2009 model innova I ile Bozcaada-Karşıyaka / Karşıyaka-Alaçatı / Alaçatı-Bozcaada rotasını herhangi bir sorun çıkmadan tamamladım ben motoruma kullanım kılavuzunda yazan ngk performans bujisi taktım yakıt bu yeni fiyatlarla ve bujinin performans bujisi olmasından dolayı km de 0,60 kuruş yaktı ama tapa gaz yanı sürekli 90-100 gittim merak eden ya da forumu hortlatmak isteyen varsa yazayım dedim
