- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar bende Kanuni Rokko Var Kırmızı 380 km de hiçbir sorunu yok çizik falan yok sadece yaşım biraz küçük o yüzden motor çok büyük geliyor 150cc olunca daha küçük cc'li motor arıyorum bana en iyi honda beat geldi 100cc olunca dikkatimi çekti.
Motorumda hiç bir sorun yoktur kesinlikle ama takasa girmeseniz bile buraya yazın belki motorumu başkasına satıp peşin olarakta verebilirim çünkü ne zaman istesem satılır. Temiz motor:cat:
Neyse beatları bekliyorum.
Motorumda hiç bir sorun yoktur kesinlikle ama takasa girmeseniz bile buraya yazın belki motorumu başkasına satıp peşin olarakta verebilirim çünkü ne zaman istesem satılır. Temiz motor:cat:
Neyse beatları bekliyorum.