Honda Honda Beat Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Haz 2008
Mesajlar
25
Beat'ın sıfır km fiyatı 4000 liranın üzerine çıkmış.
Bizim komşu kartal arabasını geçenlerde 3000 liraya sattı.
Gerçekten honda fiyatları acayip yüksek tutuyo, hadi hayırlısı.
 
Katılım
2 Tem 2009
Mesajlar
158
s.a ark.lar bir değil 2 sorunum var motorumda
09 beat 1800 küsür KM.de
hemen hemen her akşam 30 KM lik yol yapıyorum yazlığa gitmek için
motorum ilk zamanlarda ÇİFT KİŞİ 700 800 KM deyken 83 84 GÖRDÜK !!
son günlerde tek başıma uzun yolda 81e bile zor geçiyorum :( :(
VEEEE
80e gelince bi yerden çok kötü bi ses geliyor dahada anlamadim
GAZI KESİYORUM 78 79 SEs gidiooooooo :( :(
2 sorunuma yardımcı olurmusunuz :(
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,329
alla alla çok ilginç 1800 km motorda bir yerlere filan vurdunmu altını ve de nasıl bir ses demir demire sürter gibimi? biraz açarsan ona göre yardım edeyim
 
Katılım
2 Tem 2009
Mesajlar
158
dostum bende anlamadim sesi nasıl tarif edim bilmiyorumda korkutucu bi ses geliyor servise götürdüm usta bişe yok dedi kaldim öle :silent: yav bide çekişi iyi değil
illa çıkar ya aradan bir tane oda bana denk geldi
taksidi bitsin direk satacam
 
Katılım
30 Tem 2009
Mesajlar
1
merhabalar ben beatimin ön farına beyaz ışık takmak istiyorum bu takılabilirmi takılırsa en uygun ampul nedir ve artıları eksileri varmıdır
 
Katılım
22 Mar 2009
Mesajlar
1,434
kerdeş beyaz ışık olarak bahsettiğin xenon far olmasın.beyaz far 5 tl:D
xenondan bahsediyorsan beyin ampül ıvır zıvırı çok en az 120 tl onlarda çin:)
 
Katılım
25 Eyl 2005
Mesajlar
2,339
bende activa var ama motorları aynı olduğu için burdan yardım alabilirim sanırım ,, motor yağı olarak ne tavsiye edersiniz birde ön takımdaki burçlar değişmiş motor ön freni sıkınca, frene basıp bırakıyomus gibi oluyo hafif zıplar gibi ne zaman geçer normal midir


2 servise gittim activalarda kineticlerde öyle oluyor dedi baya sasırdım bilmiyordum doğrusu:silent:
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Tem 2009
Mesajlar
158
son 2 3 gündür tekerlerden bi ses geliyordu zaten belliydi iş güçten tekerlere bakmak aklıma gelmedi
derkennnnnnnnnnnnn bu gündüz ark.la beraber eve giderkennn arka teker sen saol indi motor hakimiyetini zor tuttum 59 km hızdaydık

derken 10 tl ye iç lastik değiştim iyimi
gitti tuffup tube özellikli iç lastik :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:56 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:55 PM ----------

o içindeki sıvı mıvı bi işe yaradimi bilmiorum hiç ama 2 3 gün baya bi parçalamiş iç lastiği
 
Katılım
25 Eyl 2005
Mesajlar
2,339
ben tubless le değiştirecem activanınkini 35 liraya irc marka kaucuk lastik buldum yakonda değiştirmeyi düşünüyorum metzelder biraz pahalı gelecek şimdilik,, başka lastik konusunda yardımcı olacak arkadaş warsa fikirlerini beklerim
 
Katılım
22 Mar 2009
Mesajlar
1,434
ırc iyidr kardeş acı frende ötör ii yol tutar diğer ucuz lastiklere göre türk malı
 
Katılım
15 Haz 2008
Mesajlar
211
ben tubless le değiştirecem activanınkini 35 liraya irc marka kaucuk lastik buldum yakonda değiştirmeyi düşünüyorum metzelder biraz pahalı gelecek şimdilik,, başka lastik konusunda yardımcı olacak arkadaş warsa fikirlerini beklerim


Walla dostum fiyat olarak düşüncen nedir bilmem ama iyi bi lastik istiyorsan irc ye falan bulaşma derim..Paran varsa sende benim beat'e aldığım michelin S83 modelini tavsiye ederim..Tanesi ortalama 80 lira falan ama üstüne lastik tanımıyorum bizim motorlar için..
 
Katılım
25 Eyl 2005
Mesajlar
2,339
Walla dostum fiyat olarak düşüncen nedir bilmem ama iyi bi lastik istiyorsan irc ye falan bulaşma derim..Paran varsa sende benim beat'e aldığım michelin S83 modelini tavsiye ederim..Tanesi ortalama 80 lira falan ama üstüne lastik tanımıyorum bizim motorlar için..

bahsettiğin lastik tubless değil mi bir de 1 ay arayla değiştircem lastikleri önce hangisini değiştirmemde fayda var
 
Katılım
2 Kas 2006
Mesajlar
3
slm arkadaşlar uzun aradan sonra yanınızdayım yine,motorumda michelin sm 100 ve arka lastik olarak metzeler me7 teen kullanıyorum,gayet memnunum.tubeless e çevirdim lastikleri orijinal lastikleri kötüydü.arka amortisör patlamış motor çok sarsılıyodu:D servise sordum 95 tl dediler bende piyasada yan sanayi buldum yerli 30 tl ye aldım.patlak amortisöre göre çok güzel hatta çok çok güzel.:D.yağını değiştirdim castrol 10/40.filtreler yıkanıp takıldı.fren ayarları yapıldı.amortisör patlak olduğu için yağı aktığı zaman arka fren balatalarına gelmiş sanırım fren kötüydü.komple arka fren takımı temizlendi şimdi gayet iyi.motorda tek problem akü.h4 zenon var akü zayıfladı.çift akü bağlarsam ne gibi dezavantajı olur şarj sistemini etkilermi?
 
Katılım
30 Ağu 2009
Mesajlar
7
siz beat sorunlarını motor gücünü yani yaşadıklarınızı anlatmıyorsunuz ki sadece kalıplaşmış şeyleri tekrar ediyorsunuz bu motorunda hakkını yememek gerekir ama suzuki an 125 hem daha şık hemde daha ucuz hemde daha güçlü
 
Katılım
31 Ağu 2009
Mesajlar
40
walla honda serisinin en sağlam motoru denebilir öyle deil mi beyler heryönden güzel bi motor
:p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:47 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:47 PM ----------

ya bi sorun olacak yazmayı unuttum kusura bakmayın ama beat en fazla kaç yapar hız konusunda:)
 
Katılım
31 Ağu 2009
Mesajlar
15
Arkadaşlar hepinize merhabalar. Ben de bi honda beat kullanıcısıyım ama. benim motorum yazlıkta. Ben istanbulda oturuyorum. motorum ise antalyada.eylülün 7 sinde beat ime kavuşuyorum sonunda anlıyacağınız. bişey sormak istiyorum. motoruna xenon deilde beyaz ampul uygulayan varmı ? osram marka beyaz ampullerin kaliteli olduunu duydum. sizin görüşleriniz nedir acaba ??
 
Katılım
15 Haz 2008
Mesajlar
211
walla honda serisinin en sağlam motoru denebilir öyle deil mi beyler heryönden güzel bi motor
:p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:47 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:47 PM ----------

ya bi sorun olacak yazmayı unuttum kusura bakmayın ama beat en fazla kaç yapar hız konusunda:)

Arkadaşlar 2 hafta önce beat ile bi gezi yaptım..Yaklaşık 1500km lik bi gezi..bu motorun ne kadar dayanıklı olduğunu görmeniz için size gezimi anlatan linki veriyorum..

http://www.scooturk.net/showthread.php?t=5135
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst