- Katılım
- 24 Haz 2008
- Mesajlar
- 1,259
gercekten cok tatlı olmuskazasız belasız surusler. arkadaslar ben bısey sorucam HONdA beat uzun yol yanı 110 km yol gıtsem durmam gerekır mı gıdebılırmıyım ve yolda sorun cıkar mı yardımcı olursanız cok sevınırım.....
Rahat ol hiç birşey olmaz ben 150 km gittim hiç durmadan 300 km giden arkadaşlarımda vardı ama için rahat etcekse uygun bir yerde kendi sağlığın içinde bir kere mola verebilirsin
Bu aradaa sarı rengin beate yakışcağını düşünmezdim mükemmel ollmuş :cat: