teşekkür ederm , yarın taktırırım sanırım fiyat uygun geldi , normalde tubless değil benim lastikler ama tubless e gecmemde bi sorun olmaz sanırı dimiırc iyidr kardeş acı frende ötör ii yol tutar diğer ucuz lastiklere göre türk malı
ben tubless le değiştirecem activanınkini 35 liraya irc marka kaucuk lastik buldum yakonda değiştirmeyi düşünüyorum metzelder biraz pahalı gelecek şimdilik,, başka lastik konusunda yardımcı olacak arkadaş warsa fikirlerini beklerim
Walla dostum fiyat olarak düşüncen nedir bilmem ama iyi bi lastik istiyorsan irc ye falan bulaşma derim..Paran varsa sende benim beat'e aldığım michelin S83 modelini tavsiye ederim..Tanesi ortalama 80 lira falan ama üstüne lastik tanımıyorum bizim motorlar için..
walla honda serisinin en sağlam motoru denebilir öyle deil mi beyler heryönden güzel bi motor
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:47 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:47 PM ----------
ya bi sorun olacak yazmayı unuttum kusura bakmayın ama beat en fazla kaç yapar hız konusunda![]()