Honda Beat Arıyorum (Kanuni Rokko var isterseniz Takas olur)

Katılım
16 Eyl 2007
Mesajlar
87
Arkadaşlar bende Kanuni Rokko Var Kırmızı 380 km de hiçbir sorunu yok çizik falan yok sadece yaşım biraz küçük o yüzden motor çok büyük geliyor 150cc olunca daha küçük cc'li motor arıyorum bana en iyi honda beat geldi 100cc olunca dikkatimi çekti.
Motorumda hiç bir sorun yoktur kesinlikle ama takasa girmeseniz bile buraya yazın belki motorumu başkasına satıp peşin olarakta verebilirim çünkü ne zaman istesem satılır. Temiz motor:cat:
Neyse beatları bekliyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Üst