HONDA 600RR HANNspree Ten Kate Replica

Katılım
9 Eki 2007
Mesajlar
22
Arkadaşlar hyo 250 gtr motorsikletimi satıp yerine honda 600rr HANNspree Ten Kate Replica almayı düşünüyorum sınırlı sayıdaymış ne dersiniz.
 
Katılım
9 Eki 2007
Mesajlar
99
Levent abi yanlış hatırlamıyorsam kısa bi zaman önce almıştım motorunu, yaptığın km nedir? Bence belli bir km yapmadan 600 lüğe geçmek tehlikeli olabilir. :rendeer:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Durduğun hata. :cherry:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
vay levent34 bizim mekandanmış yaff göztepe :mrgreen: yoksa korkut abi sen olmayasın başka kimliklen girip haha :p

neysede HANNspree Ten Kate Replica bune ya başa bir versiyonmu
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Kenanın motodan, normal 6oorr de makuldur bence:D

CBR600RR%20Hannspree%204.jpg
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hımm bumu yani :) motora alışmıssa kendine güveni varsa daha öncede kullandıysa bana göre geçmesinde bi anormallik yok yanı
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
327
badboy'a katılıyorum..
çok olmadı senin gt250r ı hayırlayalı, ne bu acele?
bence biraz daha pişmen lazım, kaç km yaptın?
 
Katılım
1 Ara 2006
Mesajlar
203
kesinlikle almalısın herşey senin elin altındaki elcikte 250de olsa 1400 de olsa olay sende biter kendine bi değer biç ona göre bas ama unutma ailen ve sevdiklerin için pahabiçilmezsin
 
Katılım
7 Eyl 2007
Mesajlar
2,130
valla abı ne dıyımkı bıraz km yapmak lazım daha cok hatta cok tecrube kazanmak lazım 600rr ın ne kadar guclu bı makına oldgunu anlatmaya gerek yok...hayırlısı nasıp olsun abı...
 
Katılım
3 Ocak 2008
Mesajlar
882
Para senin , zevk senin ama çoğunluk bunun için erken oldugu fikrinde sanırım (ben dahil)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ağu 2007
Mesajlar
571
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Şunu sakın unutma sen istediğin için motor al insanların yorumu elbette değişik olacaktır ama kimsenin etkisinde kalma istiyorsan git al sen bineceksin.:cat:

Şimdiden hayırlısı olsun.
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
ben şimdi 125 lik kullaniyom param olsa yarin 600 lük alirdim hatta degil 600 1000 lik gücü hissettmem lazim:)
 
Katılım
7 Ara 2007
Mesajlar
599
ben diyorumki 600lük değilde 1000 lik al. şimdi 600lüğü alınca bi süre sonra tekrar 1000 liğe geçmek istiyeceksin en iyisi direk 1000lik alman:wiinkk:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sedat_57 sen olaya direk damardan girdin be :)
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
250 bile olur yeterki 125 ten kurtuluyum:pr:

sedat_57 sen olaya direk damardan girdin be :)

abi napiyim 125 ligi ilk aldigim gün dedimki thy kapişirim diyodum ama zaman geçtikçe 125 yetmiyo paramda yok vadeyle bi 600 lük alma imkanim olsa varya sorgusuz alirdim hiç düşünmem ölürmüyüm kalirmiyim
ölürsemde motorda ölüyüm bee:)
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
2,743
biraz daha sür bencede...ama sınırlı sayıda kacırmak ıstemıyorum dıyosan paran da bolsa al o motosikleti at garaja beklesin zamanı gelecektirr...ama su anda degll
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kesinlikle almalısın herşey senin elin altındaki elcikte 250de olsa 1400 de olsa olay sende biter kendine bi değer biç ona göre bas ama unutma ailen ve sevdiklerin için pahabiçilmezsin

250 lılık motorda bı hız sınırı var ama.. 600 rr da hız sınırı okdar yok gaz ı kökleyebilir:wiinkk:
:bounce:

ben diyorumki 600lük değilde 1000 lik al. şimdi 600lüğü alınca bi süre sonra tekrar 1000 liğe geçmek istiyeceksin en iyisi direk 1000lik alman:wiinkk:

kısaca dıosunkı 600 lukte yawas yawas ölcegne 1000 lıkte dırek öl hahahahaha=)):p
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Eki 2006
Mesajlar
691
şimdiden hayırlı olsunn bence hemen alışırsın zaten sınırlı sayıdaymış hemen al diyenlerdenim :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
banane yaaa almıyorum kenan la aynı makinaya binmem ben:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst