Arkadaşlar bu bir tercih meselesi,
Bu tür marka servislerinin dışarıdan alınan parçaları takıp,sadece işçilik parasını alacağını yada cinsiyete göre farklı fiyat verip isimlerini yerel anlamda tehlikeye atıcaklarını sanmam.
Benim verdiğim 1400 tl nin 500 tl ye yakını işçilikti.
Tabiki 30 tl yağı 140 a doldurmaları ticaret anlayışına ayıkırı ama yapıcak pek birşey yok.
Sanayiye gitmek için bilgi birikimine,gözleme ve bu gözlemi yapıcak vakite ihtiyaç var.
Buradan sonrası anlayana;bazı arkadaşları cesarete davet etmiştim,yolu hala bulamadı galiba.
1400 tl masrafa inanmıyor da (senin araban neki, sanki bmv diyor,arabasının markasına güvenip,araştırmadan,etmeden ahkam kesmeye ve haklı çıkacağına inanıyor.
Arabalar biryerden biryere getiren ulaşım aracıdır,alışveriş yapar,poşetlerini yüklersin,hastalanır hastaneye gidersin,ihtiyaçlarını halleder sokağa parkedersin.Arabalar ego tatmin araçları değildir.
Cla marka arabamı egemere bakım yaptırdımda,böyle tutmadı diye kıyaslama yapmak yerine, güç gösterisi yapıcak başka yollar bulun.
Araba markası,araba bakım yaptırdığın servisin ismiyle milleti ezmeye çalışmak nedir ya,aklınız borsa rakamlarına göremi alçalış veya yükselişe geçiyor.