Honda Honda Beat Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
ya işi biliceeniz..reklamcı tanıdıksa ayarlayın sponsor olsun siz de onun adını tasıyın motorda ufak gorunmeyen bi yerde..soora işi buyutursunuz baska firmalar baalarsınız..repsol falan :p
 
Katılım
16 Kas 2008
Mesajlar
494
valla ben anlayamadım bu beat ın mars sıstemını.dedıgın gıbı soguktanmı,hastalıkmı var bunlarda.bazen mars basıyor.bazende akumu bıtık dıyorum kendımce,marsmı arızalı anlayamadım.hadı ayakla calıstır ,mars arızalı olsa hıc basmaz.dedıgın gıbı bırgun ayak marsıda su koyuverecek.bu motordan sogudum mars muhabbetıne.
 

CBA

Katılım
19 May 2008
Mesajlar
1,601
valla haklısın şeref abi benimkide öyleydi,konjörtörde arıza vardı yanlış hatırlamıyorsam değiştirdiler düzelmişti
 
Katılım
22 Ara 2008
Mesajlar
38
walha aLLh sukur Hıc Yasamadım Ama ILerLEyn Zmnlarda YAsarım qAlıba :p xD


Bu Arada : Canercamalan saoL kardes=)
 
Katılım
16 Kas 2008
Mesajlar
494
yok cem gecen gun goturdum olctuler,bıctıler her sey normalmıs.alarmı sok problem ondandır dedıler.soktum duzelmıstı.dun aynı numarayı gene yaptı.dylan alayım dıyorum.parca fıyatlarını duyunca korkuyorum.bılmıyorum ne yapsak acaba
 
Katılım
24 Haz 2008
Mesajlar
1,259
abi bütün beatlerin ve activaların başına gelen sorundur zaten ben bir çözüm bulamadım o yüzden zaten hawalarda sogudu diye söktüm aküyü koydum ewe ısınınca doldurtur binerim :) bir antalyada şu beatlerin ön grenajını yapan bir yermi varsa nasıl yaptırabilirz yardımcı olcak bir arkadaş varmı acaba :)
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Ara 2008
Mesajlar
38
Sero35 Evt Haklısın DyLan'ın Parcalar OLdukca PahaLı Ama Gıt Sen Motoruna İyice Baktır O srun cözülür Büyük Birsey DeeıL.

Ruckerpark= Bilader Bu GeneLde TamponcuLar Yapıor :) Ondn Yapan YerLerde Sayılı yani .
 
Son düzenleme:

CBA

Katılım
19 May 2008
Mesajlar
1,601
abi öylede napcan artık olabildiğince dikkatli olcan veya kasko yaptırcan zaten bişey olcak korkusylada çekilmezki yaa
 
Katılım
24 Haz 2008
Mesajlar
1,259
dogukan kardesım tamamda şeyi anlamadım acaba orjinal grenajamı yapıyorlar yoksa farklı bir parcadanmı yapıyorlar yani orda yaptırıp kargo imkanımız filan olabilirmi ???
 
Katılım
22 Ara 2008
Mesajlar
38
CBA = Ama Insan Kendıne Guvenmedıkden Sonra oLmuyor.

ruckerpark Ya Istersen Orjınal Beat kaputuna Yaparsın Istersen Cıkma Bı kaputa Yanı Adama Mazemeyı wer Seklını wer Adam Yapar YAnı
 
Son düzenleme:

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
ya bu marş problemi nası bişi..benimki gıcır die mi olmuyo eheheh =)..bazen ilk 2 basışta sert bi "tak" sesinin ardından "vınnnnn" die bi ses geliyo korkup bırakıyom o mu acaba..ama soora normal "ciuv ciuv ciuv" die sesle alıyo marşı. (olm war ya forumun en "EFEKT"if yazısı oldu)

lam izmir 11 derece antalya 14 derece..rakırın memneket 7-8 derece..ankara 2-3 derece..gene halimden bi rakır annar delirecem nası geccek bu kış..

ceyar dı freşwoğtır raydır. (zorunlu olarak ama..yoksa motor yawasnadı mı heykel gibi dewrilirsin hareketsiz. burası ankara..buzzzzz =) )
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Eyl 2006
Mesajlar
436
arkadaşlar bence sizin sorununuzu kuru aküden başka bişey çözmez belki biraz pahalıdır ama 3-4sene rahat götürür..benim dylan 34binde daha hiç marş basmamazlık yada başka bi sorun çıkarmadı çakmak gibi maşallah anında çakıyo ki geçen kış 32gün marş basmamıştım 2-3 saniye çevirdi ve aldı..ben servisteki ustayla bu şekilde konuşmuştum activa ve beatlerın marş sorunuyla ilgili..
 
Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
387
"ruckerpark" antalyada şuanda onu yapan 2 veya 3 usta var.yani her tamponcu yapmıor ön uzatmayı.yapan kişilerde 35-40dan aşşağıya yapmıor.Sen sadece grenajı ver ister çıkma ister orjinal grenajı(ama bnm tavsiyem çıkma verirsen daha ii)adama diorsun abi kaput uzatma yapcaz adam sana soruoo saten ne kadar uzatalım havalandırma açalımmı nerelerden ne kadar açlım dıe.snra da dier dun gelıorsun alıorsun kaputu öle yni eger yaptırcak olursan msndn konusuruz snle ok
 
Katılım
24 Haz 2008
Mesajlar
1,259
"ruckerpark" antalyada şuanda onu yapan 2 veya 3 usta var.yani her tamponcu yapmıor ön uzatmayı.yapan kişilerde 35-40dan aşşağıya yapmıor.Sen sadece grenajı ver ister çıkma ister orjinal grenajı(ama bnm tavsiyem çıkma verirsen daha ii)adama diorsun abi kaput uzatma yapcaz adam sana soruoo saten ne kadar uzatalım havalandırma açalımmı nerelerden ne kadar açlım dıe.snra da dier dun gelıorsun alıorsun kaputu öle yni eger yaptırcak olursan msndn konusuruz snle ok

tmm konuşalım valla bursa da modlu beat görürmüş olur :p
 
Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
387
35-40 a boyada dahilmi ayrıca boyatıyomusun

hyr sadece kaput uzatma 35-40'a yapılıor ewt bıraz pahalı ama yapcak bişii yok adam her dediğini yapıor çnkü + dediğim gibi fazla kişi blmöıor ugrasmıor yapmak için sayılı kişiler...


"ruckerpark"sen gelde hallederz istersen çkma buluruz guselinden satan olursa bursada ant.grenajı görmüş olur hem :D :D
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
ön frene bastıınızda (ya da basıp gaz werdiynizde) ön tekerin orda bulunan bi düzenekne arkaya dooru hareket ettiyni fakettiniz mi, ben bunu ya hafif temaslarda ön çatala yük binmesin ya da ön teker kitlenmesin diye yapıldıını düşünüyom..belki de cok dik olmıyan kaldırım gibi basamakların aşılması için yardımcı falandır. fikri olan war mı? başka skutırlarda war mı?
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
169
valla ben anlayamadım bu beat ın mars sıstemını.dedıgın gıbı soguktanmı,hastalıkmı var bunlarda.bazen mars basıyor.bazende akumu bıtık dıyorum kendımce,marsmı arızalı anlayamadım.hadı ayakla calıstır ,mars arızalı olsa hıc basmaz.dedıgın gıbı bırgun ayak marsıda su koyuverecek.bu motordan sogudum mars muhabbetıne.

slm sero kardeş 4 yıl beat kullandım öncelikle motorun km si nedir?
marşın ceviriyorsa vede almıyorsa pedalla calışıyorsa , prob... akünde deil benimde benzer problemim olmustu motor soguk iken öldür marşla calışmaz oldu ama ayak ile tek pedalda kibrit.
Gelelim sorunun çözümüne motrum 15.000 km de idi ustaya götürdüm oraya baktı buraya baktı sorun yok birde süpaplara bakayım dedi ince bi ayar motor oldu kibrit 26.000 kmde yine tekrarladı dogru süpap ayarına aynen yollara devam ;)
 
Katılım
24 Haz 2008
Mesajlar
1,259
ön frene bastıınızda (ya da basıp gaz werdiynizde) ön tekerin orda bulunan bi düzenekne arkaya dooru hareket ettiyni fakettiniz mi, ben bunu ya hafif temaslarda ön çatala yük binmesin ya da ön teker kitlenmesin diye yapıldıını düşünüyom..belki de cok dik olmıyan kaldırım gibi basamakların aşılması için yardımcı falandır. fikri olan war mı? başka skutırlarda war mı?

abi onu bende farkettim hatta birini filan beklerken can sıkıntısına hep ön frenle öle ileri geri yaparım bayırlarda dururken filan yararlı olabilir ama pek bir fikrim yok :silent:
 
Katılım
16 Kas 2008
Mesajlar
494
su an 13500km de.hıc sıbob ayarı yaptırmadım,olabılr.baktırayım ozaman.tesekkrler ılgınıze.
Şeref
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst