- Katılım
- 25 Eyl 2005
- Mesajlar
- 2,339
- Konu Yazar
- #1
mrba arkadaslar 2.el aldığım (19bin km de 2006 model) activam yaklasık 600 (150km si dip gaz diyebilirim 2 kişi 75-80 civarıydı hızımız) km den sonra yağ değişimi için servise gittim yaklasık 50 ml yağ azaltmıs hondalarda yağ yakma var bildiğim kadarıyla ama benimki 100cclik scooter sanırım normal değil, ne yapmak lazım yardımcı olursanız
ale: