Honda Honda ANF 125 İnnova Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Haz 2005
Mesajlar
3
Honda innova ANF i enjeksiyon modeli 2011 sibap ayarı kaç olmalıdır teşekkür ederim
 
Katılım
11 Haz 2023
Mesajlar
1
2009 model innova I ile Bozcaada-Karşıyaka / Karşıyaka-Alaçatı / Alaçatı-Bozcaada rotasını herhangi bir sorun çıkmadan tamamladım ben motoruma kullanım kılavuzunda yazan ngk performans bujisi taktım yakıt bu yeni fiyatlarla ve bujinin performans bujisi olmasından dolayı km de 0,60 kuruş yaktı ama tapa gaz yanı sürekli 90-100 gittim merak eden ya da forumu hortlatmak isteyen varsa yazayım dedim :)
 
Katılım
1 Kas 2007
Mesajlar
1,294
Enjeksiyonlusu tabii ki diğerine göre az yakıyor ama o kadar da seri olmaz diye düşünüyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst