersiniz ??
 
Katılım
15 Haz 2008
Mesajlar
211
gezi gerçekten çok güzel olmuş resimler falan harika gezi sırasında beat ile en fazla kaç km hıza çıktın

paylaşım için saol

Benim beat ile düz yolda rahat 90 diyorum ben..Gezide de hızım böleydi..Hatta az eğim bulayım dip gaz yapıştırdım geçen 105'i gördüm..ama motor yırtıyo tabi kendini :D Ama motoruma sürekli baktığımdan düz yolda 90-95i görüyorum..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:46 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:46 AM ----------

Arkadaşlar ayın 6 sında antalyadayım. Antalyadaki beat severler ile bi gün kararlaştırıp toplantı gerçekleştirelim. ne dersiniz ??

Bana uyar kardeşim..ben alanya'dayım ama buluşma gününüz benim izin günüm olan cumaya denk gelirse bende antalya yaparım bi ;)
 
Katılım
24 Haz 2008
Mesajlar
1,259
Benim beat ile düz yolda rahat 90 diyorum ben..Gezide de hızım böleydi..Hatta az eğim bulayım dip gaz yapıştırdım geçen 105'i gördüm..ama motor yırtıyo tabi kendini :D Ama motoruma sürekli baktığımdan düz yolda 90-95i görüyorum..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:46 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:46 AM ----------



Bana uyar kardeşim..ben alanya'dayım ama buluşma gününüz benim izin günüm olan cumaya denk gelirse bende antalya yaparım bi ;)

Nasıl bakıyosunda 90-95 goruyor ben tersten bakıyorum o zaman :p
 
Katılım
31 Ağu 2009
Mesajlar
15
Arkadaşlar benim motor düzde 90 ı çok zor görüyodu ama. bakımını yaptırmamıştım. bakımında zaten fazla bişey yapılmadı. bi yağ değişti bide buji değişti. hava filtresi temizlendi. motor da el değmişken yıkandı komple. bunların hepsi kemerde özel serviste yapıldı. buji görünürde yeni görünüyodu ama. arkadaşlar buji çok önemli. yeni buji takıldıktan sonra. çok rahat 90 a çıkmaya başladı. düz yolda. ama 100 görmek için rampa istiyo doğal olarak. bide benim motor 2500 km de. daha açılacak ve bunun için bi 4000 km olması lazım yani. ben ilk aldığımda motorun performansı berbattı. ama rodajı tamamlanmamıştı. özellikle yeni alan arkadaşlara söylüyorum. ilk 1500 km de motoru fazla zorlamayın. 50 km/h hızı geçmeyin. geçerseniz bile çok uzun süre yüksek hızlarda seyretmeyin. motorun hareketli parçalarının birbirine alışması açısından faydalı bi durumdur bu. artı bide yürüyen aksamın hareketli parçalarının birbirine alışması durumuda var. debriyajın da alışması gerekiyor. bunun için ilk aldığınızda motoru üzmeyin. zaten 2500 km civarında farkı hissedeceksiniz. uknown dostum ozaman gün ayarlayalım. hatta topic açalım antalyadan beat severler die. iftar yemeği ayarlayalım. herkesin gelebileceği merkezi güzel biyerde. süper olur.
 
Katılım
15 Haz 2008
Mesajlar
211
Nasıl bakıyosunda 90-95 goruyor ben tersten bakıyorum o zaman :p

Valla rucker defalarca muhabbeti geçti ve bizim bu bölge biliyosun beat cenneti adeta..Daha ne beat'ler var gelsen bi görsen..ama benimki alanya'da tek..bunu ben değil genelde trafikte karşılaştıklarım söylüyo..Ben şöle bakıyorum rucker:Her 3000km de bir bakım için servisine gider..Genelde her 1000km de bir yağını değiştirmeye çalışırım tabi bu biraz o anki para durumumuda bağlı..Her cuma izinli olduğumdan açarım hava filtresini temizliğini yaparım..Bazen alırım motoru giderim servise cuma günü usta gösterir ben yaparım..Yani her zaman servisten servise motoru baktırmakla olmuyo..Geçen gün kayış değiştirmek lazım geldi,italyan polini marka kayış aldım 130 liraya..Yani öle tersten bakmana gerek yok..bide yokuş aşağı eğimli yerlerde bas basabildiğin kadar...eh bide benim motor 40000km'yi geçti..Bırakda açılsın o kadar motor yani ;) Her zaman dediğim gibi:Herkesi antalya'ya ve Antalya'daki beat'leri görmeye davet ediyorum..
 
Katılım
30 Ağu 2008
Mesajlar
49
beatim benim.başka birşey demiyom.tek teker yapıyozz motorla arkaşlaa yeni başladım.tam anlamıyla süper.20000km geldii.2008 model.bir kez arızalandıı.oda haava gaz ayarı yaptırdım.çekişi düşüktü.şimdi düz yolda 90 görüyor .hız ölüm beatle 70geçmemek lazım.sağlamlıkta bir numaraya.yakıtta cimri km de 85 kruş yakıyor.toplanırsak gelirm

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:49 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:46 PM ----------

http://img210.imageshack.us/i/1406731514099176mab876.jpg/

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:50 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:49 PM ----------



---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:58 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:57 PM ----------

http://img40.imageshack.us/img40/1451/sdc10181i.jpg

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:59 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:58 PM ----------



---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:00 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:59 PM ----------

http://img40.imageshack.us/img40/1451/sdc10181i.jpg

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:02 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:00 PM ----------

 
Katılım
31 Ağu 2009
Mesajlar
15
beatim benim.başka birşey demiyom.tek teker yapıyozz motorla arkaşlaa yeni başladım.tam anlamıyla süper.20000km geldii.2008 model.bir kez arızalandıı.oda haava gaz ayarı yaptırdım.çekişi düşüktü.şimdi düz yolda 90 görüyor .hız ölüm beatle 70geçmemek lazım.sağlamlıkta bir numaraya.yakıtta cimri km de 85 kruş yakıyor.toplanırsak gelirm

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:49 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:46 PM ----------

http://img210.imageshack.us/i/1406731514099176mab876.jpg/

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:50 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:49 PM ----------



---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:58 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:57 PM ----------

http://img40.imageshack.us/img40/1451/sdc10181i.jpg

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:59 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:58 PM ----------



---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:00 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:59 PM ----------

http://img40.imageshack.us/img40/1451/sdc10181i.jpg

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:02 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:00 PM ----------


tamamdır kardeşim. sen tanıdığın herkese haber et yeter. bütün beat severlere. ama topic nasıl açılıyo bilmiyorum arkadaşlar. biri yardımcı olursa sevinirim. gelecek bütün arkadaşları önce toplayalım oraya. sonrada buluşacağımız yeri kararlaştırırız. merkez biyerde herkezi toplayalım. yakın olsun yani herkese. ben çıralıdan gelecem mesela. uknown arkadaşım alanyadan gelecek. ortada buluşalım.
 
Katılım
25 Eyl 2005
Mesajlar
2,339
bende activa var ama motor olarak aynıyız . yağ olarak castrol 20-50 iyi midir, birde ön fren sisteminin bi adı war mı bi çeşit abs gibi tutup tutup bırakıyomus gibi oluyo ama disk frene alıstığım için garip geliyo bana
 
Katılım
31 Ağu 2009
Mesajlar
15
bende activa var ama motor olarak aynıyız . yağ olarak castrol 20-50 iyi midir, birde ön fren sisteminin bi adı war mı bi çeşit abs gibi tutup tutup bırakıyomus gibi oluyo ama disk frene alıstığım için garip geliyo bana

Benim motora yağ olarak 20-40 koymuşlardı serviste. sonra ben 10-40 olarak değiştirdim. bi zarar da vermedi. el kitabında 10-40 kullanılabileceği yazıyo. biraz daha performansa katkısı oldu. makinayı sıkmıyo. ince yağ olduğu için motorun heryerine nüfuz ediyo.
 
Katılım
25 Eyl 2005
Mesajlar
2,339
Benim motora yağ olarak 20-40 koymuşlardı serviste. sonra ben 10-40 olarak değiştirdim. bi zarar da vermedi. el kitabında 10-40 kullanılabileceği yazıyo. biraz daha performansa katkısı oldu. makinayı sıkmıyo. ince yağ olduğu için motorun heryerine nüfuz ediyo.

yağ modelini değiştimenn bi zararı olur mu acep :silent:
 
Katılım
24 Haz 2008
Mesajlar
1,259
Valla rucker defalarca muhabbeti geçti ve bizim bu bölge biliyosun beat cenneti adeta..Daha ne beat'ler var gelsen bi görsen..ama benimki alanya'da tek..bunu ben değil genelde trafikte karşılaştıklarım söylüyo..Ben şöle bakıyorum rucker:Her 3000km de bir bakım için servisine gider..Genelde her 1000km de bir yağını değiştirmeye çalışırım tabi bu biraz o anki para durumumuda bağlı..Her cuma izinli olduğumdan açarım hava filtresini temizliğini yaparım..Bazen alırım motoru giderim servise cuma günü usta gösterir ben yaparım..Yani her zaman servisten servise motoru baktırmakla olmuyo..Geçen gün kayış değiştirmek lazım geldi,italyan polini marka kayış aldım 130 liraya..Yani öle tersten bakmana gerek yok..bide yokuş aşağı eğimli yerlerde bas basabildiğin kadar...eh bide benim motor 40000km'yi geçti..Bırakda açılsın o kadar motor yani ;) Her zaman dediğim gibi:Herkesi antalya'ya ve Antalya'daki beat'leri görmeye davet ediyorum..

Benim beatimde antalyalı 07 plaka yani unkown antalyadan getirdim bursaya bir sene kadar antalyada yaşamıştım orda aldım sonra bırakamadım yani antalyadaki beatleri yakından tanıyorum :) hava filtresini bende sürekli temizlerim hatta içindeki süngeri değiştiriyorum ama karbüratör temizliğini yapmayı bilmiyorum ellemektende tırsıyorum açıkcası yapan varsa tarif ederse sevinirim.Benimkide 16 bin oldu bakalım daha ne kadar gitcez :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst