Honda Honda Beat Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Haz 2008
Mesajlar
1,259
gercekten cok tatlı olmus :) kazasız belasız surusler. arkadaslar ben bısey sorucam HONdA beat uzun yol yanı 110 km yol gıtsem durmam gerekır mı gıdebılırmıyım ve yolda sorun cıkar mı yardımcı olursanız cok sevınırım.....

Rahat ol hiç birşey olmaz ben 150 km gittim hiç durmadan 300 km giden arkadaşlarımda vardı ama için rahat etcekse uygun bir yerde kendi sağlığın içinde bir kere mola verebilirsin :)

Bu aradaa sarı rengin beate yakışcağını düşünmezdim mükemmel ollmuş :cat:
 
Katılım
4 Haz 2009
Mesajlar
1
merhaba gençler aranıza yeni katıldım .. 40 yıldır motorcuyum son 3 yıldır beatım var.10 saat boyunca bodrum -İST ARASI ÇOK RAHAT BİR SEYAHAT YAPTIM.. motorum 18000 de hiç bir sorun yok hepiniz rahat olun 90 sanı geçmeyin. kazasız seyirler dilerim..
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
Saydam yaa..Sarı beat diyorum başka da birşey demiyorum. Çok güzel olmuş ya. Sarı siyah da olabilir.

Cem10 beat iki kişi rampaya vurmazsan her yere girer çıkar yorulmaz bitmez. Ama Mert'e de söyledim ben 2 kişi yokuşta en sonunda kaldım çıkmadı. Cbfmi sonunda aldım ama gönlüm sizlerle. Darısı yenilemek isteyen arkadaşlarımın başına. Siyah pamuk gibi kullanılmış Beat isteyen varsa gıcır gıcır duruyor özelden ulaşsın.
 
Katılım
26 May 2009
Mesajlar
93
hımm tesekurler arkadaslar içim rahatladı gercektende sabırsızlanıyorum yola cıkmak için.....
 
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
370
Motosikleti
Pancar Motoru
Sevgili saydamsk, senin sarı Beat resimlerini şimdi gördüm.. Aman Allahım o da ne, çok şeker olmuş. Bu kadar yakışabilirdi, cidden harika.. :)


Bu arada arkadaşlar benim Beat'deki benzin göstergesi sorununa el attım. Göstergede bi sorun yok. Depoda bir şamandıra var onu da söktüm. Şamandırayı kaldırınca benzin gösterge ibresi de kalkıyor ama ne hikmetse şamandırayı deponun içine geri takınca dolu göstermiyor. Sanırım ucundaki plastik parça içine benzin almış emin değilim. Hava kararmıştı ben de tekrar topladım. Geniş zamanda gene bakacağım..


Bir de arka tekerin orada bir hortum hava filitresinin içine girmiş, zanledersem yağ buharı ile filitreyi nemli tutmak için.. Pekiii; tam orada yani arka tekerleğin ilgili yerinde orada bulunan yağ miktarı da yazıyor. Bu yağ ne zaman ve hangi tür yağ ile değiştiriliyor bilen var mı acaba?
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
195
Selam millet Beat'imi değiştiremeyince bende rengini değiştirdim. Değişik olsun dedim ve üretimde olmayan bir renk yaptım. Tamamen kendi emeğimle, orjinal renge dönmek kolay olması için folyoyla yaptım. Biraz yordu ama değdi, gerçekten çok sportif bir görünüme kavuştu. Tüm beatçi arkadaşların yorumlarını bekliyorum.

bf3oes.jpg


11qgvac.jpg


2gy59xv.jpg


2du9rna.jpg


34sle9f.jpg


9k9z6x.jpg


20ucnlw.jpg


14awk2g.jpg


2zyv4ax.jpg

cidden süpr olmş daha detaylı anlatsaydınız daha iyi olurdu :p
 
Katılım
9 Haz 2009
Mesajlar
58
Honda Beat'in Siyah Rengi vaRmı?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:11 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:00 PM ----------

Honda Beat Görünüş olaRak modifiye ypmak açısndan güzel bi motor ama seri dehil maximun 100 fln o da zor yanı bn alırsam dlyan gilera skipper falan die dşünuoRm ama zevk işte ;)
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
siyah-gri var..önü siyah ayak koyduğun yerden gerisi gri..tatlı bir geçiş var siyahtan griye
 
Katılım
2 Tem 2009
Mesajlar
3
Merhaba beatciler

Arkadaşlar merhaba,

Siteye yeni katıldım. Tecrübeli beatçilere soracaklarım var. Ben beatimi yeni aldım. Aşağıdakileri cevaplarsanız sevinirim.
1- Dik yokuş inerken gaz tamamen kapalı ve her iki fren sıkılı mı olacak? Motor freni var mı?
2- Tekerlekler küçük olduğundan çukurlara dikkat deniyor. Bozuk ve hafif çukurlu tümsekli yollarda nasıl süreyim ?

3- Bazı yollardaki hız kesme bariyerlerinden (speed bump) nasıl geçilir?

4- Dik yokuşu tırmanınca yol 90 derece sağa dönüyor. Yokuşun sonuna gelirken gaz fren kontrolu nasıl olacak?

5- Gaz kesmeden arka frenle hız kontrol edilebilir mi ?

Şimdiden teşekkürler
 
Katılım
2 Tem 2009
Mesajlar
158
selamlar bende bir Honda Beat kullanıcısıyım..
09 Beatım var hatta bugun ilk 1.000 km bakımını yaptırdım..
Gümüş Renkli..
mühendis09 : dostum evet tekerlekler küçük ben bile bazen zorlanıyorum..baktın Çukur o tekerleklerle kaçma ihtimalin yok Hızı kes ve çukura gir derim bişe olmaz..
Sert rüzgarlarda sert virajlara girme HELEde Çift kişi..
Gaz kesmeden hız kontrolunu benim en cok yaptıgım seylerden biri ve çok rahat kontrol edebiliorum..
Allah kaza bela göstermesin
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
1- evet..beat motor freni yapıyor. en dik yokuşta bile fren istemez.
2- beatte amortisor yetersiz. tümseklerde poponuz seleden kesilebilir. 4 parmakla fren yapıyorsanız tek parmağınızın tuttuğu gidon, tümsekte elinizden kurtulabilir, aman dikkat.
3- yavaşlayıp geçin. geçiş anında freni bırakın yoksa farklı malzemeden yapılmış bariyerlerde kayabilir ya da asfalta tekrar kavusma anında tekerlek kitlenip düşürebilir.
4- tecrube bu soru denedikce olur. icerden ya da dısardan donuşe göre, hıza göre değişir. frene ihtiyaç olacağını sanmıyorum. beat yokuşta hızlanamaz.
5- boşuna balata yer. fren motor gucuyle donen tekerleği de durdurmaya çalışacak.
Taş gibi motor ben de yeni sattım hayırlı olsun.
 
Katılım
2 Tem 2009
Mesajlar
158
bişe dicem sinirlenerek buradan servisime :D
motoru götürdüm bugun ilk 1.000 bakımına
FAkat bakım sonrası ; sol kol ciklesi çıkıo yerinden çıldıracam ya
taş gibi sağlam cikle 0 motor
bir anda nasil yerinden oynar anlamadim giti
şuan YOL TUTUSUM çok kötü sol cikle sürekli avucumun içinden KAÇıyor :pr::pale:
 
Katılım
4 Tem 2009
Mesajlar
4
benm 2009 model honda beat var motor daha 1 aylık arka tekerde ki tekeri döndüren dişlilerin olduğu yerden bir şarıldı geliyo acabe neyden kaynaklanıyor olabilir mtor 1800kmde 2000de bakıma gidecek garanti sorunu çözer mi
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
2 kişi rampaya vurunca artcım da duyduğunu soylemişti. Rodajdan sonra bir daha sozu gecmedi
 
Katılım
19 Haz 2008
Mesajlar
51
o şangırtı bende de oluyor debriyaj dişlisinden sanırım o ses çok rahatsız ediyor ama yapıcak bişey yok..
 
Katılım
24 Haz 2008
Mesajlar
1,259
Bende de var ya :mrgreen: Ama birazda benim ilgisizlğim sanırım 10 binden beri sadece yağ değiştiriyorum 16 bindeyim . . .
 
Katılım
2 Tem 2009
Mesajlar
3
1- evet..beat motor freni yapıyor. en dik yokuşta bile fren istemez.
2- beatte amortisor yetersiz. tümseklerde poponuz seleden kesilebilir. 4 parmakla fren yapıyorsanız tek parmağınızın tuttuğu gidon, tümsekte elinizden kurtulabilir, aman dikkat.
3- yavaşlayıp geçin. geçiş anında freni bırakın yoksa farklı malzemeden yapılmış bariyerlerde kayabilir ya da asfalta tekrar kavusma anında tekerlek kitlenip düşürebilir.
4- tecrube bu soru denedikce olur. icerden ya da dısardan donuşe göre, hıza göre değişir. frene ihtiyaç olacağını sanmıyorum. beat yokuşta hızlanamaz.
5- boşuna balata yer. fren motor gucuyle donen tekerleği de durdurmaya çalışacak.
Taş gibi motor ben de yeni sattım hayırlı olsun.

Teşekkürler ,
birşey daha... Sabah soğuk motoru jigle ile çalıştırınca motor hemen çalışıyor mu yoksa yine ısıtmak mı gerekiyor. Bu işi freni sıkarak hafif gaz vererek mi yapıyorsunuz.
Dik yokuştan gaz kapalı inerken motor freni otomatik mi devreye giriyor ?
mühendis09
 
Katılım
15 Haz 2008
Mesajlar
211
Arkadaşlar sonunda Beat'ime Kaskımı ve Aynalarımı Taktırdım..

Evet arkadaşlar son8unda geç oldu eklemem ama aynamı ve kaskımı taktım..Aynanın maliyeti 100$ dır..Kaskın Maliyeti ise 320€ dur..Aynalar sport scooterlar için üretilmiş vibrasyonu düşük performans modeli aynalardır.Sözü fazla uzatmadan sizleri resimlerle başbaşa bırakıyorum..

Resim774.jpg


Resim777.jpg


Resim797.jpg


Resim825.jpg


Resim826.jpg


Resim827.jpg
 
Katılım
24 Haz 2008
Mesajlar
1,259
Jantlarına ve ön farındaki ledlere hastayım zaten keşke boydan bir fotografta aynalarıda alsaydın kareye daha iyi gözlemker yorum yapardık .

---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:30 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:28 AM ----------

Teşekkürler ,
birşey daha... Sabah soğuk motoru jigle ile çalıştırınca motor hemen çalışıyor mu yoksa yine ısıtmak mı gerekiyor. Bu işi freni sıkarak hafif gaz vererek mi yapıyorsunuz.
Dik yokuştan gaz kapalı inerken motor freni otomatik mi devreye giriyor ?
mühendis09

Jiglenin amacı motoru ısıtmaktır zaten tekrar ısıtmaya gerek yok.Motor freninde pek güvenme dik bayırdan inerken arka freni pompala sürekli :wiinkk:
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
Teşekkürler ,
birşey daha... Sabah soğuk motoru jigle ile çalıştırınca motor hemen çalışıyor mu yoksa yine ısıtmak mı gerekiyor. Bu işi freni sıkarak hafif gaz vererek mi yapıyorsunuz.
Dik yokuştan gaz kapalı inerken motor freni otomatik mi devreye giriyor ?
mühendis09

jikleyi cek calıştır gaz falan verme kontağa basarken. jikle motor devrini zaten artırır gaz vermiş gibi olur. motor devrinin maksimum olduğu yeri ezberleyip jikleyi o konumda tutmakta fayda var. Yokuşa özel bişey değil. gazı bırakınca boşa almıyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst