Motorun hayırlı olsun serkan, kazasız belasız günler diliyorum.
Beat şehir içinde kullanım için çok rahat ve seri bir motordur.
Motor yağı 1000, 2000, 4000, sonrasında her 4000'de bir değişir.
İki tane hava filtresi olduğunu biliyorum ama yağ filtresine bende rastlamadım doğrusu
Yakıt göstergesine gelince, orda biraz anormallik var bence
2800 km.'de motor hiç kullanılmamış gibi, ayda 100 km yapmış, ben bazen bir günde yapıyorum o km'yi
Motorun km'siyle oynamış, orda uğraşırken de yakıt ibresini bozmuş olabilirler.