- Katılım
- 29 Mar 2008
- Mesajlar
- 66
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar mondial 100kh motosikletim var.Çok sorunları oluyor bıktım.En az motor parası masraf yaptım.Satıp 2,000-2,5000ytlye temiz 2006 beat alsam doğru bir seçim yapmış olurmuyum?Birde beatin yakıtı 3lt. diyorlar.Bana göre çok fazla.Yani 100kh 2-2,1-2,2 tüketiyordu.Beati alırsam 3lt. yakar ise çok sarsılırım.İyi günler diyorum saygılarımla.....