honda bali ile motor dünyasına adım attım

Katılım
2 Tem 2005
Mesajlar
1
arkadaşlar geçen gün ikinci el bir scooter alarak motor dünyasına adım atmış bulunuyorum bu scooterı daha önce kullananlar var mı? nasıldır sağlam mıdır yakışı biraz çok diyorlar doğğru mu

cevap verecek arkadaşlara şimdiden teşekkürler :)
 
Katılım
19 Mar 2008
Mesajlar
1
2002 de sıfır almıştım, o zamandan beri bali kullanıyorum, sadece arka lastiğini ve bujisini değiştirdim, başka biyerine ellenmedi, honda olunca hiç korkma..
 
Katılım
12 Tem 2006
Mesajlar
262
Honda nın kalitesi ortada uzun yıllar binilecek motor... kazasız belasız kullanırsın inş.
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Motora böyle işkence çektiren arkadaşlara rağmen dayanıklı motordur

2003%5C11%5C10%5Cbikepics-79744-full.jpg
 
Katılım
19 Şub 2008
Mesajlar
48
:D adam 2005 de sormuş soruyu 2008 cevap almış :mrgreen::queen::queen:tabi eğer okuduysa
 
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
2,907
yavs bu site varya bu site adamı ortadan ikiye yarar yine koptum:queen::queen::queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
adamın son aktiviteside bu topikten bir gün sonrası...bidaha uğramamış...

Son Aktivitesi: 03-07-2005 19:25 PM
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu ne yaa kac yıllık konu da hortlatılırmı hahahahha=))=)):p:p:p:p:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst