Honda Honda Beat Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
7
honda beat performans olsun diye çift egzos takıyorlar arkadaşlarr düşünen varsa özelden yazzsınn:)
 
Katılım
15 Haz 2008
Mesajlar
211
egsoz tek başına gereksiz olur..onu destekleyici yan ekipmanlarla kulanılırsa egsozdan tam anlamıyla verim alınabilir..
 
Katılım
24 Haz 2008
Mesajlar
1,259
açıklarmısın biraz daha ne gibi mesele ? ben fazla bişi istemiyorum motordan bayırlarda biraz perfomansı artsa yeter birde toplu gezilerde geri kalmıyım :)
 
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
370
Motosikleti
Pancar Motoru
Merhaba sevgili Honda Beat severler..

Geçen hafta sonu şehir içi kullanımlarda ve kısa mesafeli gezilerde kullanmak için üç motosikleti olan polis komseri bir arkadaşımdan 2006 model ve 2800 km de bir honda beat aldım. Forumun ilk otuz sayfasını bıkmadan usanmadan taradım ama üzgünüm ki faydalı birtakım bilgilere ulaşamadım.. Nihayetinde tükenen sabrımla beraber başlık altında aklımdakileri sormaya karar verdim.. Zira son sayfalarda bile anlamadığım bir şekilde hala inadına performans artırmaktan bahsediliyor..

Neyse konuya dönersek Honda Beat'ın yağ filitresi neresinde ve kaç bin km de değiştirilmeli?

Yağ olarak herkes castrol sukuter yağı mı kullanıyor? Motorex ya da başka kaliteli yağ kullanan yok mudur?

Bir de benim Beat'ın benzin göstergesi çalışmıyor, böyle bir sorun yaşayan ya da nasıl düzeltebileceğimi bilen varsa ve yazarsa çok sevinirim..

En kısa zamanda fotoğraflarını da ekleyeceğim.

Şimdiden teşekkür ederim..
 
Katılım
10 Haz 2008
Mesajlar
25
Motorun hayırlı olsun serkan, kazasız belasız günler diliyorum.
Beat şehir içinde kullanım için çok rahat ve seri bir motordur.
Motor yağı 1000, 2000, 4000, sonrasında her 4000'de bir değişir.
İki tane hava filtresi olduğunu biliyorum ama yağ filtresine bende rastlamadım doğrusu

Yakıt göstergesine gelince, orda biraz anormallik var bence
2800 km.'de motor hiç kullanılmamış gibi, ayda 100 km yapmış, ben bazen bir günde yapıyorum o km'yi
Motorun km'siyle oynamış, orda uğraşırken de yakıt ibresini bozmuş olabilirler.
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
370
Motosikleti
Pancar Motoru
Motorun hayırlı olsun serkan, kazasız belasız günler diliyorum.
Beat şehir içinde kullanım için çok rahat ve seri bir motordur.
Motor yağı 1000, 2000, 4000, sonrasında her 4000'de bir değişir.
İki tane hava filtresi olduğunu biliyorum ama yağ filtresine bende rastlamadım doğrusu

Yakıt göstergesine gelince, orda biraz anormallik var bence
2800 km.'de motor hiç kullanılmamış gibi, ayda 100 km yapmış, ben bazen bir günde yapıyorum o km'yi
Motorun km'siyle oynamış, orda uğraşırken de yakıt ibresini bozmuş olabilirler.

Öncelikle yanıt yazdığın için teşekkür ederim. Sukuterin km si orjinal. Bir arkadaşıma aitti. Şanlıurfa'da görevde iken aldı sonra tayini gereği Çankırı'ya geçti. Bu sukuterden hariç 1995 model ve orjinal bir Honda 1000F ve bir adet de Honda XT200 sahibi. Yani üç motosikleti vardı, birini bana sattı.. Dolayısı ile km orjinal, km açısından merak edecek bir sorunu yok.. :)

Sadece benzin göstergesi çalışmıyor, bir de akü motosiklet pek kullanılmadığından zayıflamış. 2006 model Beat'in aküsü şarj yolu ile toparlar mı yoksa yeni akü almak gerekli mi sizce?


Ve işte benim keratanın resimleri.. :)









:)
 
Katılım
10 Haz 2008
Mesajlar
25
Motorum güzelmiş serkan, gerçekten çok temiz.
Motorla gelen akü fazla dayanmıyo, yeni bi akü taktırırsan rahat edersin.
 
Katılım
26 May 2009
Mesajlar
93
herkeze merhaba arkadaslar bende honda beat kullanıcısı oldum gercekten de cok serı bı motor mutluyum beattımla :)
 
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
370
Motosikleti
Pancar Motoru
Aramıza hoşgeldin :)

Paylaşmak istedim hoşuma gitti :)





Sevgili ruckerpark, kendi üzerime de alınarak; hoşbulduk. Bu arada senin resim de çok hoş. Hepsinin arasında güzel bir nazar boncuğu, maşallah.. :)


Bu arada senin Beat kaç model?
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Haz 2008
Mesajlar
25
Türkiye'de bu renk sadece bende var

Selam millet Beat'imi değiştiremeyince bende rengini değiştirdim. Değişik olsun dedim ve üretimde olmayan bir renk yaptım. Tamamen kendi emeğimle, orjinal renge dönmek kolay olması için folyoyla yaptım. Biraz yordu ama değdi, gerçekten çok sportif bir görünüme kavuştu. Tüm beatçi arkadaşların yorumlarını bekliyorum.

bf3oes.jpg


11qgvac.jpg


2gy59xv.jpg


2du9rna.jpg


34sle9f.jpg


9k9z6x.jpg


20ucnlw.jpg


14awk2g.jpg


2zyv4ax.jpg
 
Son düzenleme:

CBA

Katılım
19 May 2008
Mesajlar
1,601
Helal olsun valla süper kaplamışsınız, hatalı yer hiç yok gibi...
Bİ ara bende carbon desenli folyoyla kaplamaya niyetlenmiştim ama ssonradan vazgeçtim..
Kaç saate kapladınız.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:47 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:46 PM ----------

birde parçaları sökerekmi kapladınız..
 
Katılım
16 Kas 2008
Mesajlar
494
helal olsun baya emek harcamıssın.tıcarı taksı gıbı olmussun.dıkkat et yolda el kaldıran olursa almayı unutma.kazasız surusler
 
Katılım
26 May 2009
Mesajlar
93
gercekten cok tatlı olmus :) kazasız belasız surusler. arkadaslar ben bısey sorucam HONdA beat uzun yol yanı 110 km yol gıtsem durmam gerekır mı gıdebılırmıyım ve yolda sorun cıkar mı yardımcı olursanız cok sevınırım.....
 
Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
1
Selam millet Beat'imi değiştiremeyince bende rengini değiştirdim. Değişik olsun dedim ve üretimde olmayan bir renk yaptım. Tamamen kendi emeğimle, orjinal renge dönmek kolay olması için folyoyla yaptım. Biraz yordu ama değdi, gerçekten çok sportif bir görünüme kavuştu. Tüm beatçi arkadaşların yorumlarını bekliyorum.

bf3oes.jpg


11qgvac.jpg


2gy59xv.jpg


2du9rna.jpg


34sle9f.jpg


9k9z6x.jpg


20ucnlw.jpg


14awk2g.jpg


2zyv4ax.jpg

valla süper olmuş biraz daha detaylı bilgi verirmisin.
bende kaplamayı düşünüyorum nasıl bir folyo aldın ?
fiyatı ne kadar?
kaç metre yetti ?
herhangi bir ısı tabancası falan kullandın mı?
şimdiden teşekkürler
 
Katılım
10 Haz 2008
Mesajlar
25
Arkadaşlar iki çeşit folyo var piyasada, normalde araçlar daha dayanıklı ve esnek olduğu için cast folyo ile kaplanıyor, metresi 30 liradan satılıyor. İkincisi sıradan folyo metresi 5 lira, onunla da araç kaplayan çok yer var, ama kısa süreli işler için daha uygun oluyor. Bende 1-2 ay takılıp sonra söküceem için sıradan folyo tercih ettim.

Uygulaması baya emek istiyor, düz bi zemin olsa önemli diil ama beat gibi oval hatlara sahip bir motor için ısıtarak gerdirmek, ve kırışıklık ve hava kabarcıkları bırakmamak gerekiyor. İki kişi ile ancak uygulanabiliyor.

Isıtmak için basit bi saç kurutma makinesi kullandım, fazla bile geliyor.

Sonuç olarak sadece 3 metre sarı renk folyo kullandım 15 lira maliyeti oldu bana

bf3oes.jpg
 

CBA

Katılım
19 May 2008
Mesajlar
1,601
çok emek istyen bi iş gerçekten ben hava filtremi carbon desenli folyoyla kapladım ufacık şey ama öldüm yapana kadar..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst