Honda Honda ANF 125 İnnova Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
2 Tem 2009
Mesajlar
75
arkadaslar motorun resımlerını koyamadım fakat ilan verdım oradan resımlere bakabılırsınız. her gıttıgım yerde satıyomusun vs gıbı sorular soruyolar bende artık soranlara satıyorum dıyorum 3.000 lıra verdı bı vatandas kabul etmedım ben motorumdan memnunum isine gelen 3.200 u verır alır motoru sahibinden.com da ilan numaram 27047898 herkezede sıddetle tavsıye edıyorum ozellıkle yakıtı cok guzel cebını yormuyo ıstedıgın yere bın gıt otobus ucretıne rahatca gıdebılıyosun parasının hakkını gercekten sonuna kadar hakedıyo bana bu motoru tavsıye eden tüm arkadaslara teşekkur edıyorum...

3500e iki sene önce sıfır olarak aldım sninki daha sfır herhald:mrgreen: inşallah satarsın ne diyem :)
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
422
Merhabalar, 220 tl ye parçaları geliyor hayırlısıyla Kam mili,piyanolar üstkapak contası vs. vs.
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
422
Kam mili ve horozlar yani (piyanolar) değişti ses kesilmedi sibop kapağındaymış sorun bişeyler yapınca o kapağa ses namına eser kalmadı Ön lastiğimide değiştirdim metzeler 2.50 aldım. fiyatı 50 lira arka da metzeler ancak arka taraf sağ tarafı bitirmeye başlamış sol dişli gözükmekte halen çözemedim sebebini...
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
56
evet arkadaşlar bugün motora aldım arka lastiğimi sinyallerimi flaşörümü debriyaj balatası dişliler değişti motor kız gibi oldu:D
 
Katılım
28 May 2010
Mesajlar
9
arkadaşlar bi sorum olacaktı innovanın yeni modeli yokuşa çıkmıyor ayrıca enjeksiyonun toz alma olasılığı yüksek olduğu için arıza çıkarabilirmiş duyduklarım doğru değildir umarım:silent: :cyclopsan
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar bi sorum olacaktı innovanın yeni modeli yokuşa çıkmıyor ayrıca enjeksiyonun toz alma olasılığı yüksek olduğu için arıza çıkarabilirmiş duyduklarım doğru değildir umarım:silent: :cyclopsan

Bilinçsizlerin uydurması kulak asmayın,devre göre tork ve güç bandı daha iyidir.
Enjeksiyon kapalı kutudur,dikkat edilecek husus elektronik aksama basınçlı sıcak su vurmamak.
 
Katılım
22 Ağu 2009
Mesajlar
25
arkadaşlar bi sorum olacaktı innovanın yeni modeli yokuşa çıkmıyor ayrıca enjeksiyonun toz alma olasılığı yüksek olduğu için arıza çıkarabilirmiş duyduklarım doğru değildir umarım:silent: :cyclopsan

2009 model honda 125 i innova mla 12000 km yi gördüm
maşallah tık yok
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
slm arkadaşlar, bugün innovacı murat abi ile yağ değiştirelim dedik, mobil1 15w-50 yağ aldık motorlarımıza..

daha öncede defalarca yaptığım gibi ben karterdeki vidayı çıkarttım yağ boşaldı ,boşaldıktan sonra vidaya bakarken vidada aliminyum talaş parçaları gördüm deliği elimle bir yokladım metal talaş parçaları elime geldi, önce motorun içinden geldiğini sanıp korktum sonra biraz parmağımla kurcalayınca gerisi çorap söküğü gibi geldi birde ne göreyim helezon şeklinde yuvanın iç çeperi dökülüyor ve korktuğum başıma geldi, vidayı yerine taktım ve vida yalama olmuş, zaten ilk yağ değişiminde ergin usta şüphelenmişti bunda bir nanelik var demişti ve bugün korktuğum bugün başıma geldi..

innovacı murat abinin kardeşi geçici olarak eski yağı motora tekrar koydu öncesinde yalama vidaya teflon sarıp tornacıya kadar idareten gittim zor ikna tornacı motorun karter deliğine tekrar vida açtı ve vidayı sıktı derin bir ohh çektim bundada bir hayır var dedim

benden önceki sahibi yada götürdüğü servis vidayı çok sıkmış ve yanlış diş kaptırmış olacakki bu başıma geldi neyseki ucuz atlattık ama aklım motorda kaldı acaba içine talaş parçası kaçtımı diye ama ustalar bişey olmaz dediler..

bugünde böyle bir macera ile geçti yağ değişiminde dikkatli olun
 
Katılım
10 Kas 2008
Mesajlar
458
slm arkadaşlar, bugün innovacı murat abi ile yağ değiştirelim dedik, mobil1 15w-50 yağ aldık motorlarımıza..

daha öncede defalarca yaptığım gibi ben karterdeki vidayı çıkarttım yağ boşaldı ,boşaldıktan sonra vidaya bakarken vidada aliminyum talaş parçaları gördüm deliği elimle bir yokladım metal talaş parçaları elime geldi, önce motorun içinden geldiğini sanıp korktum sonra biraz parmağımla kurcalayınca gerisi çorap söküğü gibi geldi birde ne göreyim helezon şeklinde yuvanın iç çeperi dökülüyor ve korktuğum başıma geldi, vidayı yerine taktım ve vida yalama olmuş, zaten ilk yağ değişiminde ergin usta şüphelenmişti bunda bir nanelik var demişti ve bugün korktuğum bugün başıma geldi..

innovacı murat abinin kardeşi geçici olarak eski yağı motora tekrar koydu öncesinde yalama vidaya teflon sarıp tornacıya kadar idareten gittim zor ikna tornacı motorun karter deliğine tekrar vida açtı ve vidayı sıktı derin bir ohh çektim bundada bir hayır var dedim

benden önceki sahibi yada götürdüğü servis vidayı çok sıkmış ve yanlış diş kaptırmış olacakki bu başıma geldi neyseki ucuz atlattık ama aklım motorda kaldı acaba içine talaş parçası kaçtımı diye ama ustalar bişey olmaz dediler..

bugünde böyle bir macera ile geçti yağ değişiminde dikkatli olun

Slm satoyama aynı sorunu bende yaşadım aynı vidaya teflon bant sardık ama bende yine sıkılmadı vida en sonunda alyanlı vida taktık teflon sarılı şimdilik öyle idare ediyorum 1 dahaki sefere yağ değişiminde bende yaptırıcam

bu yüzden arkadaşlar vidayı çok sıkmayın sıktırtmayın servise o bölge çevresi çabuk bozuluyor
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
Slm satoyama aynı sorunu bende yaşadım aynı vidaya teflon bant sardık ama bende yine sıkılmadı vida en sonunda alyanlı vida taktık teflon sarılı şimdilik öyle idare ediyorum 1 dahaki sefere yağ değişiminde bende yaptırıcam

bu yüzden arkadaşlar vidayı çok sıkmayın sıktırtmayın servise o bölge çevresi çabuk bozuluyor

evet öyle ben kendim defalarca yağ değiştirdim önceki innovamda böyle bir sorun görmedim, bu innovayı ilk bakıma götürdüğümde usta hemen bildi bunun vidada bişey var dedi

mutlaka tork anahtarı ile sıkılmalı
 
Katılım
16 Eyl 2009
Mesajlar
326
uygun vitese düşersen yokuş tırmanmada bir sorun yaşamıyorsun... enjeksiyon toz alırmı almaz mı bilmiyorum ama, bir pislik olduğunda seni uyaran ışık var, ilk çalıştırma anında kırmızı bir ışık var, o sönmez eğer sorun varsa...

ayrıca ben motoeu sık sık yıkıyorum, hortumla fazla tazzikle değil ama, veriyorum her yerine suyu, sonra araba şampuanımla bir güzel süngerle şampuanlıyorum sonra yine veriyorum suyu... en son bir damla kalmayacak kadar siliyorum parlatıyorum... biraz rölantide çalıştırıp , bir kaç da tur atıyorum, iyice kurulanmasını sağlıyorum.... henüz sorun yaşamadım 2500 km oldu...


tek sorunum 100km hızı geçmiyor, her şeyi denedim, geçmiyor :)
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
uygun vitese düşersen yokuş tırmanmada bir sorun yaşamıyorsun... enjeksiyon toz alırmı almaz mı bilmiyorum ama, bir pislik olduğunda seni uyaran ışık var, ilk çalıştırma anında kırmızı bir ışık var, o sönmez eğer sorun varsa...

ayrıca ben motoeu sık sık yıkıyorum, hortumla fazla tazzikle değil ama, veriyorum her yerine suyu, sonra araba şampuanımla bir güzel süngerle şampuanlıyorum sonra yine veriyorum suyu... en son bir damla kalmayacak kadar siliyorum parlatıyorum... biraz rölantide çalıştırıp , bir kaç da tur atıyorum, iyice kurulanmasını sağlıyorum.... henüz sorun yaşamadım 2500 km oldu...


tek sorunum 100km hızı geçmiyor, her şeyi denedim, geçmiyor :)

nacizane cevap vermek istedim

vires düşürme büyütme zaten diğer manuel debriyajlı motorlardan lardan daha kolay ve pratik orasına diyecek yok

yıkama konusuna gelince şöyle bir yanlış anlaşılma var

tazyikli su kablo kopartır motora zarar verir yıkar döker söker gibi !! hayır yok öyle bişey

eğer kompreslörlü suyu nekadar süre nere tutuacağınızı biliyorsanız ve işi yıkamacının insafına bırakmıyorsanız en güzel çözümdür ki asla ve asla normal hortuma temizleyemeyeceğini aralıkları temizliyor

normal hortum neden iyi değil!!

çünkü motosikletimizin genel aksamında arada kenarda çok fazla su kalıyor

kompresör çok az su ile çok iş yapıyor ama hortum motorun resmen kulağına su kaçıyırıyor, çok daha fazla uğraşamak zorunda kalıyorsunuz, hele aceleniz varsa motoru kurutamadıysanız kurumayan yerleri bira kaç gün sonra bile farkediyorsunuz onun için en güzel yöntem silmek ve elimizeden geldiği kadar az yıkamak:cat:

hoz konusuna gelince şunu söylemek isterim bu motorların fabrikasyon sınırı bu devir ve hesap ona göre yarlanmış yani enterean bişey yok enjeksiyon daha homojen olduğu için hızı daha sabit tutar, bizim motorlardaki gibi rüzgarda 80km/h ni geçmeyip arkadana rüzgarı aldınmı 110km/h la yokuş çıkıp düzde 124km/h görmezsin :mrgreen: taa ki bazı ayarlarıyla oynanmadıkça

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:31 ----------

arkadaşlar bi sorum olacaktı innovanın yeni modeli yokuşa çıkmıyor ayrıca enjeksiyonun toz alma olasılığı yüksek olduğu için arıza çıkarabilirmiş duyduklarım doğru değildir umarım:silent: :cyclopsan

bunların hepsi sanayi hurafesi kahve muahbbeti :cat:


enjeksiyon açık yaramı ki toz kapacak kalbülatör gibi hava filtresi var ne kaparsa oraya kapıyor :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst